Nyt betræk til radiatorseng
Fra : Niels Jacobsen

Dato : 09-01-05 11:23

Radiatorsengene trænger til nyt betræk, men jeg kan ikke finde løse
betræk online. Har i nogle links, eller kender en butik i Østjylland der
har dem. Sengene er desværre uden navn, og poserne er ca. 45x75cm.

M.v.h
Niels

Fra : Ida

Dato : 09-01-05 17:40

--

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsen@tagentreooncable.dk> skrev i en
meddelelse news:41e1060c$0$158$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> betræk online. Har i nogle links, eller kender en butik i Østjylland der
> har dem. Sengene er desværre uden navn, og poserne er ca. 45x75cm.

Hej Niels

Prøv evt på www.likita.dk under katteartikler og tilbehør - de har løse
betræk i to størrelser, der desværre ikke er angivet i mål, men jeg ved de
er gode til at svare på spørgsmål

Ida

www.maine-coons.dk
Killinger ventes

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 09-01-05 22:56

<klip> Radiatorsengene trænger til nyt betræk, men jeg kan ikke finde løse
> betræk online.
</klip>

Ved ikke om de kan hjælpe dig her:
http://www.kattesenge.frac.dk
--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk

Fra : Heidi B.

Dato : 10-01-05 07:06

Hej Niels
Men som Heidi skrev er det meget muligt at jeg kan sy et ny betræk til dig,
da vi alligevel i slutningen af denne månede meget gerne skulle begynde at
lave radiatorsenge.
Men hvis du er interseret så smid mig en mail på HeidiB@frac.dk , hvor du
fortælle hvilket stof du gerne vil have det i, hvilket mål posen har og så
ved jeg ikke om der en form for lukketing på din pose, men hvis der er så
skriv det lige

--
Hilsen
Heidi B.

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 10-01-05 08:14

Heidi B. wrote:
> [...]
> hvor du fortælle hvilket stof du gerne vil have det i, hvilket mål
> posen har og så ved jeg ikke om der en form for lukketing på din

Tak for det.
Sender en mail med et billede og mål, senere idag.

M.v.h
Niels