Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Videns udveksling
Fra : 2rb1

Dato : 05-01-05 09:27

Kommer du fra Østjylland og kan du noget (meget) med Ps 7.0 eller Ps EL,
men ikke med et kamera (lys, komp osv.) så er jeg int. i udveksling af
viden, da jeg ikke ved meget om Ps., men en del om at fotografere.

Lad os mødes

Svar direkte

torben snabela stamfoto.dk

Fra : CS \(ô¿ô\)

Dato : 05-01-05 11:01

2rb1" <jule@manden.dk> skrev i en meddelelse
> Kommer du fra Østjylland og kan du noget (meget) med Ps 7.0 eller Ps EL,

Hej Torben

Kan klart anbefale dig at købe Kevin Ames bog "CS - the art of photographing
women"

Så kan du lære det

Stensgaard

Fra : Thomas Kjær

Dato : 05-01-05 11:58

On 2005-01-05, CS (ô¿ô) <kamisu@hotmail.com> wrote:
> 2rb1" <jule@manden.dk> skrev i en meddelelse
>
> Kan klart anbefale dig at købe Kevin Ames bog "CS - the art of photographing
> women"

Og jeg kan anbefale "The Photoshop CS Book for Digital Photographers"
af Scott Kelby (ISBN: 0735714118).

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : 2rb1

Dato : 05-01-05 12:25

> Og jeg kan anbefale "The Photoshop CS Book for Digital Photographers"
> af Scott Kelby (ISBN: 0735714118).
>
> --
> Med venlig hilsen
> Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Tak for det, men jeg gider ikke læse - vil hellere "learning by doing".

2rb1

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 05-01-05 15:58

In article <41dbce80$0$33721$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, 2rb1 wrote:

> Tak for det, men jeg gider ikke læse - vil hellere "learning by doing".

Det er netop en opskriftsbog / learning by doing bog.

Fra : 2rb1

Dato : 05-01-05 12:19

"CS (ô¿ô)" <kamisu@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
EL,

> Hej Torben
>
> Kan klart anbefale dig at købe Kevin Ames bog "CS - the art of

Ha Ha .......... det behøves jeg sq ik' en bog eller Ps. til - bedre at have
sin egen stil ;0)

Hemligheden bag min kvindefotografering, er at jeg har lækkert hår :0))

Fra : CS \(ô¿ô\)

Dato : 05-01-05 15:18

Disneys Stampe skrev :>
> Hemligheden bag min kvindefotografering, er at jeg har lækkert hår :0))

Torben - for djævlen...... tænkte nok det var dit hår der gjorde udfaldet...

Hvorfor gemmer du dét så under en hat - frem i lyset, så kommer de
væltende - gem lidt til mig