Ih, den kærlighed :-)
Fra : Ukendt

Dato : 18-01-05 22:14

Hvad kaster jeres pelsbolde kærligheden på?

Andykatten har hele aftenen været dybt forelsket - i en pakke pandekagemel!

Selv stjålet den fra hylden hvor pakken har stået en måneds tid. Nøj, den er
dejlig den pakke pandekagemel.

Han holder om den, forsvarer den, slæber rundt på den, gnider sig op ad den,
osv.

*Suk* Min kat er vist ikke helt normal....

Tina (og Andy med sin pandekagemel)

Fra : Bettina Hansen

Dato : 19-01-05 04:28

Tina wrote:
> Hvad kaster jeres pelsbolde kærligheden på?
>
> Andykatten har hele aftenen været dybt forelsket - i en pakke pandekagemel!

*ROFL*

Minder mig om dengang hvor en af mine pelsbolde (som godt nok er en
chinchilla - ikke en kat) var dybt forelsket i sure sokker... Jo surere
jo bedre - han elskede sure sokker og slæbte dem rundt overalt og ind i
sit bur hvor han "hyggede" sig gevaldigt med dem ;) Det gik så vidt at
en af dem fik "navn" - chinchillaen hedder Potzen og de to gik i lange
tider under navnet "Hr. Potz og Fru Sok". Efter at han har fået sig en
mage har han dog ikke tid til sure sokker mere ;)

Mvh Bettina

--
http://chin.dk
http://sponsorbarn.info

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 18-01-05 22:36

> Tina skrev:
> Hvad kaster jeres pelsbolde kærligheden på?
>
> Andykatten har hele aftenen været dybt forelsket - i en pakke pandekagemel!

Skøre kat

> Selv stjålet den fra hylden hvor pakken har stået en måneds tid. Nøj, den er
> dejlig den pakke pandekagemel.

Kira har forelsket sig i ægge-uret. Vi kan simpelt hen ikke få hende til
at lade være med at pære det ned fra hylden hele tiden - det giver sådan
et fantastisk rabalder, når det rammer klinkegulvet. Det er meget
velegnet til at få os op af sofaen. Så kan vi lære det...

> *Suk* Min kat er vist ikke helt normal....

Nej, jeg er altså nødt til at give dig ret. Normal er han vist ikke
Til gengæld lyder han altså både dejlig og meget, meget underholdende.

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 19-01-05 16:31

"Tina" <wunjo(snabelA)webspeed.dk> wrote in

> *Suk* Min kat er vist ikke helt normal....

LOL. Nej, han lyder ikke helt normal men han lyder ret
underholdende.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.