Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Beskyttelse til Compactflach kort
Fra : Steen Asmussen

Dato : 04-01-05 12:04

Hej,

er der nogen der ved hvor man kan købe beskyttelse til Compactflach
kort.

Når man køber et nyt kort følger der ikke noget med.

Jeg vil helst undgå ebay.

Håber nogen kan hjælpe mig

Steen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 04-01-05 12:07

Steen Asmussen wrote:
> er der nogen der ved hvor man kan købe beskyttelse til Compactflach
> kort.
> Når man køber et nyt kort følger der ikke noget med.
> Jeg vil helst undgå ebay.

Hvor bor du ?

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - Breaking the ozone-layer since 1985

Fra : Steen Asmussen

Dato : 04-01-05 12:14

Jeg bor i Ringsted

Fra : Hans Joergensen

Dato : 04-01-05 12:22

Steen Asmussen wrote:
> Jeg bor i Ringsted

Oh, så er det lidt besværligt.. du måtte ellers godt få en 3-5
stykker af de æsker af mig hvis du kunne komme forbi.

// Hans, fra Brønshøj
--
http://ph33r.dk - Vejen til et fjollet liv

Fra : Steen Asmussen

Dato : 04-01-05 12:31

On 04 Jan 2005 11:21:50 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Oh, så er det lidt besværligt.. du måtte ellers godt få en 3-5
>stykker af de æsker af mig hvis du kunne komme forbi.
>
>// Hans, fra Brønshøj

tak, jeg har lige sendt en email til dig.

Hilsen

Steen

Fra : Morten Wartou

Dato : 04-01-05 12:21

Steen Asmussen wrote:
> Hej,
>
> er der nogen der ved hvor man kan købe beskyttelse til Compactflach
> kort.
> Når man køber et nyt kort følger der ikke noget med.
Det afhænger af kortet - Sandisk leverer vist altid beskyttelse med.

> Jeg vil helst undgå ebay.
> Håber nogen kan hjælpe mig
Jada. http://www.g2p.dk/hardware/hardware-vis.asp?Kode=H011974 - billigt er
det dog ikke for at beskytte to CF-kort. :) Ellers kan man f.eks. bruge en
tom æske fra O/ZON minttabletter og lægge et skummateriale i.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"Og jeg skal faktisk helst ha' en 8-10 erfarne debattører som modkompatanter
i en on-line dabat, førend jeg føler, at jeg får et nogenlunde kvalificeret

Fra : Steen Asmussen

Dato : 04-01-05 14:49

On Tue, 4 Jan 2005 12:20:59 +0100, "Morten Wartou"
<detteskalfjernesnews@wartou.dk> wrote:

> [...]
>det dog ikke for at beskytte to CF-kort. :) Ellers kan man f.eks. bruge en
>tom æske fra O/ZON minttabletter og lægge et skummateriale i.

De er ellers flotte.

Jeg er bare bange for jeg kommer til at tabe begge kort, i sådan en
holder.

Hilsen

Steen

Fra : Bothgaard

Dato : 04-01-05 17:13

"Steen Asmussen" <admin@zasmusu2z.dk> skrev i en meddelelse

> De er ellers flotte.
>
> Jeg er bare bange for jeg kommer til at tabe begge kort, i sådan en
> holder.
>
> Hilsen
>
> Steen

Her er en til Kr.20.-