Gode råd til køb af kat
Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 15-01-05 10:53

I jule-tiden skrev jeg en vejledning til indkøb, drift og
vedligeholdelse af MCO. Hvis nogen har brug for den, så er den frit
tilgængelig her:
http://www.tendertribes.dk/VejledningMCO.pdf

Hvis nogen skulle have mod på at lave den om til andre racere eller generelt
til kattekøb (evt. til gruppens hjemmeside), så er i velkomne. Giv mig et
praj, så sender jeg dokumentet der kan redigeres i.

Den er lidt lang, men kan kan vel ofte en halv time på en man skal leve med
de næste mange mange år Indtil nu har den da hjulpet en del.

Hilsen Nina

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 20-01-05 07:41

Hva? var der slet ingen der turde give sig i kast med at plukke noget ud til
gruppens hjemmeside?
Æv

Fra : Denise

Dato : 20-01-05 09:08

"Nina, Tender Tribes" <mail@tenderNOSPAMtribes.dk> wrote in message
> Hva? var der slet ingen der turde give sig i kast med at plukke noget ud
til
> gruppens hjemmeside?
> Æv

Hej Nina
Jeg har skrevet og spurgt Jette, hvordan vi gør det, for en generel artikel
vil da være alletiders at få på vores hjemmeside.

--
Hilsen Denise

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 20-01-05 10:56

> [...]
> artikel
> vil da være alletiders at få på vores hjemmeside.

Ja, det synes jeg også det ville være, og tilbød blot min "vejledning" til
at stjæle fra hvis nogen skulle have mod på det

Nina

Fra : Lone Gram Jensen

Dato : 20-01-05 10:57

> Nina, Tender Tribes skrev:
> Hva? var der slet ingen der turde give sig i kast med at plukke noget ud
til
> gruppens hjemmeside?
> Æv

Hej Nina.
Det er jo en super god ide og jeg kan godt forstå du undrer dig over, at
ingen henvender sig.
MEN det er altså fordi ideen ikke er ny. Mig bekendt har der været "gode
råd til køb af kat" på f.eks Klubben for den hellige Birma´s HP i mange
år, i al fald i den tid jeg har været med siden 1998. Næsten alle de
sider jeg bevæger mig på, har en sådan side eller link til den. Ja selv
jeg har noget der ligner.

Trods det, synes jeg det er et flot stykke arbejde du har gjort.

Med venlig hilsen
Lone Gram Jensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 20-01-05 21:26

> [...]
> år, i al fald i den tid jeg har været med siden 1998. Næsten alle de
> sider jeg bevæger mig på, har en sådan side eller link til den. Ja selv

Er på 7. år siden min første mco .... og herefter som opdrætter, og jeg er
aldrig .... aldrig stødt på sådan en vejledning.
Jeg brugte hver eneste aften timer på at fortælle folk de ting, og blev så
træt af det at jeg ikke følte jeg kunne være mig selv bekendt.... derfor kom
vejledningen på bordet. Den bliver sendt til alle der spørger, har endnu
ikke fået den på min hjemmeside ... men det kommer Flere opdrættere har
taget den kærligt til sig, og sender den afsted hvad gang de får en
forespørgsel, og stor-savnede netop sådan en. .... og jeg sidder nu her og
ligner et ? ... hvorfor anede vi ikke at det fandtes i forvejen?
Kan det være i bimse-kredse de alle sammen gemmer sig ?
Det fandtes indtil for ganske nyligt ikke (mig bekendt) i mco kredse fra
klub eller lignende... nu ser trenden dog ud til at tage om sig, da der vist
er en del der er på vej med deres vejledninger, så det er bare super dejligt

> Trods det, synes jeg det er et flot stykke arbejde du har gjort

Tak for det.

Nina

Fra : Annemette Engell Han~

Dato : 21-01-05 13:53

Hej Nina

Du må meget gerne sende den "redigerbare" version til mig - så vil jeg
lave den om så den passer på NFO og ligge den på min egen hjemmeside
www.norskeskovkatte.info

Med venlig hilsen
Annemette Engell Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 21-01-05 16:21

> Du må meget gerne sende den "redigerbare" version til mig - så vil jeg
> lave den om så den passer på NFO og ligge den på min egen hjemmeside
> www.norskeskovkatte.info

Den er futtet afsted til dig Det skulle være lige til at gå til

God arbejdslyst
Hilsen Nina

Fra : Annemette Engell Han~

Dato : 25-01-05 19:50

> Den er futtet afsted til dig Det skulle være lige til at gå til
>
> God arbejdslyst
> Hilsen Nina

Hej Nina

Ville meget gerne igang med den, men jeg kan ikke - der er kode på som
man skal bruge hvis man vil redigere i den ;)

Med venlig hilsen
Annemette Engell Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar