Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Program til digitalt fotoarkiv
Fra : Rasmus

Dato : 05-01-05 14:33

Hej,
Jeg søger et lille nemt program til at oprette mit eget fotoarkiv og håber
på at der er nogen af jer der kan fortælle mig hvor jeg kan få fat i sådan
et.

Programmet skal bruges til på computeren at organisere en masse mapper med
digifotos. Jeg ønsker en søge- samt en sorteringsfunktion i programmet.
Jeg havde forestillet mig et program der kunne organisere billederne
nogenlunde således i kolonner:

Mappenavn|Job|Kategori|Brugt|Keywords

eks.:

Amaliegade|HCA|Gade/Vej|Nej|Brosten,Gammel,Tid,Gade

Det er vigtigt at jeg ikke hver gang der kommer nye billeder skal ind og
tilføje dem, men at der ligesom i programmet kan sættes en hovedfotokilde
som den så selv importerer til programmet automatisk.

Håber at i kan hjælpe mig (og at det er den rigtige gruppe jeg skriver i).

--
Venlig Hilsen

Rasmus Rise

Fra : OCB

Dato : 05-01-05 15:33

"Rasmus" <rasmus@tenam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som den så selv importerer til programmet automatisk.
>
> Håber at i kan hjælpe mig (og at det er den rigtige gruppe jeg skriver i).

Adobe Photo Album - http://www.adobe.com/products/photoshopalbum/main.html

Med venlig hilsen
Ole Condrup Boesen
http://www.condrup.dk