Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
en hvid fugl
Fra : max

Dato : 13-01-05 13:48

Niels - sorry mate jeg har ikke manipuleret vandet, det var diset og
det er sådan billedet kom ud.. Du nævner krusninger på vandet, men når
hele himlen og alt er hvidt omkring og vandet er stortset blankt (der
er ingen forvrængning i refleksen).. Jeg er ikke bleg for at bruge de
teknikker der hører mørkekammeret til, men her har jeg altså ikke
gjort ret meget, lys og usm, det er en smule beskåret.. Tak for
kritikkerne.. Det er umuligt at svare i tråd fra google, nogle tips..
Har kigget på tdcnewsgroups, men kan ikke finde ud af at svare på
indlæg.. Herligt 35 grader, håber i alle har det ligså godt..)-max-
ps. Kan ikke deltage i stafetten mens jeg er herude - men snart..

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 14-01-05 00:24

max wrote:

> Niels - sorry mate jeg har ikke manipuleret vandet, det var diset og
> det er sådan billedet kom ud..

Det var "sørens", jeg fatter det ikke for der er jo mange detaljer i
fuglen og spjelbilledet, og de skulle jo også blive udvisket af tågen...

Når man vil svare i tråd på Google-groups, så hedder det "Skriv en
opfølgning til denne besked", eller tilsvarende på engelsk.

Nyder du det dit heldige asen...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen