Hvad gør man når det er mørkt?
Fra : Ukendt

Dato : 07-01-05 11:27

Hvad gør man når det er mørkt, man er kat, og er alene hjemme?

Er man Andy, så tænder man da bare lyset!

Efter en tid med at studere mig fra alle vinkler når jeg tændte lyset i
stuen; over eksperimenter med at strække sig efter den dims jeg rører ved
for at få lys, til at få ramt kontakten i første forsøg, har Andy nu fundet
ud af selv at tænde lyset når han er alene hjemme og det er mørkt.

Dygtig misser

Tina

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 07-01-05 11:37

> [...]
> for at få lys, til at få ramt kontakten i første forsøg, har Andy nu fundet
> ud af selv at tænde lyset når han er alene hjemme og det er mørkt.

He, he. Han er vist i det hele taget en værre misser, ham Andy

Men jeg tror altså, at du er nødt til at have en alvorlig snak med ham!
Jeg mener, er han slet ikke klar over, at han er en kat og dermed
udstyret med "natkikkert" og hele dynen?

Jeg ved ikke, måske er Andy uden for pædagogisk rækkevidde

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-05 18:17

"Betina Rasmussen" <rasmussenKATTE@BAKKEc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg mener, er han slet ikke klar over, at han er en kat og dermed
> udstyret med "natkikkert" og hele dynen?

Næh, han har aldrig læst bøger om, hvordan katte er, hvad de kan og ikke
kan, og hvad de spiser

> Jeg ved ikke, måske er Andy uden for pædagogisk rækkevidde

Han er bare skør, underlig og dejlig som han er

Tina

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 07-01-05 11:54

"Tina" <wunjo(snabelA)webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fundet
> ud af selv at tænde lyset når han er alene hjemme og det er mørkt.

Pas nu på, måske begynder han også at tænde din computer og alle de andre
elektriske apperater i hjemmet .
Det er jo ikke så længe siden to katte var skyld i en brand da de fik tændt
den ene kogeplade og smed en klud ned på den

Linda

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-05 18:22

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:41de6a4d$0$22716$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

> [...]
tændt
> den ene kogeplade og smed en klud ned på den

Herhjemme er alle stik taget ud af kontakten når de ikke er i brug. Komfuret
kan han ikke komme til at tænde for, ikke engang ved et uheld.

Det er kun kontakten til stuelampen han kan tænde.

Skulle han få slukket for køleskabet, er skaden til at overse. Det
indeholder sjældent ret meget af gangen.

Tina

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 07-01-05 18:52

> Herhjemme er alle stik taget ud af kontakten når de ikke er i brug.
> Komfuret
> kan han ikke komme til at tænde for, ikke engang ved et uheld.

Hæ hæ, ja det er du jo også nødt til med den mis

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 27-02-05 09:02

Linda Hedegaard Jensen wrote:

> [...]
> Det er jo ikke så længe siden to katte var skyld i en brand da de fik tændt
> den ene kogeplade og smed en klud ned på den

For 6-7 år siden, da vi havde modem,skete det flere gange, at Fie gik på
internettet helt af sig selv.

Hun klatrede rundt på tastaturet, fik startet internet explorer og
fundet sig en eller anden webside.

Men jeg undrer mig tværtimod over, at jeg aldrig nogensinde har kunnet
se kattene vise den ringeste reaktion på, om det var lyst eller mørkt.

Hvis jeg sad og spiste i gangen, og nogen kom og slukkede lyset, ville
jeg blive lidt forurettet.
Det kør katterne ikke.

Bjarne