Det der med navne.....
Fra : Pia Nave

Dato : 12-02-05 17:59

Hejsa

I et forsøg på at finde frem til de mest populære kattenavne i 2005, har
netdyredoktor.dk i deres nyhedsbrev lavet en side hvor man kan
registrere sine kattes navne, inkl. deres alder.
Det synes jeg jo er en helt fin idé, og vil derfor opfordre folk til at
gå ind på siden og lade sig registrere.

Link: http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=542

Langt de fleste af Jer modtager jo nok allerede nyhedsbrevet, men for de
af Jer der ikke gør, så har I her muligheden for at være med alligevel

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 12-02-05 18:53

In article <420e35ac$0$274$bc7fd3c@news.sonofon.dk>, Pia Nave
<piaKATTE@BAKKEnave.dk> wrote:

> Det synes jeg jo er en helt fin idé, og vil derfor opfordre folk til at
> gå ind på siden og lade sig registrere.
>
> Link: http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=542

Jaah! god ide
Men dit link virker ikke rigtigt her, så jeg har tilladt mig at lave et
nyt:
http://makeashorterlink.com/?C1D85167A
- og så krydser vi fingre

--
Knus fra Ann R

Fra : Kate

Dato : 12-02-05 18:59

Ann Rudbeck <webmaster@fjernsiamis.com> wrote in

> http://makeashorterlink.com/?C1D85167A

Tak, Ann. Det virkede. Man kunne kun indsætte 3 navne, gad vidst om det
er mange hvis man har flere Nå, jeg "snød" og indskrev alle 4
alligevel

Er det en liste de vil offentliggøre på hjemmesiden eller er det kun
folk der får nyhedsbrevet der får listen?

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Pia Nave

Dato : 12-02-05 20:21

Kate wrote:

> Er det en liste de vil offentliggøre på hjemmesiden eller er det kun
> folk der får nyhedsbrevet der får listen?

Det bliver offentliggjort i et af de kommende nyhedsbreve, samt på
forsiden af netdyredoktor.dk

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Fra : Kate

Dato : 13-02-05 09:52

Pia Nave <piaKATTE@BAKKEnave.dk> wrote in

> Det bliver offentliggjort i et af de kommende nyhedsbreve, samt på
> forsiden af netdyredoktor.dk

Okay. Jeg besluttede nu alligevel at tilmelde mig nyhedsbrevet. Jeg har
fået det tidligere, men meldte det fra fordi jeg ikke syntes jeg læste
det.
Det bliver spændende og se om andre har kaldt deres katte nogle af mine
navne Jeg forestiller mig at Atlantis, som Lante jo retteligt
hedder, er rimeligt brugt, måske også Mowgli, men de 2 andre ville jeg
blive forundret over hvis de ville optræde på sådan en liste

Fra : Pia Nave

Dato : 12-02-05 20:19

Ann Rudbeck wrote:

> Men dit link virker ikke rigtigt her, så jeg har tilladt mig at lave et
> nyt:
> http://makeashorterlink.com/?C1D85167A
> - og så krydser vi fingre

Hihi Godt du kunne finde ud af det, når jeg nu ikke kunne

--

Fra : Kate

Dato : 12-02-05 18:54

Pia Nave <piaKATTE@BAKKEnave.dk> wrote in

Øv, jeg får at vide at siden ikke findes når jeg prøver. Så nu ved jeg
ikke lige hvor jeg skal kigge på hjemmesiden