Rent mel i posen!!!
Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 22-01-05 11:57

Jeg vil bare lige sige til jer der har så travlt med mig og mit
kattehold!!
Slap helt af,og stop med at komme med private advarsler om anmeldelse
her og der!!!! Jeg ER registreret med se nummer hos told og skat
som KATTERI-CHAKO,så der bliver i lidt(meget) til grin...
Mine katte har det udemærket,og de får dyr og god mad som rc osv osv,de
bliver tilset af dyrlæge hvis de er syge(ellers havde jeg nok ikke så
stor en dyrlægeregning)...de fleste af mine voksne katte er
vaccineret,men der mangler da et par stykker endnu!!!
de killinger jeg har solgt af "eget opdræt" har været lige så "sociale"
som andre,så STOP det.....
hvis der er nogen der vil vide mere er de velkommen til at kontakte
mig,bl.a. så kan jeg jo fortælle hvilken dyrlæge jeg bruger,så kan i jo
selv ringe til dem og spørge HVAD JEG STÅR FOR!!!!

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : lisbeth steen

Dato : 22-01-05 12:15

> Sascha og Sillemis skrev:
> de fleste af mine voksne katte er
> vaccineret,men der mangler da et par stykker endnu!!!

NÅ!

Med venlig hilsen
lisbeth steen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Freedom

Dato : 22-01-05 19:15

Sikke nogle kloge indlæg du skriver!!!!

Du er da for SJOV!

Så svarre du nok, NÅ, ja......

NÅ:))))))))))))))
Florence

Fra : Lone Gram Jensen

Dato : 22-01-05 12:21

> [...]
> mig,bl.a. så kan jeg jo fortælle hvilken dyrlæge jeg bruger,så kan i jo
> selv ringe til dem og spørge HVAD JEG STÅR FOR!!!!

Lone Gram Jensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Alice

Dato : 22-01-05 12:24

"Sascha og Sillemis" <chakoKATTE@BAKKEtdcadsl.dk> skrev i

> hvis der er nogen der vil vide mere er de velkommen til at kontakte
> mig,bl.a. så kan jeg jo fortælle hvilken dyrlæge jeg bruger,så kan i jo
> selv ringe til dem og spørge HVAD JEG STÅR FOR!!!!

Ingen yderligere kommentarer !!
Mine meninger er dannet !!

Alice

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 22-01-05 13:06

Charlotte skrev
<så kan i jo selv ringe til dem og spørge HVAD JEG STÅR FOR!!!! >

Jeg vil da hellere høre hvad du står for, fra dig selv.

Hvornår mener du at en hunkat er for gammel til at få killinger ??

Bliver dine voksne katte vaccineret ??

Løber dine fertile huskatte frit ??

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Lene Hansen

Dato : 22-01-05 16:55

Jeg har været væk fra gruppen meget længe af personlige årsager så hvad
drejer denne tråd sig om. Er der et indlæg et andet sted, der kan henvises
til eller hvad?

Med venlig hilsen

Lene Hansen

Fra : Denise

Dato : 22-01-05 17:02

Lene Hansen wrote:
> Jeg har været væk fra gruppen meget længe af personlige årsager så
> hvad drejer denne tråd sig om. Er der et indlæg et andet sted, der
> [...]

Hej Lene
Den kommer fra, "Jeg er rystet", skrevet af Alice den 21.1

--
Hilsen Denise

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 22-01-05 17:12

> [...]
> mig,bl.a. så kan jeg jo fortælle hvilken dyrlæge jeg bruger,så kan i jo
> selv ringe til dem og spørge HVAD JEG STÅR FOR!!!!

lene hansen...kig tråden lidt længere nede der hedder"Jeg er rystet"!!
Mine katte (på nær en) render ikke FRIT nej....
De fleste af mine voksne katte ER vaccinerede.....
Mine katte er for gamle til AVL når jeg dømmer dem til at være det!!Det
må jo være mig der kender dem bedst!Eller?
NÅ?
Jer der pludselig er blevet så mundlamme,og kun kan skrive:NÅ!I er rent
til grin...
Folk ringer mig op og fortæller,hvem i er,og jeg har fået tlf numre og
det hele,men hvad pokker skal jeg dog med dem?NÅ!!

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-05 17:30

Sascha og Sillemis wrote:

> [...]
> Folk ringer mig op og fortæller,hvem i er,og jeg har fået tlf numre og
> det hele,men hvad pokker skal jeg dog med dem?NÅ!!

Hvorfor er ALLE dine katte ikke vaccinerede ?
Ja da du BURDE kende dine katte bedst - du ser dem forhåbentligt hver dag,
men du har nok ingen skrupler ved, at lade en hunkat på 9-10 år få et kuld,
hvis det passer ind i dit kram, så der ikke bliver udsolgt for lang tid i
butikken!!
Surt, at kattene ikke kommer så meget i løb om vinteren....damn !!!!

Det er stadig ufatteligt, at du vil drive denne fabrik - og at du er NØDT
til. at bruge dæknavn, for at købe katte, for hvis du havde så RENT mel i
posen, så var dette jo slet ikke nødvendigt, vel
??????????????????????????????

Tina

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 22-01-05 17:48

Tina skrev
<men du har nok ingen skrupler ved, at lade en hunkat på 9-10 år få et kuld,
hvis det passer ind i dit kram, >

og det gør det, desværre Candy, colourpoint-perser
fra 96 står på listen over kuld planlagt i 05-06

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 22-01-05 17:42

Charlotte skrev
<Mine katte (på nær en) render ikke FRIT nej....>

Der behøves heller ikke mere end en til at bringe sygdom hjem

<De fleste af mine voksne katte ER vaccinerede....>

Hvorfor ikke alle ? hvordan vælger du hvem der skal vaccineres, trækker du
lod eller har du et kriterie

<Mine katte er for gamle til AVL når jeg dømmer dem til at være det!!Det må
jo være mig der kender dem bedst!Eller? >

Mit spørgsmål har såmænd ikke med kattens "personlighed" at gøre, jo ældre
katten er, jo længere tid tager det at kommer over en fødsel, de forskellige
organer bliver "slidte" nøjagtig ligesom hos mennesker
og uanset "hvor godt du kender dine katte" kan du ikke stoppe
aldringsprocessen.

< Folk ringer mig op og fortæller,hvem i er,og jeg har fået tlf numre ogdet
hele,men hvad pokker skal jeg dog med dem?NÅ!! >

Du er nok heldig hva' du behøver ikke vente på at nogen giver dig mit
tlfnr. det er bare at sige til så kan du få det sammen med skostørrelse,
højde, vægt og cpr-nr.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : AEK

Dato : 22-01-05 17:55

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Du er nok heldig hva' du behøver ikke vente på at nogen giver dig mit
> tlfnr. det er bare at sige til så kan du få det sammen med skostørrelse,

*LOL* - Marianne, du kan sq også lige skrive det, så man ikke kan undgå at
sidden med et lille smil

/ Anya.

Fra : Leyna

Dato : 23-01-05 21:50

Du glemte hårfarve og øjenfarve!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 22-01-05 18:04

"Sascha og Sillemis" <chakoKATTE@BAKKEtdcadsl.dk> skrev ...
> Folk ringer mig op og fortæller,hvem i er,og jeg har fået tlf numre og
> det hele,men hvad pokker skal jeg dog med dem?NÅ!!

Det var da en mærkelig ting at skrive...
Er du ikke den eneste i denne diskussion, der bruger et alias...?
Alle andre bruger deres korrekte navne, flere endda med efternavn, så det er
næppe nogen hemmelighed hvem de er og de er nok ret beset skideligeglade med
om du har fået oplyst deres telefonnummer eller hvad, for de er alligevel
frit tilgængelige.

Camilla Scharff
Hovedvejen 72
2600 Glostrup
Tlf. 39200894/mobil 25119162
http://www.burmese.dk

Så, nu behøver du ihvertfald ikke vente på at få mine oplysninger...

Fra : Pia Nave

Dato : 22-01-05 18:15

Camilla Scharff wrote:
> [...]
> Tlf. 39200894/mobil 25119162
> http://www.burmese.dk
>
> Så, nu behøver du ihvertfald ikke vente på at få mine oplysninger...

LOL

Pia Nave Jensen
Løvfaldsvej 44
8600 Silkeborg
Tlf.: 86841042/mobil 26227226
Højde: 1.68
Vægt: 59
Skostr.: 39
Hmmmm........mon jeg mangler noget.....

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 22-01-05 18:32

> Pia Nave skrev:

> LOL
>
> Pia Nave Jensen
> Løvfaldsvej 44
> 8600 Silkeborg
> Tlf.: 86841042/mobil 26227226
> Højde: 1.68
> Vægt: 59
> Skostr.: 39
> Hmmmm........mon jeg mangler noget.....
>
> --
> *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
> Mvh. Pia og 4-kløveret

Takker...takker
Jeg kalder mig hvad jeg vil....og det gør i jo også,og ikke alle herinde
bruger deres "rigtige" navn,hm,hm,hm
Katteri-Chako
Charlotte Kofoed
Gelbrovej 20a
8870 Langå
41458064/41458069
Og forresten,jeg har lige solgt en perserhan her for 10 min siden,så
jeres advarsler til folk om min eksistens,beklager...VIRKER IKKE

Fra : Alice

Dato : 22-01-05 18:48

> [...]

> Takker...takker
> Jeg kalder mig hvad jeg vil....og det gør i jo også,og ikke alle herinde

Hovsa, jeg opdagede da lige at jeg har tæt familie MEGET tæt på dig, så jeg
vil da aflægge dig et besøg snarest .......Kan jo altid lade som om, at jeg
vil oprette en underafdeling af din industri )

Og jeg står bestemt osse gerne frem med navn og adresse
Alice Nielsen
Grønlandsvej 9, 2th
4700 Næstved

> Og forresten,jeg har lige solgt en perserhan her for 10 min siden,så
> jeres advarsler til folk om min eksistens,beklager...VIRKER IKKE

Ja ærgeligt :-/// ................Det eneste der sikkert virker, ville
sikkert være at få dig 'lukket' for at rette appel til din samvittighed
nytter vist ingenting.

Fra : lisbeth steen

Dato : 22-01-05 18:33

> Pia Nave skrev:

> LOL
>
> Pia Nave Jensen
> Løvfaldsvej 44
> 8600 Silkeborg
> Tlf.: 86841042/mobil 26227226
> Højde: 1.68
> Vægt: 59
> Skostr.: 39
> Hmmmm........mon jeg mangler noget.....
>
> --
> *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
> Mvh. Pia og 4-kløveret

Ja der skal ikke mangle oplysninger fra mig heller

Lisbeth Steen
Skærlund Tværvej 8
Skærlund
7330 Brande
Tlf.:75345041 / 22987506
E-mail: perligems(snabela)perligems.dk
www.perligems.dk
Civilstand: Længevarende forhold

Med venlig hilsen
lisbeth steen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 22-01-05 18:34

Pia skrev
<Hmmmm........mon jeg mangler noget.....<

Yeps........... hårfarve, livret, alder og favoritfilm )

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Denise

Dato : 22-01-05 18:50

Pia Nave wrote:

> Hmmmm........mon jeg mangler noget.....

