Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotopapir til Canon IP4000
Fra : Emil

Dato : 17-01-05 19:55

Hej forum

Da der vist er temmelig mange IP4000 ejere derude, er jeg sikker på at
mange render rundt med samme spørgsmål som jeg: Hvilket papir matcher
Canon's "Photo Paper Pro" i kvalitet, men kan fås til en overkommelig
pris?

Hvis du har afprøvet en masse og er faldet over "guld-papiret" så
skriv venligst her. Alle erfaringer kan bruges!

Venlig hilsen

Thomas Andersen, Odense

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 17-01-05 20:39

In article <3ca3039a.0501171054.5ffc80ac@posting.google.com>, Emil wrote:
> [...]
>
> Hvis du har afprøvet en masse og er faldet over "guld-papiret" så
> skriv venligst her. Alle erfaringer kan bruges!

Er den så kræsen ? Min gamle S600 kørte med alt, og det samme gør
min nye Epson. Det er bare et spørgsmål om lige at kalibrere
printeren.

Fra : Tommy Fer

Dato : 17-01-05 21:31

"Emil" <seksloeber@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mange render rundt med samme spørgsmål som jeg: Hvilket papir matcher
> Canon's "Photo Paper Pro" i kvalitet, men kan fås til en overkommelig

Min i865 (samme skrive hoved) er ok på verbatim papir.. 100 ark 180 gram til
129 kr.

mvh Tommy Fer

Fra : ham-der

Dato : 17-01-05 21:57

> [...]
>
> Hvis du har afprøvet en masse og er faldet over "guld-papiret" så
> skriv venligst her. Alle erfaringer kan bruges!

Jeg bruger noget Datalife 260 gr. og uoriginale patroner fra www.mcs-data.dk
der koster de kun 25,- kr. pr stk. og jeg tror jeg har printet over 1000
billeder de sidste 2 uger, efter en 3 ugers ferie i Afrika.

Fra : Poul Larsen

Dato : 17-01-05 23:15

Kodak papir er fint

Fra : Jack

Dato : 19-01-05 07:43

Jeg bruger Canons eget PP-101 istedet for PR-101, jeg kan ikke se forskel.
Men det kan man måske om 5år...
På ebay.de har jeg købt 120ark til ?17.