Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sigma APO 800mm 5,6
Fra : Kenneth

Dato : 13-01-05 13:35

Hej

Er der nogle, der har erfaring med denne linse til Canon?

--
Kenneth

Fra : KNL DtP

Dato : 13-01-05 15:31

"Kenneth" <hondast1100_SLET_@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogle, der har erfaring med denne linse til Canon?

Én bruger fra Fred Miranda:
http://www.fredmiranda.com/reviews/showproduct.php?product=132&sort=7&thecat=13

Han linkede til denne side:
http://www.photoshot.com/articles/product_reviews/800_by_800.htm

Objektivet koster EUR 6.300 hos TechnikDirekt svarende til cirka 47.000 kr.
inkl. porto.

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : nyrup

Dato : 13-01-05 21:56

Nå, har du også været forbi Japan Photo i Aalborg og savlet over deres kanon
i hjørnet af udstillingsvinduet!...
Hvis den nu bare havde været til Nikon og jeg havde haft en direktørløn...

Fra : Kenneth

Dato : 13-01-05 22:06

> Nå, har du også været forbi Japan Photo i Aalborg og savlet over deres
kanon
> i hjørnet af udstillingsvinduet!...
> Hvis den nu bare havde været til Nikon og jeg havde haft en direktørløn...

Nej, det vil jeg ikke mene, jeg har, da jeg bor i Kbh. Men jeg kan måske
købe en brugt, og ville høre om kvaliteten.

--
Kenneth

Fra : Erik W.

Dato : 13-01-05 23:34

"Kenneth" skrev i en meddelelse
newsBFd.82928$Vf.3727531@news000.worldonline.dk...

> [snip]... jeg kan måskekøbe en brugt, og ville høre om kvaliteten.

Hvad skal du give for den?

Mvh Erik