Ja da, jeg kan da se din alder mangler LOL

--
Hilsen Denise

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 22-01-05 18:39

> Jer der pludselig er blevet så mundlamme,og kun kan skrive:NÅ!I er rent
> til grin...

Øøhh, Charlotte. bare lige for at hjælpe dig lidt, så tror jeg altså, at
du har misforstået noget. Når man bruger NÅ! på denne måde, så betyder
det nøjagtig det samme, som du selv har skrevet andetsteds: "Rend mig i
r...."

Det var bare lige, hvis du ikke var klar over det.

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lone Gram Jensen

Dato : 22-01-05 18:55

> [...]
> r....
>
> Det var bare lige, hvis du ikke var klar over det.

Tjaaa, nu er vores IQ jo ikke for noget at regne imod Charlottes, det
siger hun selv, så det må jo være rigtigt.

NÅ!

Charlotte, du ANER simpelthen ikke hvad der er gået i gang. Du truer og
svinger med armene, du tror endda at vi er blevet mundlamme af skræk
over dine trusler.
ohh for øvrigt
Lone G. Jensen
Hammerum Hovedgade 106
7400 Herning
97209670

Nååå ja, det kan ALLE se på min hjemmeside.

Næææ du, i et helt døgn nu, er din URL blevet udbredt i HELE norden.
Samtlige maillister i Danmark og mange i Norge og Sverige, diverse fora
og hjemmesider, alle taler om dig og uddeler info om dit virke.
Myndigheder, katteklubber, katte og dyreværn alle er blevet informeret.
Inden for kort tid, vil der på samtlige katteudstillinger blive omdelt
en folder, hvori man gør både publikum og udstillere obs på Bybvirksomhed.

Såeeeehh NÅ

Med venlig hilsen
Lone Gram Jensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Alice

Dato : 22-01-05 19:10

"Lone Gram Jensen" <lonegramKATTE@BAKKEjensen.tdcadsl.dk> skrev i

> [...]
> Inden for kort tid, vil der på samtlige katteudstillinger blive omdelt
> en folder, hvori man gør både publikum og udstillere obs på Bybvirksomhed.

Det lyder bare SÅ godt Lone ) ..................Lad os hjælpe hinanden
med at få dette her stoppet

KH
Alice

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 22-01-05 21:16

> Det lyder bare SÅ godt Lone ) ..................Lad os hjælpe hinanden
> med at få dette her stoppet
>
> KH
> Alice
>
> Held og lykke med jeres "projekt"!!!!!Så har i da lidt at lave....hoho
Og så lige NÅ!!!
Glæder mig til at høre jeres endelige resultat!!!Fniiiis...

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 22-01-05 21:16

> Det lyder bare SÅ godt Lone ) ..................Lad os hjælpe
> hinanden med at få dette her stoppet
>
> KH
> Alice

En mulighed er også at lave en hjemmeside hvor man informerer og påpeger
omkring nogle forhold. Det kan være ganske effektivt når søgemaskinerne, som
jo er dagens centrum for informationsoplysninger, tages i brug.
Et eksempel: Prøv at google på dyrlæge Breth,
http://kortlink.dk/dyrlæge-breth/hx7 og se hvilket nummer vores
hjemmeside efterhånden er landet på. Er helt sikker på at den redder mange
dyrs liv!
Overvej det, kære meningsfæller!

Med venlig hilsen

Thomas
www.Stop-Dyrlaege-Breth-Hansen.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 22-01-05 23:36

Lone skrev
<Næææ du, i et helt døgn nu, er din URL blevet udbredt i HELE norden.
Samtlige maillister i Danmark og mange i Norge og Sverige, diverse fora og
hjemmesider, alle taler om dig og uddeler info om dit virke. >

Ja og jeg kan da bringe en liste med nogle af hendes
navne *GG* min mor sagde altid at "kært barn har mange navne" men det er
ikke lige "kær" der falder mig ind her.

Charlotte137
Charlott Rusell
Sandra Rusell
Mia
Charlotte Kofoed
Sascha og Sillemis
Charlotte R.F.
Charlotte & Simba
Katja

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 23-01-05 00:09

> Marianne Hellemose skrev:

> Charlotte137
> Charlott Rusell
> Sandra Rusell
> Mia
> Charlotte Kofoed
> Sascha og Sillemis
> Charlotte R.F.
> Charlotte & Simba
> Katja

Overrasket! Jeg har da set op til flere af de navne.

Noget helt andet er, at jeg ikke helt forstår, at det virkelig er
lovligt at have sådan en "minkfarm". Jeg kan forstå, at nogle har meldt
Charlotte til både det ene og det andet. Men hvad siger loven egentlig?

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Alice

Dato : 23-01-05 05:16

"Betina Rasmussen" <rasmussenKATTE@BAKKEc.dk> skrev

> Overrasket! Jeg har da set op til flere af de navne.

*Fnis* ...... Taget i betragtning hvad vedkommende har kaldt 'tråden' her.
Det kan da vist kaldes disharmoni ? ))

> Noget helt andet er, at jeg ikke helt forstår, at det virkelig er
> lovligt at have sådan en "minkfarm". Jeg kan forstå, at nogle har meldt
> Charlotte til både det ene og det andet. Men hvad siger loven egentlig?

Jeg trornæppe det er lovligt ?? ...................Mon ikke kattens værn og
andre er interesseret i at lægge vejen forbi. Man kan vel heller ikke
påberåbe sig 'rent mel iposen' blot fordi man er momsregistreret ?. Et er at
ha' et SE nummer ( det har jeg såmæn osse . Noget andet er at opgive den
rent faktiske indtjening på salget af katte, men det er da let at få
undersøgt. Hun fortæller jo selv om sine forventninger for de næste par år,
mon ikke det stedlige skatte og momsvæsen kunne sammenligne de forgående
år's opgivelser ?

