Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon A95 links?
Fra : Olsen

Dato : 10-01-05 12:14

Nyanskaffet.

Findes der links med gode tips og idéer til dette kamera?

Evt. en bog etc?

\Olsen

Fra : Ole Helms

Dato : 10-01-05 12:56

On Mon, 10 Jan 2005 12:13:45 +0100, "Olsen" <snipnospam@olsen.mail.dk>
skrev:

>Findes der links med gode tips og idéer til dette kamera?

http://forums.powershot-a.com/
Mange brugere der beredvilligt deler ud af deres erfaringer og svarer
på spørgsmål.

--
Venligst
Ole Helms

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 10-01-05 13:07

"Ole Helms" <ole-x-helms@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://forums.powershot-a.com/
> Mange brugere der beredvilligt deler ud af deres erfaringer og svarer
> på spørgsmål.

Der skal man være medlem, er det gratis?

mvh
Gerner

Fra : Ole Helms

Dato : 10-01-05 15:40

On Mon, 10 Jan 2005 13:07:19 +0100, "Gerner Majlandt"
<majlandt@mail.dk> skrev:

>Der skal man være medlem, er det gratis?

Ja, det er det.

--
Venligst
Ole Helms

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 11-01-05 17:46

> Ja, det er det.

Hej Ole

jeg oprettet mig som medlem i går middags, og jeg har aktiveret det, men jeg
får nedestående hele tiden, hvad gør jeg galt?
mvh
Gerner

several reasons:
Are you trying to edit someone else's post or trying to access
administrative features? Check that you are allowed to perform this action
in the Forum Rules.
2.. If you are trying to post, the administrator may have disabled your
account, or it may be awaiting activation.

Fra : Peder\(2791\)

Dato : 10-01-05 18:09

"Olsen" <snipnospam@olsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Nyanskaffet.
>
> Findes der links med gode tips og idéer til dette kamera?
Her:
http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/a95.html

Fra : Knud I

Dato : 10-01-05 19:23

"Peder(2791)" <peder.hansenFJERN@DETTEtdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:41e2b697$0$171$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Her:
> http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/a95.html
Det ligner nu bare en anmeldelse af kameraet ikke tips og ideer

Fra : Peder\(2791\)

Dato : 10-01-05 19:38

"Knud I" <Knud_i@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det ligner nu bare en anmeldelse af kameraet ikke tips og ideer
Jo , men der er også lidt info mht shooting modes.....
PH