Olivers poser og sand
Fra : Kasper G. Christense~

Dato : 11-01-05 12:11

Hej NG

Jeg har med interesse læst en masse positivt herinde om Olivers
kattemad, og har netop modtaget en gratis prøvepakke for at se om Lukas
kan lide det - han skal nemlig snart skifte til voksenmad

I den forbindelse vil jeg gerne spørge: Har poserne fra Olivers et
fornuftigt lukkesystem så foderet holder sig, eller kan man lige så godt
købe en foderspand med det samme? Hills som Lukas har spist hidtil har
en slags "lynlås" og det syntes jeg er ret smart

Kan Olivers kattesand også anbefales? Det ville være rigtigt rart at
slippe for at slæbe grus hjem fra dyrehandleren, da vi ikke har nogen
bil. Den lokale købmands grus holder ikke så længe ift. prisen, så jeg
leder efter et prisrigtigt og let håndterbart (dvs. effektivt klumpende)
alternativ.

Tak for de mange gode råd og sjove historier herinde, jeg nyder at læse
med

Mvh. Kasper

--
Besøg mig på nettet: http://www.kaspershjemmeside.dk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 11-01-05 13:18

Hej Kasper,

> [...]
> bil. Den lokale købmands grus holder ikke så længe ift. prisen, så jeg
> leder efter et prisrigtigt og let håndterbart (dvs. effektivt klumpende)

Jeg er godt tilfreds med Olivers grus - især efter at de lige før jul lavede
det om. Det klumper supergodt, og det er tilpas groft til at der ikke kommer
for meget med ud af bakken. Det er ikke tilsat babypudderduft eller andet
sært, og det støver heller ikke ret meget. Jeg har heller ikke bil, så jeg
er rigtig glad for at gruset leveres til døren!

Foderet bruger jeg ikke, så jeg aner ikke hvordan poserne ser ud.

/Pernille
www.garion.dk

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 11-01-05 16:08

"Kasper G. Christensen" <news1@kaspershjemmeside.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> I den forbindelse vil jeg gerne spørge: Har poserne fra Olivers et
> fornuftigt lukkesystem så foderet holder sig, eller kan man lige så godt

Poserne er bare en alm. sæk uden lukkeanordning, så en foderspand er en
rigtig god ide. Personligt synes jeg også, den er mere praktisk generelt,
let at flytte rundt med osv. Jeg har i hvert fald aldrig fortrudt også at
købe den.

MVH Mette (meget tilfreds Olivers-kunde)

Fra : Linde

Dato : 11-01-05 21:59

Hej

Nu kan jeg nok ikke snakke med rent erfaringsmæssigt, har kun haft min kat
siden fredag...men rent økonomisk tror jeg jeg vil holde mig til "fit+fun",
et billigmærke fra maxizoo...med bil er det den rene svir at hente 60 kg for
99,95. Desuden synes jeg det laver nogle gode solide klumper, og lugter
ikke. Men det er måske bare fordi jeg ikke har prøvet noget af det dyre. Men
held og lykke med at finde det rigitige.

Mvh
Linde

Fra : Maria og Benny Lauri~

Dato : 12-01-05 13:06

> [...]
> fornuftigt lukkesystem så foderet holder sig, eller kan man lige så godt
> købe en foderspand med det samme? Hills som Lukas har spist hidtil har

vi er lige skiftet over til Olivers og foderspanden er rigtig praktisk.
og så er spanden tyk istedet for høj så den lige kan være på en høj
hylde. vi har rigtig meget gavn af den. Det kan helt klart anbefales at
du køber den med. og den er heller ikke aå dyr.

Maria og Benny