Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Cairo fotos
Fra : keldo

Dato : 03-01-05 15:09

Hej med Jer

Jeg har lagt forløbigt, 2 fotos fra Cairo til kritik på fotokritik.

I er velkommen til at kigge og melde tilbage i gruppen..

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=118126

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=117967

VH
Keldorff

Fra : Jan Bøgh

Dato : 03-01-05 16:06

keldo wrote:

> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=118126

Uskarpt og kedeligt i farverne. Mangler kontrast.

> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=117967

Bortset fra kompositionen som enten skulle have været mere symmetrisk eller
slet ikke symetrisk, så er det et langt bedre billede end det andet.

vh
Jan

Fra : SpookiePower

Dato : 03-01-05 22:48

"keldo" <keldo@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:crbjla$1ru7$1@news.cybercity.dk...

> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=117967

Rigtig godt og skarp billede. Måske ville jeg gerne have ham
helt ude af skyggen. Men godt med den lidt slørede baggrund.
Tror dog jeg ville have fjerne hovedet på personen ved
højre skulder (Personens venstre skulder).

Mit album -
www.activewebsite.dk/fotoalbum/index.php

Fra : lars bo

Dato : 04-01-05 17:55

Hej Keldorff

> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=118126
Ikke dit bedste, fuglen er ude af fokus og der er efter min mening for meget
sky i billedet.

> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=117967
Her er det virkeligt lykkedes for dig, et dejligt lys giver de skygger der
danner en god dybde i billedet.
Jeg kan ikke blive enig med mig selv om der bør skæres en smule i venstre
side, så det lader jeg være op til dig selv
--
hilsen
lars bo

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-05 18:37

"lars bo" <lbh@postkasse.com> wrote in message
> Hej Keldorff

> Ikke dit bedste, fuglen er ude af fokus og der er efter min mening for
meget
> sky i billedet.

Der er da ikke en sky på himmelen . . .

Alf