Historien om 1 fisk, 2 katte og en MEGET s~
Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 13-01-05 18:45

Der var engang 2 katte der havde det rigtig godt med deres ejer. De hyggede
sig og legede og havde det faktisk som blommen i et æg.
En dag ville deres ejer have en røget makrel med smør og citron som skulle
en tur i ovnen. Da ejerens makrel var færdig lagde hun den på en tallerken
og stillede den ind på bordet. Og så ringede telefonen. Ejeren rendte op af
trapperne da hun havde lagt sin trådløse ovenpå og da var det de to søøøøde
missekatte fik en ide.
Den ene løb op til sin ejer mens den anden stak en klo i makrellen og trak
den ned på gulvet. Ikke for at spise den, men bare for at se hvad det nu var
for en fisk.
Da ejeren kom ned igen så hun MEGET underlig ud i hovedet for hvor f.....
var makrellen nu???? Jo den lå skam på gulvet, nu ikke pakket ind i staniol
men i pelsen fra de to katte. Og så begyndte hun ellers at råbe højt. Hun
kunne alverdens gloser som misserne slet ikke forstod. Men de forstod at hun
var sur og drønede derfor ovenpå og gemte sig bag badeforhænget. Der ligger
de så stadig og skammer sig men mon ikke deres ejer er blevet glad igen når
de kommer ned??? For nu er der gået 1 1/2 time. Og hvad er moralen så i
denne historie??? Katte er nysgerige og DET kan man altså ikke opdrage dem
fra.

Hilsen de der to kattes ejer, som vist nok har tilgivet dem men som måtte
nøjes med pillede kartofler og persillesovs. Som også var udmærket
Linda

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-05 18:57

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:41e6b3b0$0$13750$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> [...]
> sig og legede og havde det faktisk som blommen i et æg.
> En dag ville deres ejer have en røget makrel med smør og citron som skulle

*LOL*

"Når jeg slikker på det er det mit!" - Andy.

"Når jeg rører ved det med min pegefingerklo er det mit!" - Mis.

Kattes påhit er skønne

Tina

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 13-01-05 19:12

> [...]
> den ned på gulvet. Ikke for at spise den, men bare for at se hvad det nu

Ha, ha, haaaa - fantastisk

Jeg har også engang fået sådan et amputeret måltid, fordi jeg ikke lige
gad at skrabe koteletten op fra gulvet i gangen...

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Denise

Dato : 13-01-05 19:12

Hi hi, tak for dejlig historie. Men jeg kan nu godt forstå misserne, for at
forestille sig et menneske kan spise røget markrel, føj der er jo ben i, det
_må_da være lavet til dem

--
Hilsen Denise

Fra : Gainsbourg

Dato : 13-01-05 19:39

*Hehe* - lyder som en variation af det gode gamle
"vælt-noget-i-den-anden-stue-og-spis-så-hans-muesli-mens-han-rydder-op-trick"
eller "hold-dig-til-i-det-sekund-telefonen-ringer-og-drik-så
hendes-café-latte-mens-hun-taler".

Det sidste ½ år vi havde katten og den fik sukkersyge og var sulten
konstant, vænnede jeg mig til ikke på noget tidspunkt at sætte min kaffe fra
mig før koppen var absolut tom.

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 13-01-05 19:46

Når nu vores mor siger til os den ene dag at vi godt på gå på bordet når hun
ikke spiser og så ikke må den næste så bliver man altså lidt forvirret. For
hun sad jo ikke og spiste, hun var ovenpå. Og fisken spiste heller ikke.
Syntes det er lidt svært som kat at finde ud af de regler.

Teddy & Cheeta

Fra : Denise

Dato : 13-01-05 21:50

Linda Hedegaard Jensen wrote:
> [...]
> forvirret. For hun sad jo ikke og spiste, hun var ovenpå. Og fisken
> spiste heller ikke. Syntes det er lidt svært som kat at finde ud af

Jeg vil holde med jer i, at vores mennesker nogle gange laver nogle regler,
der er vildt underlige, og som kun de selv kan forstå
Hilsen Molly, Dino og Blonde

Fra : fam. Ager

Dato : 13-01-05 21:09

HA-HA-HA!!!
lyder meget bekendt!!
her i huset hedder den jeg må skynde mig at slikke al makrel-i-tomaten af
den lille piges madder inden hun ser det.... den virker ofte...og man er
slet ikke afsløret med tomat i den hvide pels!!

-marie