KH
Alice

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 23-01-05 11:21

> [...]
> mon ikke det stedlige skatte og momsvæsen kunne sammenligne de forgående

Kattens værn,kredsdyrlægen og den lokale betjent,har været her for længe
siden,der var desværre (for jer) IKKE noget at komme efter.....NÅ!!!!
Heller ikke DER kan i ramme mig,hvad vil i dog snart stille op?
Har i for "en gangs skyld" ikke ret??fniiis

Fra : Kate

Dato : 23-01-05 11:37

Uanset alverderden dyreværnsorganisationer har været hos dig, så
behøver det jo ikke betyde at dine katte har det godt nok. Bare se hvor
meget der er blevet gjort for at stoppe Breth Hansen. Så der kan du
ikke berolige mig.
Jeg kender ikke dit kattehold, men desværre har du ved flere
lejligheder i denne gruppe givet udtryk for at du mener katte skal
opdrages meget hårdt, jeg havde nær sagt med vold.
Det værste ved hele dit katteri er at den holdning du repræsentere
giver du videre til både dine børn og dine købere. Kattene behøver ikke
vaccinationer, de behøver ikke alm. undersøgelser. Racekatte kan man
bare blande som man lyster uden viden om hvad de kunne bære på af
sygdomme.
At du oveni det er nødt til at kalde dig flere forskellige navne i
grupperne, det beviser jo at du godt ved at du er ude på tynd is blandt
virkelige dyreelskere, som kun vil deres katte det allerbedste.

Det er trist at holdningen "det er jo kun et dyr" gør man så ikke
mener man behøver at behandle dem ordentligt.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-05 11:46

> [...]
> stille op?
> Har i for "en gangs skyld" ikke ret??fniiis

Din holding til katte og deres pleje er så absolut ikke noget, jeg bryder
mig om - og at du så virker totalt barnlig, gør ikke sagen bedre.

Tina

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 23-01-05 11:54

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-05 11:58

> Med venlig hilsen
> Sascha og Sillemis
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Du er da bare for meget, og det er ikke værd, at spilde sin tid på dit
børnhaveævl.......det er sgu værre med de stakkels katte, der er i din
varetægt
Men du får nok kam til dit hår !!!!!!!!!

Tina

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 23-01-05 12:16

> [...]
> varetægt
> Men du får nok kam til dit hår !!!!!!!!!

Glæder mig....
Bla-bla-bla...

Fra : Nana Sørensen

Dato : 26-01-05 18:29

"Sascha og Sillemis" <chakoKATTE@BAKKEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Med venlig hilsen
> Sascha og Sillemis
> - Tøm kattebakken ved privat svar

OMG.... Seriøst... Du er fem år gammel? Jeg kan ligefrem SE dig sidde med
fingrene i ørerne og synge : LalalalalLALALAAALA!!!!
Du er langt ude... Det trøster mig at vide, at hvis der ER et helvede, så er
du på vej dertil. Og ved du hvad? Du kommer til at leve i et bur, vansmægte
af sygdomme, som du kunne have været vaccineret imod. Din eneste kontakt vil
være et kvarter, når Fandenkatten kommer fordi for at tjekke at du ikke har
ædt de børn du lige har født, faktisk dit 6. kuld i år. Dine børns far er
forresten en gorilla. For blanding af racer.. Det er jo blabla...
Jeg håber du sover godt om natten...

Fra : Bettina Hansen

Dato : 26-01-05 18:59

Hejsa

Nana Sørensen wrote:
> Dine børns far er forresten en gorilla. For blanding af racer.. Det
er jo blabla...
> Jeg håber du sover godt om natten...

Nu er det egentlig ikke fordi at jeg vil forsvare den måde som Sascha
(eller hvad hun nu hedder) holder katte på, men der er altså forskel på
at blande *racer* og så at blande *arter*...
Jeg må indrømme at jeg har lidt svært ved at se at det er *så*
forfærdeligt at blande racer - uanset om det er mennesker, katte eller
andre dyr der er tale om.

Mvh Bettina

--
http://chin.dk
http://sponsorbarn.info

Fra : Lene Nielsen

Dato : 23-01-05 12:34

hmmm ja undskyld mig lige en gang men damn sikke en Mxxxxxx det hun skriver
i tidliger indlæg og det her indlæg med hendes katte er noget bull der er
ingen katte der har godt af at være ude hele året og hun skal da være glad
for at hun ikke er medlem af en hovede klub for så var hun smidt ud og
lukket ned for længst
Sascha og Sillemis nu når alle de der fornemme mennesker har været og besøg
dig kan du så bevise det ? og syntes du selv det er forsvarligt at have så
mange katte? hmm ja der er sgu da ikke noget at sige til der er så mange
herre løse katte rundt om i landet og du gøre da vist dit til at hjælpe til
hmm det er sgu for klamt
damn jeg er bare glad for at gruppen lige gjore opmærksom på du også fandtes
så jeg ikke kontakter dig for køb af MCO
"hmmm mon hun kender Anne-Mette Kronstrand hmmmm"

lene nielsen
nordjylland

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 23-01-05 12:14

Charlotte skrev
<Heller ikke DER kan i ramme mig,hvad vil i dog snart stille op? >

Bare rolig "søde" Charlotte der er to mennesker her i DK der virkelig kan
bringe mit p** i kog, JBH og dig, at du er på listen er ikke så meget for
dit "raceblanding" men
simpelthen fordi du bruger/udnytter levende væsener til at score kassen
istedet for at lette din r** og tjene pengene
"med din egen krop" Og ikke før jeg falder død om
vil jeg opgive at kæmpe for de katte/dyr der ikke bliver behandlet
ordentligt.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-05 12:26

Marianne Hellemose wrote:
> [...]
> "med din egen krop" Og ikke før jeg falder død om
> vil jeg opgive at kæmpe for de katte/dyr der ikke bliver behandlet

Godt talt, Marianne

For den dame kan i den grad også bringe mit p** i kog - jeg er noget så
tosset og harmdirrende

Mvh

Tina

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 23-01-05 12:51

> Godt talt, Marianne
>
> For den dame kan i den grad også bringe mit p** i kog - jeg er noget så
> tosset og harmdirrende

Ditto! Jeg synes det er ret uhyggeligt, hvis den danske dyreværnslov er
så slatten, at der ikke kan gøres noget ved dette. Så må vi alle bare
prøve at gøre det bedste vi kan.

