Hankatten strinter MEGET inde
Fra : Jane :o)

Dato : 02-02-05 10:02

Vores hankat strinter altså opad alt hvad han kan komme I nærheden af -
INDENFOR - for tiden.

Det er meget belastende og ret trælst at det skal stinke så grumt at tis,
når vi ellers holder hjemmet ret "lugtefrit" og skifter kattebakken op til
flere gange dagligt hver gang de har forsørget I den.

Holder hankatte op med at strinte, hvis de blive kastreret, eller har det
ikke noget med det at gøre..??

:oI

Mvh Jane

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 02-02-05 10:53

Jane skrev
<Holder hankatte op med at strinte, hvis de blive kastreret, eller har det
ikke noget med det at gøre..?? >

Det har rigtig meget med det at gøre, han afmærker sit territorie og gør
hunkattene opmærksom på at her bor en flot fyr med "kuglerne" i behold. Så
det kan ikke gå hurtigt nok med at få ham kastreret, jo længere de går
fertile jo sværere kan det være at få brudt den dårlige vane

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-05 10:54

"Jane " <virker@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:BE265580.595A%

> Holder hankatte op med at strinte, hvis de blive kastreret, eller har det
> ikke noget med det at gøre..??

Hej Jane !

Hvor gammel er den ?
Vi havde engang en kat, der også begyndte og strinte/ tisse indenfor.
Vi fik ham neutraliseret, da han var 7 mdr. og siden da, var der ingen
problemer.

Jeg vil helt sikkert mene, at en neutralisering kan stoppe problemet.

OT : Marsvinene har det godt. Jeres marsvinmor leverede tre unger i går

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Jane :o)

Dato : 02-02-05 14:01

On 02/02/05 10:53, in article 4200a338$0$164$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
"Buffy" <Tjekmigsnabel-apc.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg vil helt sikkert mene, at en neutralisering kan stoppe problemet.
>
> OT : Marsvinene har det godt. Jeres marsvinmor leverede tre unger i går

Det lyder bare dejligt med marsvinene... Kan I ikke sende billeder?

Niels er jo 2 år gammel - såååå - er det for sent til at han dropper vanen??

Hvad koster det med en sterilation?

Mvh Jane

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-05 15:13

"Jane " <virker@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:BE268D80.59FD%

> Det lyder bare dejligt med marsvinene... Kan I ikke sende billeder?

Jo skal nok få taget nogle billeder og sende til jer snart.

> Niels er jo 2 år gammel - såååå - er det for sent til at han dropper
vanen??

Det skal jeg ikke kunne sige, men det er da forsøget værd.

> Hvad koster det med en sterilation?

For en hankat koster det svjv. 7-900 kr. alt efter hvilken dyrlæge incl.
øremærkning. Det kan nok godt svare sig, at ringe lidt rundt og forhøre sig
om priserne.

Vi fik vores 4 katte neutraliseret samtidig, så vi fik lidt rabat, men da
vores tidligere hankat blev neutraliseret i 2001 gav vi ca. 900 kr. Det var
også incl. øretatovering.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på: