Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hov jeg glemte adressen
Fra : Erik Hansen

Dato : 10-01-05 19:56

Fra : Jens Christensen

Dato : 10-01-05 20:11

"Erik Hansen" <hansen6@stofanet.dk> wrote in message
news:41e2cfd4$0$13767$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> www.eriksfoto.dk

Har lige set alle dine krative billeder igennem. Du har lavet utroligt
mange, imponerende flotte, og sjove billeder. Ros herfra! Man får sig et
godt grin

--
Mvh.
Jens Christensen

Fra : Espen

Dato : 10-01-05 20:25

Hej Erik - Du er jo en sand mester i humoristiske manipulationer. Glæder mig
til at se flere fremover - også på Fotokritik.dk

Mvh Espen

--
http://www.suell.dk - Get the picture?
http://www.schildknecht.dk - Art by schildknecht

Fra : svip

Dato : 10-01-05 22:01

Hej Erik.
Rigtig flot. Det var en fornøjelse at se.
hilsen Simon

Fra : Pico

Dato : 10-01-05 22:57

Erik Hansen wrote:
> www.eriksfoto.dk

Det var en ren fornøjelse. Hvorfor mon man ikke selv får de gode ider
til sjove fotos ?
Pico

Fra : Preben

Dato : 10-01-05 23:24

Pico wrote:

> Det var en ren fornøjelse. Hvorfor mon man ikke selv får de gode ider
> til sjove fotos ?
Det var også lige det jeg tænkte !
Preben
http://kittelmann.dk - http://kixit.dk

Fra : Preben

Dato : 11-01-05 00:46

Preben wrote:

> Det var også lige det jeg tænkte !
- og det gav mig inspiration til lidt redigering,
der kan ses på:
http://kixit.dk/eriksfoto/

Fra : Alex W

Dato : 11-01-05 00:41

> www.eriksfoto.dk

Kanone billeder !!!!!!!
Hvilken idérigdom
Flot udførsel .... sådan !!!

/Alex W

Fra : Claus Smith

Dato : 11-01-05 06:01

Altid sjovt at besøge fotografen med de skægge billeder, nu også på nettet.

Måske skulle jeg overlade det til dig at skyde et anderledes portræt af mig
selv!!!!

God vind ovre i Slagelse.

Claus Smith

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 11-01-05 06:47

"Erik Hansen" <hansen6@stofanet.dk> wrote in message
> www.eriksfoto.dk

Måske du skulle overveje at få styr overskifterne på din side

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 11-01-05 08:26

"Erik Hansen" <hansen6@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> www.eriksfoto.dk
Jeg takker for kigget!

Hatten af og bukker dybt for en mester ud i fotomanipulationens verden.
Sjældent har jeg været så godt underholdt af et galleri.

Jeg er af og til stødt på et par af dine billeder påå fotokritik.dk, men jeg
kan da se, at jeg havde det bedste til gode.

Eneste minus, jeg kan komme på, er, at billederne er lidt små, og at
forbindelsen kørte lidt langsomt, men der er jo nok run på lige nu.

Billedmæssigt er der bare thumps up herfra.
Lad os se mere af den slags.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Simon Nielsen

Dato : 11-01-05 08:59

"Erik Hansen" <hansen6@stofanet.dk> wrote in message
> www.eriksfoto.dk

Der er mange rigtig gode billeder. Specielt kan jeg godt lide det by billede
hvor man ser den "gamle" del af byen i højre side og den "nye" i venstre
side, jeg kunne måske bare godt tænke mig et menneske eller to i den "nye"
del af byen så man også fik forskellen statueret der. Men ellers må jeg sige
at du kan da sagtens finde ud af at tage portrætter, de er flotte
allesammen.

Mvh
Simon

Fra : Langgaard

Dato : 11-01-05 16:49

"Erik Hansen" <hansen6@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> www.eriksfoto.dk

Hej

Flot, meget flot.

Jeg har set professionelle der ikke har så meget styr på teknikken og slet
ikke den kreativitet som du lægger for dagen.

--
Venlig hilsen Leif Langgaard

www.analogfoto.dk - Salg & køb af analogt fotoudstyr.
www.megapixels.dk (tom)

Fra : Froggy

Dato : 13-01-05 09:59

In news:Erik Hansen <hansen6@stofanet.dk> typed:
> www.eriksfoto.dk

999+1 x tak for et godt morgengrin.

Har selv arbejdet lidt i samme stil for 30-35 år siden, hvor div. tricks
måtte opbygges manuelt irl og sammenkopieringen foregik ved hjælp af
vifter o.lign. i mørkekammeret, retouchering og airbrush.

Klart at det 'digitale mørkekammer' åbner nye muligheder - du forstår at
vride hver en dråbe ud af det program, du bruger - og lidt til. Er det
PhotoShop - eller?

Hvis jeg havde haft hat på nu, ville jeg ta' den af for dig

--
Froggy
"Man! That's totally Froggy!" Ref.:

Fra : ePsen aNdreassen

Dato : 13-01-05 12:18

On Mon, 10 Jan 2005 19:56:22 +0100, "Erik Hansen"
<hansen6@stofanet.dk> wrote:

>www.eriksfoto.dk

Grattulere med flott siden og utrolig mange kreative bilder.
Kjempebra!

Espen
ePsen aNdreassen
espo(at)bredband(dot)no