Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nye fotos ug 1 - 2005
Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 09-01-05 20:31

Jeg har netop lagt 36 nye fotos on-line, det er stort og småt fra
den forgangne uge. Nå men ta' selv et kik, og som sædvanlig er der
go' plads til, at de seriøse kan komme med kommentarer, og at
klaphattene kan kaste med mudder...

http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_week_1_1of3.html

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Bo Bjerre

Dato : 09-01-05 22:23

"Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> wrote in message

> Jeg har netop lagt 36 nye fotos on-line, det er stort og småt fra den
> forgangne uge. Nå men ta' selv et kik, og som sædvanlig er der ....
---------------

Om jeg er seriøs eller hatteklapper ved jeg ikke. Og jeg plejer ikke selv at
stille mine billeder til skue. Jeg plejer heller ikke at "skyde" efter
andre. Nu har vi passeret årsskiftet, så jeg prøver noget nydt (måske vil
jeg i år vise nogle af mine egne billeder frem, når de bliver scannet)

http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_vinterstorm-10.html
-Enkelt, god komposition, ikke overdramatisk, men indeholder antydningens
kunst, masser af parallelle linjer: det billede kan jeg lide

http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_sven_holm-02.html
-du må sq ikke tage portrætter med et fiskeøje. Næse og hage dominerer det
fuldstændigt, og ørerne sidder nærmest i nakken. Det billede kan jeg IKKE
lide. Brug en let tele, så proportionerne bliver "spiselige" Offeret vil
sikkert ikke selv kunne lide det

http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_vinterstorm-17.html
en blandeing af en god diagonal og en brudt linje (træet). Det billede kan
jeg lide

http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_kammermusik-02.html
jeg kan godt lide violinørens koncentration, men baggrunden ødelægger det
helt. Jeg tror nok at jeg ville have lyttet til musikken i stedet. Hvis jeg
havde fotograferet, ville jeg ikke vise billederne frem.

http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_broens_mose-89.html
komplet intetsigende, men som natur elsker kan jeg godt lide enkeltheden i
dette billede. MEN: Der mangler en trane, en svane eller en eet-eller-andet,
der kan give LIV i det. Billedet er fredfyldt, men dødt, og der ikke
linjer/geometri, der kan redde det.

Hvad syns du selv om dem ?

Bo //

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 09-01-05 22:32

> [...]
> til, at de seriøse kan komme med kommentarer, og at klaphattene kan kaste

Der er flere af dine portrætter, jeg synes godt om. Især Erling Olsen's kan
jeg lide.

Desuden er flere af vinterstorm billederne osse goe.

Bellaflag billedet kunne ha været rigtigt godt, om du havde fået alle flagene
med, så billedet lissom får en afslutning.

Resten...? Nåja! stockfotos, anderledes kan det vel ikke være.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Henri Gath

Dato : 10-01-05 00:22

"Frodo Nifinger" <jni@holdopmeddettdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
flagene
> med, så billedet lissom får en afslutning.
>
> Resten...? Nåja! stockfotos, anderledes kan det vel ikke være.

Stockfotos....?? Nu beder jeg Dem, min herre!!! Stockfotos er gennemgående
på et meget højere niveau ende hr. Nebbesen kan drømme om at nå.....

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 10-01-05 16:13

Henri Gat wrote:

> Stockfotos....?? Nu beder jeg Dem, min herre!!! Stockfotos er gennemgående
> på et meget højere niveau ende hr. Nebbesen kan drømme om at nå.....

Det må du sørme undskylde, det var en ren forglemmelse, troll'e må
også gerne poste noget usagligt fis og ballade...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Henri Gath

Dato : 10-01-05 21:35

> Det må du sørme undskylde, det var en ren forglemmelse, troll'e må
> også gerne poste noget usagligt fis og ballade...!

Og du snakker om trolle........hahahhahhaa.du er sgu da den største troll på
usenet...en søgning på dit navn er en lang historie om ballade...utroligt at
man ikke har klippet din forbindelse for længe siden. Klaphat!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-01-05 10:33

Frodo Nifinger wrote:
> Der er flere af dine portrætter, jeg synes godt om. Især Erling Olsen's kan
> jeg lide.

Jeg synes de er flade og kedelige... men det kan da være at de
passer til manden, jeg kender ham ikke

// Hans
--
RD350 YPVS - Supporting global warming since 1985