Jeg har netop kontaktet den opdrætter, hvor jeg har købt min egen MCO
for at advare mod Charlotte. Jeg ville godt nok være utroligt ked af at
finde en af deres (eller nogen andres) misser på Charlottes hjemmeside.
Så det må være mit lille bidrag til om ikke andet at begrænse disse
uhyrligheder.

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 23-01-05 13:03

Betina skrev
<Jeg har netop kontaktet den opdrætter, hvor jeg har købt min egen MCO for
at advare mod Charlotte >

Ja, lige som med JBH er det vigtigt fra et "katte-velfærds-synspunkt" at
udbrede kendskabet til hende, vi så jo
for et par år siden at JBH måtte lukke en af sine klinikker
på grund af manglende kunder, fordi der blev talt om ham
alle vegne, lad os gøre det samme med Charlotte, lad os vise hende, at vi er
mange der har kattens tarv på hjerte,
og ikke stiltiende bare vil se på.
--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 23-01-05 15:50

> [...]
> Mahatma Ghandi
>
> hvis i ønsker nogen form for dokumentation,så kan i jo bare kontakte
landbetjenten i Langå kommune,han har jo ligesom skrevet rapport om min
"eksistens"...så...eee,god fornøjelse alle sammen....
Og jeg glæder mig da til den dag,i kan sørge for at ikke flere køber
katte her.....fnis
Jeg sælger flere og flere,kan slet ikke følge med,så jeg skal da have
FLERE "kattehuse og FLERE katte,hvis det kan "interessere" jer!!!!NÅ!!!

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 23-01-05 16:10

Hej Charlotte

Jeg var lige inde på din hjemmeside for at se din alder
og jeg må tilstå at jeg blev lidt chokeret *igen* tænk
at et _voksent_ menneske har så stor fornøjelse af at
ligefrem prale med sin "fabrik" og de forhold kattene
har, egentlig tror jeg at vi burde have medlidenhed med
dig, der må være gået noget helt galt for dig.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 23-01-05 17:00

> [...]
> Marianne Hellemose
> ***Ailurophil***
>

> can be judged by how its animals are treated

Ja...marianne der er gået det galt at jeg ikke er sjællænder....hahahaha
Og så er der gået det galt at jeg har haft kat siden jeg var 2 år....og
alle mulige andre dyr,jeg har opdrættet kaniner,marsvin,hunde,heste og
nu katte......
Og så er der gået det galt at jeg ikke ligner dig..heldigvis for det da...

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-05 17:07

Sascha og Sillemis wrote:

> [...]
> kaniner,marsvin,hunde,heste og
> nu katte......
> Og så er der gået det galt at jeg ikke ligner dig..heldigvis for det

STAKKELS dyr - du virker jo fuldstændig forrykt
Du er alt for gammel til at opføre dig på den måde...puha, siger jeg bare
!!!

Tina

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 23-01-05 17:21

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-05 18:07

Hvorfor egentlig ? hvad er det, vi gør så forkert ? Elsker vores dyr ?
Ikke bryder os om at blande racer på kryds og tværs. Ikke har katte pga.
penge men som kæledyr ?

Hvad er det, der gør dig så forrykt, når du hører disse ting ?

NÅÅÅÅÅÅÅ ?????????????????? Ovenstående oversat: bu-bu-bu-bææææ-baaaaa,
duuuut, dut, prut...fniiiiiiis ...sådan håber, det er et sprog, du forstår
!!!!!!!!!

Tina

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 23-01-05 17:24

Charlotte skrev
<jeg har opdrættet kaniner,marsvin,hunde,heste og
nu katte.....>

Ja og det er bestemt kattene der taber på det, desværre

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 23-01-05 18:17

> Ja...marianne der er gået det galt at jeg ikke er sjællænder....hahahaha

Ja, nu er jeg jo ikke fra Sjælland. Til trods for det, så synes jeg da
heller ikke, at det er i orden, det du går rundt og laver.

Jyder kan skam godt behandle dyr ordentligt. Man behøver slet ikke at
komme fra Sjælland for at have en fornuftig indstilling til dyrevelfærd.

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : FLEMMING

Dato : 23-01-05 18:26

Det kan godt være at Charlotte ikke holder katte som jeg ville holde
katte, men jeg syntes godt nok at I overreagerer. Der findes
ufatteligt mange dyr rundt omkring (også katte) der bliver behandlet
MEGET, MEGET være end hendes katte (I det mindste hvis man bedømmer
fra siden) Hvad er det der gør at I lige falder over denne sag??
Fordi hun tjener penge på kæledyr?? det er hun vist ikke den eneste
der gør, fordi hun ikke har kattene inden i huset men i skurer? Hun er
vist ikke den eneste der holder kat på den måde.... I det mindste har
de læ, mad og bliver taget sig af, der er sgu mange katte der ikke har
det nær så godt.

Det under jer at hun bliver lidt barnlig i hendes svar, det tror jet
også jeg ville blive hvis jeg blev angrebet så meget som hun gør....

