Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HP Photosmart R707
Fra : svip

Dato : 05-01-05 20:13

Jeg regner med at købe dette kamera. Er der overhovedet nogen som kan
anbefale det? Det ser fornuftigt ud til prisen. Jeg vil meget gerne høre,
hvis nogen har erfaringer vedr. dette kamera.

Tak for det.
hilsen Svip

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 05-01-05 20:30

"svip" <svip1@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> anbefale det? Det ser fornuftigt ud til prisen. Jeg vil meget gerne høre,
> hvis nogen har erfaringer vedr. dette kamera.

Google er din ven

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&q=HP+707&meta=group%3Ddk.*

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&q=HP+R707&meta=group%3Ddk.*

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Michael Reiche

Dato : 06-01-05 21:17

Jeg har ingen erfaringer men har set en positiv omtale på:

http://www.digitalmagasinet.dk/showarticle.asp?ART=/artikler/037_hp707_ixus500/

og den seperate test på

http://www.digitalmagasinet.dk/showtest.asp?ID=18&side=1

Umiddelbart kunne jeg godt ønske mig en bedre JPG komprimering evt. som
resultat af mindre komprimering

/Reiche

Fra : Hans Kruse

Dato : 07-01-05 09:59

> [...]
> anbefale det? Det ser fornuftigt ud til prisen. Jeg vil meget gerne høre,
> hvis nogen har erfaringer vedr. dette kamera.

Der har lige været tilsvarende indlæg for få dage siden, hvor jeg svarede
flg.:

Jeg har en R607 (stort set det samme som 707 men 4MP isf. 5mp), som jeg
vandt i en fotokonkurrence, og mine piger bruger det og de er glade for det.
Ellers har 707 fået absolut fine ord med på vejen. Vær opmærksom på at det
er et meget lille kamera, så det passer godt i lommen, men måske mindre godt
i nogels hænder....men det er jo det samme for Canon Ixus og lign.

http://www.dpreview.com/reviews/hpr707/page10.asp
http://www.imaging-resource.com/PRODS/R707/R7A.HTM
http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/hp_r707_pg5.html
http://www.dcviews.com/reviews/HP-R707/HP-R707-review.htm
http://www.megapixel.net/html/issueindex.php?lang=en
http://www.digit.no/wip4/test_detail.epl?id=35261&refresh=&cur=H
http://www.akamera.dk/art.php?artikkelid=9112&side=11

Så fik du også nogle links til reviews iøvrigt, hvis der er andre kameraer,
der indgår i overvejelserne. Ved at se på de forskellige reviews kan man
danne sig et rimeligt godt billede af et kameras nytteværdi. Disse små
kameraer er ikke min smag, men hvis man ikke er for kritisk og har brug for
et lommekamera, så er det imponerende hvad man får for pengene og der er
HP's nye kameraer som f.eks. R707 og R607 med helt fremme.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : G.B.

Dato : 20-02-05 01:28

"svip" <svip1@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg regner med at købe dette kamera. Er der overhovedet nogen som kan
> anbefale det? Det ser fornuftigt ud til prisen. Jeg vil meget gerne
> høre, hvis nogen har erfaringer vedr. dette kamera.

Jeg har sådan ét, og efter at have fået byttet mit første, som der var en
slem fejl i (det f*ckede billederne op ved at lave kulørte striber), har
jeg været ovenud tilfreds.

GB