Jagten gik ind...
Fra : Anja P. Johansen

Dato : 31-01-05 09:50

Vågnede denne morgen til en "talende" missemor. I ved den knurren hvor det
lyder som om de rent faktisk står og taler til en. Jeg troede først at
naboens kat var gået ind af lemmen, men ak, det var missemor der havde et
opgør med en af killingerne. Fimsen blev jagtet ned af trappen og op i et
hjørne hvor missemor så knurrede videre af hende. I farten var Fimsen blevet
så bange at hun havde skidt, så hun måtte en tur under vandhanen for at
blive ren. Men hvad i alverden er der gået af missemor? Jeg ved godt hun
skal lære dem at være katte, men ligefrem jagte dem så de skider af skræk,
skal de også lære det?
De andre killinger virker mere eller mindre skræmte. De er i hvertfald MEGET
glad for kontakt med mig lige nu. Missemor har fået timeout i gangen. Så
håber vi gemytterne falder lidt til ro.

MVh Anja

Fra : Hanne Dahl

Dato : 31-01-05 10:17

Hej Anja.

Er der ikke noget med at killingerne er over 13 uger ?
Mor missen kan netop være godt træt af sine børn nu.
Hun sætter grænser for hvor meget hun gider dem nu.
Hilsen Hanne dahl