Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nye Nikon D2H priser...Hvor?
Fra : Lars Troels

Dato : 03-01-05 12:16

Hej

Er der nogen af jer der har set de nye Nikon D2H priser på 1999$ i USA blive
udmøntet i det europæiske marked. Jeg har ikke set det endnu, men er meget
interesseret.

Hilsen

Lars T.
www.larstroels.dk

Fra : Claria's Paradis

Dato : 03-01-05 14:35

"Lars Troels" <fam.troelsVAEK@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
blive
> udmøntet i det europæiske marked. Jeg har ikke set det endnu, men er meget

Hej Lars

Prøv at se her http://www.ac-foto.com/ac/shop/shop.php

Claudia

Fra : Lars Troels

Dato : 03-01-05 14:47

> Prøv at se her http://www.ac-foto.com/ac/shop/shop.php
>
> Claudia

Hej. Joe tak. Men det er jo ikke billigere end det var for to måneder siden.
De må da falde til omkring to tusind dollars her også på et tidspunkt..

Hilsen

Lars T.
www.larstroels.dk

Fra : Simon Nielsen

Dato : 03-01-05 17:36

"Lars Troels" <fam.troelsVAEK@mail.dk> wrote in message

> Hej. Joe tak. Men det er jo ikke billigere end det var for to måneder
siden.
> De må da falde til omkring to tusind dollars her også på et tidspunkt..

2.000 dollars er jo ca. 12.000 kr. Jeg tror dog ikke at du skal regne med at
det falder så meget måske ned omkring 15-17.000 kr. men stadig væk så er der
et stykke vej. Nu er kameraet jo kommet i USA og derfor er prisfaldet
sådant, vent roligt til februar/marts så skal det nok være kommet ned i et
prisleje. Jeg overvejer dog stærkt at spare op til D2X kameraet da jeg
syntes det ser så dejligt ud, ikke mindst fysisk, men ellers hvad det har af
dejlige ting og sager.

Mvh
Simon

Fra : Erik W.

Dato : 03-01-05 17:31

"Lars Troels" skrev i news:41d92960$0$182$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Er der nogen af jer der har set de nye Nikon D2H priser på 1999$ i USA
blive
> udmøntet i det europæiske marked. Jeg har ikke set det endnu, men er meget
> interesseret.

Nu er jeg Canon ejer, så det er af ren nysgerrighed jeg spørger: Hvad kan
D2H mere end D70, som berettiger den høje merpris? Jeg er klar over at D2H
er et meget hurtigt kamera, men D70 er jo heller ikke ligefrem sløvt.

Mvh Erik

Fra : HKJ

Dato : 03-01-05 17:37

"Erik W." <erik.w@surfmail.dk> wrote in message
> [...]
D2H
> er et meget hurtigt kamera, men D70 er jo heller ikke ligefrem sløvt.

Det er jo lidt ligesom at sammenligne Canon 1D og 300D, den ene er en pro
model, som er MEGET mere solid.

Fra : Simon Nielsen

Dato : 03-01-05 17:50

> [...]
D2H
> er et meget hurtigt kamera, men D70 er jo heller ikke ligefrem sløvt.

Det har mulighed for at skyde 8 billeder i sekundet og mulighed for at sætte
WT1 antenne på så man trådløst kan overføre til sin computer i det samme
billedet er taget. Kameraet er desuden et pro kamera bygget i et
magnesiumhus og det har nogle andre fede funktioner som D70 ikke har. Du kan
sammenligne EOS 300D med et D1 om du vil for at få en nogenlunde
sammenligning i Canon kameraer.

Mvh
Simon

Fra : Mogens Hansen

Dato : 04-01-05 07:18

> [...]
>
> Er der nogen af jer der har set de nye Nikon D2H priser på 1999$ i USA
> blive udmøntet i det europæiske marked. Jeg har ikke set det endnu, men er

En oplagt mulighed er at vente på at D2X faktisk bliver tilgængelig (denne
måned ?), og så satse på at der kommer nogle brugte D2H'er til salg - en
debat som
http://www.pressefotografforbundet.dk/phr/read.php?f=1&i=1156&t=1156#reply_1156
tyder på at det vil ske.

En nedsættelse af nyprisen, svarende til hvad man har i USA, vil
formodentlig gøre brugtprisen endnu mere atraktiv for køber.

Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Mogens Hansen

Dato : 04-01-05 19:41

"Mogens Hansen" <mogens_h@dk-online.dk> wrote in message

> (denne måned ?)

Måske alligevel ikke:
http://www.robgalbraith.com/bins/content_page.asp?cid=7-6463-7454

Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : JKM

Dato : 04-02-05 05:56

> [...]
>
> En nedsættelse af nyprisen, svarende til hvad man har i USA, vil
> formodentlig gøre brugtprisen endnu mere atraktiv for køber.

HER : http://www.europe-nikon.com/default.aspx?countryId=11&languageId=11

Den 25feb..

PRIS:

http://www.centersalg.dk/shop/default.asp?setlng=26&productid=gid04%2D0004