Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotoklub i Tønder området.
Fra : Simon Nielsen

Dato : 11-01-05 17:34

Hej NG

Jeg vil høre om nogle herinde kommer fra Tønder området og om der er nogen
der er interesseret i at mødes en gang imellem og lære hinanden noget samt
at få taget nogle gode billeder, måske på længere sigt få startet en
fotoklub hernede i det sydvestjyske?

Mvh
Simon

Fra : Bo Ramsing

Dato : 11-01-05 18:11

Jeg bor ved Møgeltønder, så det er da i nærheden.
Mvh
Bo

Fra : Simon Nielsen

Dato : 12-01-05 21:56

"Bo Ramsing" <bo_ramsing@web.de> wrote in message
> Jeg bor ved Møgeltønder, så det er da i nærheden.
> Mvh
> Bo

Det lyder da godt. Jeg kontaker dig lige på mail hvis den virker.

Mvh
Simon

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 11-01-05 18:11

> [...]
> der er interesseret i at mødes en gang imellem og lære hinanden noget samt
> at få taget nogle gode billeder, måske på længere sigt få startet en

Hej Simon.

Det lyder som en god ide. Godt nok kommer jeg ikke lige fra vestkysten, men
jeg tager en del billeder på vestkysten Så hvis en outsider må være med,
er jeg da interesseret

MVH
Thomas

Fra : Simon Nielsen

Dato : 12-01-05 21:56

> [...]
men
> jeg tager en del billeder på vestkysten Så hvis en outsider må være

Jamen det må du da, så jeg sender dig lige en mail.

Mvh
Simon