Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Klub
Fra : Happydane

Dato : 05-01-05 10:25

Hej.

Efter at have læst et tidligere indlæg vedr. fotoklub i Århus (Vistnok), har
jeg forsøgt at google lidt efter nogle tilsvarende klubber i Greve, Ishøj,
Tåstrup og Roskilde... men synes ikke rigtig at kunne finde nogen.

Er der nogen der kender en klub i ovennævnte byer?

Det jeg vil er, at have erfaring... Har et dSLR og aner faktisk ikke hvordan
jeg skal bruge det (Overdrivelse fremmer forståelsen).

Med venlig hilsen

Martin

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-05 10:40

"Happydane" <harregaardREMOVE@ishoejby.dk> skrev

> [...]
> Tåstrup og Roskilde... men synes ikke rigtig at kunne finde nogen.
>
> Er der nogen der kender en klub i ovennævnte byer?

Du kan i hvert tilfælde finde en i Ishøj her:
http://sdf.dk/sdf/sdf_klubber.pdf

/Alex

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-05 11:44

"Happydane" <harregaardREMOVE@ishoejby.dk> wrote in message
> [...]
> jeg forsøgt at google lidt efter nogle tilsvarende klubber i Greve, Ishøj,
> Tåstrup og Roskilde... men synes ikke rigtig at kunne finde nogen.

Hej Martin

I Roskilde er der Negativ Roskilde.

VH
Per

Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 09-01-05 10:27

Count me in! Er selv amatørfotograf og bor i Tåstrup, så hvis du finder
noget, må du da godt gi' lyd!
Henrik L.S.