Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny billeder 01-2005
Fra : [HCS] 4000

Dato : 11-01-05 15:36

Jeg har lagt lidt ny billeder på hjemmesiden www.fotofritid.dk
Har du lyst så tag et kik på dem.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 11-01-05 15:53

[HCS] 4000 wrote:

> Jeg har lagt lidt ny billeder på hjemmesiden www.fotofritid.dk
> Har du lyst så tag et kik på dem.

Hej Hans, jeg kan kun se et lille billede af en ældre gråhåret herre
med overskæg, og han var også på siden sidste og forrige gang du
annoncerede med nye billeder...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 11-01-05 16:41

"Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> wrote in message

> Hej Hans, jeg kan kun se et lille billede af en ældre gråhåret herre med
> overskæg, og han var også på siden sidste og forrige gang du annoncerede
> med nye billeder...

Prøv galleri linket ;oÞ
Din mac (mozilla??) kan måske ikke vise siden korrekt?!?! :o/

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 11-01-05 18:48

"Thomas Schreiber" <NOSPAMnews@schreiber.se> skrev i en meddelelse

> Prøv galleri linket ;oÞ
> Din mac (mozilla??) kan måske ikke vise siden korrekt?!?! :o/
>

> --
> Venligst, Thanks, Grüße,
> Thomas Schreiber
> --
> http://schreiber.se
++++++++++++++++++++++++

Hej Thomas.

Tror det er fordi at Niels ikke kan lide at han ikke linker direkte til hans
billeder.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 12-01-05 08:56

> ++++++++++++++++++++++++
>
> Hej Thomas.
>
> Tror det er fordi at Niels ikke kan lide at han ikke linker direkte til
> [...]

Det er vel ren spekulation? Mon ét enkelt klik ville få nogen som helst til
at skrive at der ikke var billeder på en side? Så har man da for meget tid
imho.

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 12-01-05 17:25

> [...]
> til at skrive at der ikke var billeder på en side? Så har man da for meget

++++++++++++++++++++++++

Helt enig.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 13-01-05 00:31

Thomas Schreiber wrote:

> Det er vel ren spekulation? Mon ét enkelt klik ville få nogen som helst til
> at skrive at der ikke var billeder på en side? Så har man da for meget tid
> imho.

Tja... man kan jo mene så meget, men det har været tidligere været
diskuteret her i gruppen, og dengang var der koncensus om, at når
man hyppigt poster henvisninget til nye billeder, så bør linket være
direkte til de nye billeder.

Og ret beset, så er det jo et ganske fornuftigt princip, for denne
gruppe's fundats giver undtagelsesvis lov til at poste henvisninger
til billeder, og det må og skal ikke opfattes som mulighed for, at
man løbende kan lave opslag, der reklamerer for ens egen hjemmeside.

Men det er HCS bare ligeglad med, han poster rent faktisk opslag for
hans egen hjemmeside...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : driver

Dato : 11-01-05 17:12

"[HCS] 4000" <hcsnulspam@yahoo.com> wrote in message
> Jeg har lagt lidt ny billeder på hjemmesiden www.fotofritid.dk
> [...]
Hej Hans.
Det er altid er fornøjelse at se dine billeder.
Kan det gøres bedre ?
mvh
driver

Fra : [HCS] 4000

Dato : 11-01-05 17:43

"driver" <XXmgcar@sport.dk> skrev i en meddelelse

> "[HCS] 4000" <hcsnulspam@yahoo.com> wrote in message

> Hej Hans.
> Det er altid er fornøjelse at se dine billeder.
> [...]
Tak for roserne!

Hilsen Hans

Fra : ab©

Dato : 11-01-05 19:05

> Kan det gøres bedre ?

http://www.fotofritid.dk/coppermine/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=0

http://www.fotofritid.dk/coppermine/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=1

http://www.fotofritid.dk/coppermine/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=2

http://www.fotofritid.dk/coppermine/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=6

http://www.fotofritid.dk/coppermine/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=7

Det må man da virkelig håbe - synd at ovennævnte er med til at trække et
ellers rimeligt indtryk kraftigt ned - disse fotos viser et udsnit, der
ellers skulle rumme grundlaget for masser af gode fotos. Fotografierne af
firmareklamerne virker helt "NRE"-agtige.

ab

Fra : Michael Bothager

Dato : 11-01-05 19:50

[HCS] 4000 wrote:
> Jeg har lagt lidt ny billeder på hjemmesiden www.fotofritid.dk
> Har du lyst så tag et kik på dem.

Der er fine billeder imellem dem, og mange af dem har en lidt varm
farvebalance som jeg godt kan lide.

http://www.fotofritid.dk/coppermine/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=1
syntes jeg kunne trænge til et mere panorama-format, hvor man skærer i
højre side næsten ved billedet, i toppen lige over lygtepælen,
venstresiden hvor den er, og i bunden op til et lille stykke under de
første fødder. Jeg syntes det vil fremhæve lidt den lange passage op til
borgen (hvis jeg husker rigtigt) hvor kunsterne udstiller/sælger
billederne. Kontrastmæssigt vil jeg sænke den lidt med et curves-lag
59/45 eller sænke midtone til 0,8 med et levels-lag.

http://www.fotofritid.dk/coppermine/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=3
kan jeg rigtig godt lide, specielt den måde som den mest markante sky
komplementere "øen" i vandet. Sådan et billede vil være perfekt på
Velvia, så jeg ville pumpe saturation lidt op for en mere markant
farvemærning.

--
Med venlig hilsen / Kindest regards
Michael Bothager

Fra : [HCS] 4000

Dato : 11-01-05 19:57

"Michael Bothager" <not@valid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> så jeg ville pumpe saturation lidt op for en mere markant farvemærning.

Tak til dig Michael, for din interesse og kommentarer.

Hilsen Hans

Fra : SpookiePower

Dato : 13-01-05 13:30

Jeg syntes din side køre lidt langsomt. Køre du den fra
din egen webserver ?

Fra : [HCS] 4000

Dato : 13-01-05 17:34

Nej det gør jeg ikke, jeg har ikke selv bemærket noget i dag.

Hilsen Hans