ny katte hjemmeside
Fra : Kurt Henningsen

Dato : 20-01-05 23:36

Jeg har ikke fået nogen besked fra Jubii om lukningen.
Jeg fik informationen fra et computer blad.
I alle årerne har jeg med stor fornøjelse læst om den "mølædte"
og jeg synes at hendes hjemmeside ser fornuftig og sober ud.
Jeg håber at hun opdaterer regelmæssigt, fordi jeg synes at hun skriver
godt.

Kurt Henningsen

Fra : Denise

Dato : 21-01-05 07:54

"Kurt Henningsen" <kurthen@post1.tele.dk> wrote in message
> [...]
> og jeg synes at hendes hjemmeside ser fornuftig og sober ud.
> Jeg håber at hun opdaterer regelmæssigt, fordi jeg synes at hun skriver

Jeg slugte også alle historierne om den "mølædte" som jo desværre var blevet
så gammel at den måtte afsted. Og så om den nye hun fik. Ja hun skriver godt
og jeg vil følge med på den nye hjemmeside.

--
Hilsen Denise