Mvh,
--
Flemming

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 23-01-05 18:46

"FLEMMING" <CULTURExxxx@POST.CYBERCITY.DK> wrote in message

> [...]
> vist ikke den eneste der holder kat på den måde.... I det mindste har
> de læ, mad og bliver taget sig af, der er sgu mange katte der ikke har

Der er forhåbentlig flere der har det endnu bedre end dem hun holder.....

> Det under jer at hun bliver lidt barnlig i hendes svar, det tror jet
> også jeg ville blive hvis jeg blev angrebet så meget som hun gør....

Flemming jeg forstår godt din undren, men det må simpelthen skyldes at du
ikke følger med i hvordan hun behandler sine dyr.
Se f.eks tråden her mht at børste sin kat
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&threadm=40c02bfe8f301%40dk-fritid-dyr-kat.dk&rnum=3&prev=/groups%3Fq%3Dsascha%2Bog%2Bsillemis%26hl%3Dda%26lr%3D%26selm%3D40c02bfe8f301%2540dk-fritid-dyr-kat.dk%26rnum%3D3

Man vikler da bare kattens poter godt ind i kraftigt tape og river dullerne
ud!!
Der er et utal af eksempler på de syge metoder hun bruger. Alt tegner på at
tingene hos hende IKKE er i orden. Ingen normale mennesker med respekt for
deres dyr ville gribe det sådan an.

Nina

Fra : FLEMMING

Dato : 23-01-05 21:26

On Sun, 23 Jan 2005 18:45:37 +0100, "Nina, Tender Tribes"
<mail@tenderNOSPAMtribes.dk> wrote:

>Der er forhåbentlig flere der har det endnu bedre end dem hun holder.....

Det er jeg ganske sikker på at der er *S* fx. de fleste herinde, som
sikkert holder katte fordi de elsker at omgås dem.

>Man vikler da bare kattens poter godt ind i kraftigt tape og river dullerne
>ud!!

Jeg kan godt huske den diskution, jeg kunne dog ikke huske at det også
var Charlotte den handlede om

Mvh,
--
Flemming

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 23-01-05 19:13

Flemming skrev
<I det mindste har de læ, mad og bliver taget sig af, der er sgu mange katte
der ikke har det nær så godt. >

Mener du at fordi der er nogen der har det værre, så skal man bare lukke
øjnene ?

Har du nogensinde haft killinger ? Charlotte mener at
36 kuld er okay på 24 md, de fleste af de katte hun har er racer der får
pæne kuld på 5-6 stk, det svarer til at hun får 7-8 killinger hver måned de
næste to år. en af de hunkatte hun planlægger at parre enten i år eller til
næste år fylder 9 år i år, med alle de katte hun har kunne hun så ikke lade
den gå på "pension". Hun har 41 fertile katte på "lidt" plads, og det må
være utroligt stressende for dem og meget belastende for deres imunforsvar.
For mig at se så risikere hun kattenes helbred og i sidste instans deres liv
for pengenes skyld, og hun bruger ikke engang nogle af pengene på at få dem
vaccineret, selvom om de er ekstremt udsatte for smitsomme sygdomme.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Lisbet Sørensen

Dato : 23-01-05 20:06

> [...]
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&threadm=40c02bfe8f301%40dk-fritid-dyr-kat.dk&rnum=3&prev=/groups%3Fq%3Dsascha%2Bog%2Bsillemis%26hl%3Dda%26lr%3D%26selm%3D40c02bfe8f301%2540dk-fritid-dyr-kat.dk%26rnum%3D3

Hej.
Det er da en ren "Søndagsgyser" - det er ikke for børn og sarte sjæle.
Jeg tror der er et par snese katte for meget i det foretagende.
Godt det ikke er mig eller mine katte der skal have børstet pels og hår
der.
- og jeg tror også mine katte sætter pris på "at de har opmærksomheden
100% på sig når der er katte-barsel her, hvad der er 2- 3 gange om året.
- det var lige et par af mine tanker

Med venlig hilsen
Lisbet Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 23-01-05 20:37

> Marianne Hellemose skrev:
> Hun har 41 katte på "lidt" plads.

Hej Marianne,

Du behøver såmænd ikke at skrive "lidt" i citations-tegn. Katte-husene,
i hvert fald nogle af dem, er meget små. De ligner faktisk sådan nogle
legehuse til børn. At en kat skal leve sit liv i sådan et hus er simpelt
hen synd.

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 24-01-05 09:52

> [...]
> i hvert fald nogle af dem, er meget små. De ligner faktisk sådan nogle
> legehuse til børn. At en kat skal leve sit liv i sådan et hus er simpelt

til bettina...
du skriver "små" huse sådan nogen legehuse til børn!!!hmmm..har du været
her??Eller gætter du dig frem,eller LYVER du??
Og hvem siger de sidder i et LILLE legehus allesammen??Hmmm,undres lidt
over så fandens meget i ved,og så alligevel ved i ingenting.....

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 24-01-05 10:17

> [...]
> Og hvem siger de sidder i et LILLE legehus allesammen??Hmmm,undres lidt
> over så fandens meget i ved,og så alligevel ved i ingenting.....

Hej Charlotte,

På din hjemmeside kan man godt se nogle af husene. Jeg synes ikke, at de
ser ret store ud. Der er forskellige meninger om, hvor meget plads en
kat behøver. Derfor kunne det da være en interessant diskussion, hvis
den vel at mærke kan føres uden absolut at skulle svine hinanden til,
ikke?

De større huse ser ud til at være delt op, så der er mange katte i et
enkelt hus. Kan det passe?

