neutral hub/switch til indbygning i bord.
Fra : Thomas Hedberg

Dato : 22-05-01 14:40

Der er vel ikke nogen som er bekendt med en neutral farvet hub/switch som
man kan indbygge i et bord?

Baggrunden er at vi har et møde lokale hvor der ikke lige er mulighed for at
trække flere kabler op til. Her vil jeg gerne have flere netværks stik, men
jeg vil helst undgå at ødelægge "looket" i lokalet ved at benytte en
standard switch (Visse mennesker syntes ikke de er så kønne igen).

med venlig hilsen

Thomas Hedberg

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 23-05-01 08:48

Thomas Hedberg skrev:
> Der er vel ikke nogen som er bekendt med en neutral farvet hub/switch som
> man kan indbygge i et bord?
> Baggrunden er at vi har et møde lokale ...

Kan du ikke bare montere den UNDER bordet.
Møderne bliver vel holdt i almindelig bordhøjde - og ikke under bordet... ?

-------
Tomas

Fra : Thomas Hedberg

Dato : 24-05-01 20:54

Møderne bliver ganske rigtigt holdt overpå nordet

Hvis jeg monterer swicthen under bordet vil jeg skulle montere stik på
bordet og føre kabler op igennem bordet. Dette ville jeg gerne slippe for -
hvis muligt...

?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 23-05-01 09:57

"Thomas Hedberg" <thomas@hedberg.dk> skrev i en meddelelse
> Der er vel ikke nogen som er bekendt med en neutral farvet hub/switch som
> man kan indbygge i et bord?

Xircom havde på et tidpunkt en pæn lille sag der var beregnet til at stå
midt på et mødebord.
Der stak så 8 RJ45 stik ud af den som man kunne trække ud i 1.5 meters
længde hver og tilslutte de fremmødtes bærbare til.
Når man var færdig rulledes ledningerne ind igen.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 23-05-01 10:08

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:9eftvb$a1a$1@news.inet.tele.dk...

http://www.xircom.com/cda/page/0,1298,2-208-1_1-881,00.html

Fra : Thomas Hedberg

Dato : 24-05-01 20:57

Det ligner det rigtige produkt...

Tak for hjælpen!!

Fra : Nicklas Uhlen

Dato : 24-05-01 00:06

Hej Thomas

Hvad med trådløst netværk

M.v.h Nicklas

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 25-05-01 23:40

On Tue, 22 May 2001 15:40:16 +0200, "Thomas Hedberg"
<thomas@hedberg.dk> wrote:

> Der er vel ikke nogen som er bekendt med en neutral farvet hub/switch som
> man kan indbygge i et bord?

Ville wireless ikke være en bedre løsning?

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Thomas Hedberg

Dato : 26-05-01 00:41

> Ville wireless ikke være en bedre løsning?

Der er en del som benytter lokalet - Mest vore egne folk (med laptops) men
meget ofte gæster udefra opså med laptops.

Jeg har ikke lyst til at skulle hjælpe alle som skal på nettet med at
konfigurere det trådløse netkort og det vil i stor stil være nødvendigt. Jeg
har slet ikke lyst til at låne NIC's ud til gæster (det er svært nok at få
ledninger tilbage *smil*).

Med venlig hilsen

Thomas Hedberg