Lidt gode nyheder (til en forandring).
Fra : J

Dato : 22-01-05 00:00

Hej

Nu har jeg flere gange skrevet om Laurits's problemer - så nu skal I altså
lige have nogen af de gode ting.... for at bringe lidt balance i det.

Laurits er blevet vaccineret, og skal nu "kun" have en pille om dagen. Den
er ret lille, så det er nemmere at gemme den som knust i lidt lækkert.
Laurits er begyndt at ville smage på lidt mere, har spist (små bitte
portioner) røget laks, kylling, tun fra dåse, makrel i tomat, skinke - ja,
ja kom ikke her - det var ham, der ellers aldrig gad smage på noget som
helst (for ret kort tid siden).

Ludwig er bare en lille bulderbasse - vælter blomster ned, så der ligger
potteskår og jord på gulvet. Vælter det tøj ned, der lige er lagt pænt
sammen. River i toiletrullen, så der ligger flosset papir i hele
badeværelset. Men han er også kælen og kær.

Jeg har også skrevet om problemer med kattebakken - at den lugtede og blev
våd i bunden - det problem er løst - jeg har købt extreme classic (er det
ikke sådan det hedder) og det fungerer rigtig godt. Lugten er væk, gruset er
fint tørt, det klumper fint, så det er nemt at si klumperne fra.

Hvis I har lyst til at se nye billeder af vidunderne, så er der nogen, både
i hver deres og i deres fælles.
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=531 Håber det virker, som det
skal.

Hilsen og god week-end til alle fra Jette

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 22-01-05 04:09

"J" <8xjenyla@privat.dk(fjern 8x)> writes:

> Hej
>
> Nu har jeg flere gange skrevet om Laurits's problemer - så nu skal I altså
> lige have nogen af de gode ting.... for at bringe lidt balance i det.

Mange tak, er altid rart at få en update på sagernes tilstand

Og jow linket virkede fint og jeg så masser af søde og flotte
billeder af et par sødde misser...

> Hilsen og god week-end til alle fra Jette

I lige måde god weekend

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Kate

Dato : 22-01-05 09:35

"J" <8xjenyla@privat.dk(fjern 8x)> wrote in

Åhhh, hvor er de smukke. Ludwig er simpelthen noget af det lækreste

Dejligt at det går fremad med Laurits. Jeg hoppede lige i stolen da jeg
så han vejede 4 kg 6mdr gammel, det var da godt nok noget af en
kampvægt Da Mows var et år gammel vejede han kun godt 2½ kg.
Hvor stor regner du med Laurits ender med at blive?

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Denise

Dato : 22-01-05 10:29

J wrote:
> Hej
>
> Nu har jeg flere gange skrevet om Laurits's problemer - så nu skal I
> altså lige have nogen af de gode ting.... for at bringe lidt balance
> i det.

Hej Jette
Tak for updaten

> [...]
>ja kom ikke her - det var ham, der ellers aldrig gad smage på noget som

Det lyder godt, så går det fint fremad med tandkøbet. Fik du nogensinde lært
at give ham kapslerne, eller hvordan gik det ?

> [...]
> classic (er det ikke sådan det hedder) og det fungerer rigtig godt.
> Lugten er væk, gruset er fint tørt, det klumper fint, så det er nemt

Det er også mit favoritmærke, du skal bare huske at der altid er fyldt op,
så der ikke kan tisses i bund. Så holder det utroligt længe, før man behøver
vaske bakken, og selvfølgelig hvis du har en af de store bakker, er det
allerbedst.

> Hvis I har lyst til at se nye billeder af vidunderne, så er der
> nogen, både i hver deres og i deres fælles.
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=531 Håber det virker, som
> det skal.

Tak for kigget, jo det virker fint. Uhh, de er jo dejlige og det er jo
skønt, at de enes så fint.

> Hilsen og god week-end til alle fra Jette

I lige måde

--
Hilsen Denise