klatremiljø fra maxizoo
Fra : Allan

Dato : 19-01-05 18:41

Ja så holdt det ikke længre.

Her da jeg kom hjem fra en tur til postkassen med nogle breve, Ja så havde
de 2 tyraner endeligt fået slået klatremiljøet ihjel.
Det ligner en stormskade midt i stuen,
Det er et af de der fra maxizoo der var på tilbud til ca 700.-

Det har nu holdt godt, selvom det har svejet lidt.

Begge katte har det fint, Og det er stadigvæk sjovt at kravle i stumperne.

Bundpladen står endnu, men det er stort set alle stolperne der er knækket i
stykker.

Jeg har valgt at købe nye stolper fra likita istedet for at købe et nyt
miljø, Såe jeg håber at jeg har målt og regnet rigtigt.

Det kommer til at koste lidt under det dobbelte af hvad miljøet kostede. Men
så er det også kraftigere stolper og et par større senge og en hængekøje, Så
jeg skal til at være kreavativ.
Hvis der er nogle der mener det er svært at samle et klatremiljø så skulle
de prøve at måle op til stolper med andre mål.

det var nok også lidt optimistisk at tro det kunne holde til 2 mco hanner
der slås for sjovt.

Og hvor er jeg da glad for at det ikke skete da Kosmos var bedøvet.

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 20-01-05 20:17

"Allan" <Allan_roskilde@hotmail.FJERNcom> wrote in

> Ja så holdt det ikke længre.

Min mor købte også et for et årstid siden, men det var simpelthen så
ustabilt, så når hendes skovkat klatrede i det stod det også og
svajede. Mener at det faktisk også væltede. Ihvertfald har hun bundet
en snor i det og sat en øsken i loftslisten, så bliver det stående
Hun har 5 katte hvoraf skovkatten er den største, men de to somalier
fylder også pænt i landskabet

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Allan

Dato : 22-01-05 00:22

"Allan" <Allan_roskilde@hotmail.FJERNcom> skrev i en meddelelse
> Ja så holdt det ikke længe
Hej Alle
der kom stumper her idag til mit , eller til kattenes klatretårn.
Men men hvis i har tækt på at opgraderer jeres klatremiljø som mig
Så husk lige at der er forskel på diameteren på Ø 8, og Ø 10 på alle
stolperne.

Ja for det glemte jeg her i huset

Så jeg har haft travlt her idag med at finde , 10 mm bolte , og at forlænge
dem.

He he det gamle var samlet med 8 mm, og det jeg har bestilt og fået er 10
mm. så det er frem med nedstrygeren og tig værket.

eller måske jeg skal lærer at bestille det rigtige og det hele

Men det bliver nu et godt klatretårn kattene får.

Mvh Allan