Shampoo til MCO.
Fra : Lady

Dato : 21-01-05 07:24

Min ene MCO på næsten 1 år har en ret fedtet, elektrisk og krøllet pels.
På maven krøller den, så jeg hver dag må rede for at undgå at der kommer
knuder.

På ryggen er den ret fedtet, og bliver helt elektrisk, når man rører eller
reder den.

Er der en shampoo der er god til sådan en slags pels?

Jeg tror ikke det er foderet, da begge katte får det samme og kun Hockey har
problemet, og det skulle være godt foder - Acana hedder det vist.

Håber nogen kan hjælpe, da Hockey efterhånden ikke bryder sig om at blive
kælet mere, men hvem bryder sig også om at få stød hele tiden:(

Mvh. T. Jakobsen

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 21-01-05 08:27

"Lady" <ladycatwoman@fjernhotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Håber nogen kan hjælpe, da Hockey efterhånden ikke bryder sig om at blive
> kælet mere, men hvem bryder sig også om at få stød hele tiden:(

KW mandelolie shampoo. Den er super.
Jeg har gennem årene prøvet alverdens dyre mærker, med rigtig dårligt
resultat, indtil jeg fandt den. Den kan fåes i alm dyrehandler.

Hilsen Nina