hankatte og dame...
Fra : fam. Ager

Dato : 18-01-05 13:59

Jeg har to, hanner, kastrater, ragdoll`s på 1,5år efterhånden sådan
cirka....

Jeg har fået sådan en lyst til at få en til..((-:
de fungerer rigtigt godt begge 2, jeg havde en lille hunmisling i tankerne,
eller er det bedst med hanner sammen? kan der blive kontroverser hannerne
imellem ??

hvordan arter jer der har flere sammen af hvert sit køn sig?!

og er der nogen der kender til en god opdrætter af disse afsindig herlige
dyr?.

mvh. marie

Fra : Jytte B

Dato : 19-01-05 16:48

> [...]
>
> hvordan arter jer der har flere sammen af hvert sit køn sig?!
>
> og er der nogen der kender til en god opdrætter af disse afsindig herlige

Hej Marie.

Få du dig bare en lille hunmis, det har dine drenge nok ikke noget imod. Når
alle er kastrater er det ligemeget med kønnet.

Jeg kender desværre ingen ragdoll-opdrættere, men flere birmaopdrættere, det
ligner jo.

Hilsen
Jytte