Og selv hvis det ikke ALLESAMMEN, som, du skriver, sidder i et lille
hus, så er det vel også synd, hvis bare en enkelt gør det? Eller hvad er
din mening om det?

Jeg spørger, Charlotte, fordi det interesserer, og fordi jeg ligesom så
mange andre herinde er glad for katte. Kunne du prøve at svare mig lidt
konkret? (i stedet for noget i stil med "de har brug for så meget som
som jeg dømmer, at de har brug for". Det kan jeg jo dårligt forholde mig
til).

Tro mig, jeg ønsker ikke at anklage dig for noget, som ikke er rigtigt.

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : FLEMMING

Dato : 23-01-05 21:34

On Sun, 23 Jan 2005 19:13:22 +0100, "Marianne Hellemose"
<hellemose.som4@mail.dk> wrote:

>Mener du at fordi der er nogen der har det værre, så skal man bare lukke
>øjnene ?

Nej, men jeg mener at man kan sige tingende på forskellige måder, og
at der skal være grænser for hvordan man tiltaler ander mennesker. Nu
skal jeg ikke kunne sige om I eller Charlotte har ret, jeg kender ikke
nok til sagen, men jeg ved at I intet får ud af at fortælle hende at
hun er skør i bolten, det får hende kun til at lukke af....

>Har du nogensinde haft killinger ?

Jo en enkelt gang *S* men derefter blev min kat steriliseret *S* ikke
så meget fordi jeg ikke kunne klarer at have killinger som fordi jeg
ikke ville risikerer at producerer killinger jeg ikke kunne finde gode
hjem til.

> Charlotte mener at 36 kuld er okay på 24 md,

Jammen, jeg er helt enig der er alt for mange kuld killinger, om ikke
ander så fordi der i forvejen er alt for mange katte uden et hjem...

Når man ser på hendes hjemme side får man bare ikke umidelbare et
indtryk af særligt misveligeholdte katte?? Jeg er dog ikke ekspert i
dyrehelbred, så det kan godt være at I har ret.

Mvh,
--
Flemming

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 23-01-05 22:04

> [...]
> indtryk af særligt misveligeholdte katte?? Jeg er dog ikke ekspert i
> dyrehelbred, så det kan godt være at I har ret.

Har dog aldrig oplevet en k...... der kan lyve som marianne hellemose.....
Jo..lige en mere bettina,og jo der er måske flere.....

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 23-01-05 22:12

Charlotte skrev
<Har dog aldrig oplevet en k...... der kan lyve som marianne hellemose.....>

hva' har du et anfald af "tyv tror hver mand stjæler"
jeg har da endnu ikke haft nødig at "skifte" navn for at købe kat
--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 23-01-05 22:54

> Sascha og Sillemis skrev:

> Har dog aldrig oplevet en k...... der kan lyve som marianne hellemose.....
> Jo..lige en mere bettina,og jo der er måske flere.....

Pænt sprog...
Hvad er det, der er løgn? Jeg spørger pænt og forventer derfor et pænt
svar.

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 24-01-05 09:57

> [...]
> Marianne Hellemose
> ***Ailurophil***
>

> can be judged by how its animals are treated

Marianne...syns du skal stoppe dine løgnehistorier nu,du kan jo komme og
tælle mine vaccinationsbøger hvis du har så store problemer med mine
vaccinationer af katte....
Deslige kommer mine katte under dyrlægebehandling hvis de fejler
noget,så du behøver ikke at bekymre dig om mit sygdomsniveu her på
stedet,det holder jeg selv øje med.....
skulle du ikke liiiige prøve at ringe til min dyrlæge og høre hvor tit
jeg er der??For med over 40 katte er der jo ting der ind imellem behøver
dyrlægebehandling!!!!I skulle simpelthen skamme jer at tale sådan om
nogen/noget i ikke ved en skid om!!!! I gætter bare....Og bare fordi
mine katte ikke ligger under dynen,kan de STADIG godt have det fint...

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 24-01-05 10:42

Charlotte skrev
<Marianne...syns du skal stoppe dine løgnehistorier nu,du kan jo komme og
tælle mine vaccinationsbøger hvis du har så store problemer med mine
vaccinationer af katte....>

Hmm.......jeg henholder mig såmænd bare til hvad _du_
selv skriver, så hvis det er løgn må du kigge dig i spejlet efter synderen.
du skrev d. 22.01.05 kl. 11.57 følgende:
**de fleste af mine voksne katte er
vaccineret,men der mangler da et par stykker endnu!!!**

Nu er det godt nok nogle år siden at jeg gik i skole, men
dengang betød *der mangler da* ikke _alle_

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 24-01-05 13:35

> [...]
> Marianne Hellemose
> ***Ailurophil***
>

> can be judged by how its animals are treated

har du aldrig hørt om der kan være en årsag til en kat ikke vaccineres??
Og forresten er det ikke LOVPLIGTIGT at vaccinere sine katte eller andre
dyr,medmindre de skal med til udlandet,og det skal mine katte altså
IKKE.....
Jeg bestemmer HELT selv hvad...hvornår...og hvordan jeg vil vaccinere.....
Er den feset ind??

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 24-01-05 14:29

Okay, skulle vi måske enten droppe emnet eller være lidt saglige?

Charlotte, vaccinerer du alle dine katte? (udfra din egen udtagelse i en
tidligere debat)
Har du lært at børste kattene uden at tape deres klør til inden? (henviser
til tidligere debat)
Er det seriøst din mening at dine 40 katte skal levere ca 40 kuld til dig
indenfor en tidsperiode på 2005/2006? (henviser til din egen hjemmeside)
Dit EGET regnestykke viser at du bruger 2-4 timer dagligt fordelt på dine 40
katte. Er det korrekt? (henviser til din egen påstand i tidligere debat)

Jeg er åben for dine svar, for jeg synes enhver skal have mulighed for at
forsvare sig på en saglig måde. Det er simpelt, blot ja eller nej.
Og hvis du vil svine mig til for at stille disse spørgsmål, så lad hellere
være med at svare, for jeg bider alligevel ikke på det.

Ser frem til dine svar.

Hilsen Nina

Fra : Alice

Dato : 24-01-05 14:44

"Nina, Tender Tribes" <mail@tenderNOSPAMtribes.dk> skrev

> [...]
> Og hvis du vil svine mig til for at stille disse spørgsmål, så lad hellere
> være med at svare, for jeg bider alligevel ikke på det.

Gode og saglige spørgsmål, som fortjener lige så gode og saglige svar

KH
Alice

Fra : Nina Sørensen

Dato : 24-01-05 22:19

> Gode og saglige spørgsmål, som fortjener lige så gode og saglige svar
>
> KH
> Alice

Ja, men det kom der så desværre ikke ud af det. Synes da ellers det var
nogle ret nemme spørgsmål.....

Med venlig hilsen
Nina Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 24-01-05 16:20

Charlotte skrev
>Og forresten er det ikke LOVPLIGTIGT at vaccinere sine katte <

Det er da vist heller ikke nogen der har påstået, er der ?

Det er katte-velfærden der ligger mig på sinde og med
et multi-multi kattehold som dit hvor der også er en fritgående kat, synes
jeg at du tager store risici med dine kattes helbred, men selv hos sådan en
sløv en, som mig er det da begyndt at trænge ind, at hos dig er kattevelfærd
en by i Rusland.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Nana Sørensen

Dato : 26-01-05 18:37

"Betina Rasmussen" <rasmussenKATTE@BAKKEc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jyder kan skam godt behandle dyr ordentligt. Man behøver slet ikke at
> komme fra Sjælland for at have en fornuftig indstilling til dyrevelfærd.

Ja, jyder er fine nok. Eller rettere: folk fra landet er fine nok, og de
fleste kan sagtens se det gode ved at behandle sine dyr ordentligt. Min
kærestes tante er fra stevns. En rigtig bondekone. HUn elsker sine dyr og
behandler dem fint. Det seje ved hende er, at hun har lettere ved at tage en
beslutning om aflivning. Fordi hun er vant til at dyr dør, også den gris som
man legede med igår. En sund og god holdning, hvor dyrene ikke betaler for
vores kærlighed.
Gys.. siger jeg bare. Jeg gad ikke at blande mig her før, men grænsen er
nået. Kan jeg skrive under et sted, for at vise min støtte? Eller skal jeg
catnappe alle saschas katte?

Fra : Nana Sørensen

Dato : 26-01-05 18:33

> [...]
> har, egentlig tror jeg at vi burde have medlidenhed med
> dig, der må være gået noget helt galt for dig.

Jeg tror du er på rette spor. Jeg så forleden et program på AnimalPlanet om
dyresamlere. En person der tror at hun/han gør det bedste for dyrene, men at
den kæmpe mængde dyr, i virkeligheden er vokste hende over hovedet.
I programmet var der er dame på 65 som havde 48 katte løbende frit rundt i
huset, plus 6 hunde, fugle, grise og jeg ved ikke hvad. Hun syntes ikke der
var for mange. Næsten alle dyrene blev aflivet, de fleste var for angrebet
af sygdomme til at leve videre.
Hmm... Jeg siger ikke at Møgfissen (Hrm) ,jeg mener sacha, er en af dem.
Men det er måske derhenne af?

Mvh. Nana

Fra : Sanni

Dato : 26-01-05 19:27

nu er det vist på tide at blande sig!!!!

Flere indlæg opfordrer Charlotte til at anvende et ordentligt og sobert
sprog. Opfordrer hende til at opføre sig som en voksen.
Hvad med at andre skribenter osse gør dette????
Man har selvfølgelig lov til at have sin mening om folk, men nogen gange
skal man måske vælge et andet sprogbrug, Nana.

Jeg forsvarer på ingen måde Charlottes husdyrhold, men man skal ikke bede
den ene part i en diskussion, bruge et sobert sprog, hvorefter andre fra
koalisionen selv synker ned i et sprog som henleder opmærksomheden på blå
stue i børnehaven.

Forsæt endelig diskussionen, blot det bliver på lige vilkår, og dermed menes
sagligt og sobert ordvalg, fra begge sider.

TAK!!!!

Sanni

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 24-01-05 18:36

On Sun, 23 Jan 2005 15:49:50 +0100, Sascha og Sillemis
<chakoKATTE@BAKKEtdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>Jeg sælger flere og flere,kan slet ikke følge med,så jeg skal da have
>FLERE "kattehuse og FLERE katte,hvis det kan "interessere" jer!!!!NÅ!!!

Nu har der i gennem den sidste tid været en hel del sager i medierne
takket være vores alles gode "ven" Axel Sørensen, som har bevist at
selv Politiet ikke prioriterer katte velfærd særlig højt. Derfor vil
en dokumentation fra en landbetjent være for mig et stykke papir at
tørre mig i r**** med ligesom du gør med stamtavlerne !

At du skal have flere katte NÅ! Glæder mig til den dag du står ved
regnbuen og skal se dem ind i øjene!

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 24-01-05 20:27

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 24-01-05 21:57

On Mon, 24 Jan 2005 20:27:03 +0100, Sascha og Sillemis

Hej Charlotte

jeg håber sandelig ikke at den kat der venter på dig for enden af
broen er selveste Lucifer ...

inden da håber jeg at du så lige har lært at svar korrekt tilbage når
du benytter dig af citater....kunne efterhånden se ud som om du bare
snakker med dig selv