Herskerkatten fra det ydre rum
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 12-01-05 20:52

Hehe, nu har jeg også en alien-kat. Den lå i min seng her i julen og jeg
nåede at snuppe et billede, før den forklædte sig som Svedsken igen.

Venlig hilsen Dikte
---

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 12-01-05 21:01

"Benedikte Brisson" <kuduliatvide@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> Hehe, nu har jeg også en alien-kat. Den lå i min seng her i julen og jeg
> nåede at snuppe et billede, før den forklædte sig som Svedsken igen.
>
> Venlig hilsen Dikte
> ---

Ja jeg har jo også en her:
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=teddymis&picnumber=5138
Billedet er lidt stort men den sidder længst oppe i højre hjørne og skumler.

Linda

Fra : Ida

Dato : 12-01-05 21:10

--

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:41e581dc$0$13738$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> [...]
> Billedet er lidt stort men den sidder længst oppe i højre hjørne og

Ihh du godeste da, det er seriøse blitzøjne *G*
Jeg plejer at holde mig til, at tage knivskarpe billeder af vægge, kurve,
klatremiljøer og den slags .. og så en utydelig nullermand i midten med røde
øjne *fnis*
Men sådan går det, når man absolut skulle have det dyre kamera med alle de
extra knapper og funktioner..kommer aldrig til at bruge dem*G*

Ida

www.maine-coons.dk
Killinger ventes

Fra : Denise

Dato : 12-01-05 22:24

Så skal jeg da også prale af min alian http://shor.ter.dk/347375596

--
Hilsen Denise

Fra : Ida

Dato : 12-01-05 23:02

--

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse

> Så skal jeg da også prale af min alian http://shor.ter.dk/347375596

> Hilsen Denise

Vil også være med så

http://www.maine-coons.dk/billeder/aliensoya.jpg

Ida

www.maine-coons.dk
Killinger ventes

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 12-01-05 23:27

> [...]
> Hehe, nu har jeg også en alien-kat. Den lå i min seng her i julen og jeg
> nåede at snuppe et billede, før den forklædte sig som Svedsken igen.

Ja, der har altid været noget "skummelt" ved den kat...*LOL*
Og alligevel er hun uimodståelig dejlig, med eller uden alien-øjne
*knus* til den lille Svedske fra hendes eks-moar

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk

Fra : Katrine Nederby

Dato : 13-01-05 05:15

> [...]
> Hehe, nu har jeg også en alien-kat. Den lå i min seng her i julen og jeg
> nåede at snuppe et billede, før den forklædte sig som Svedsken igen.

Spooky

Også de danske udstillinger er under invasion.
De kommer ind under dække af at være små nuttede killinger:

http://www.beydana.dk/fotos/alien.jpg

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : dpl

Dato : 13-01-05 13:55

Katrine Nederby wrote:

> Spooky
>
> Også de danske udstillinger er under invasion.
> De kommer ind under dække af at være små nuttede killinger:
>
> http://www.beydana.dk/fotos/alien.jpg

Og fra Sibirien dukker de op, i en arrogant, rødøjet variation!
http://www.vildkat.dk/foto/attitude.jpg

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 13-01-05 17:16

> Benedikte Brisson skrev:
> Hehe, nu har jeg også en alien-kat. Den lå i min seng her i julen og jeg
> nåede at snuppe et billede, før den forklædte sig som Svedsken igen.

Jeg tror at min lille Ossy har forbindelser hinsides......det her
billede er lidt spooky:

http://MegaPixel.dk/vis/album/8078

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir Meyer