Siden...
Fra : Jane :o)

Dato : 06-01-05 14:29

Min side blev aldrig rigtig opdateret.

http://www.125.dk/cats

Jeg skal snart igang med det igen, men mangler en hel del tekst omkring
mange af racerne endnu.

Så hvis nogle af jer kan se, at I ved noget om de racer der mangler, vil jeg
være lykkelig hvis I vil komme med jeres indput samt evt. Et billede.

Jeg sætter jeres links ind under.

Derudover kan I bare sætte jeres katte/killinger til salg derinde på
killingelisten...

Ligenu ligner den ikke noget der er så kønt, da jeg er ved at lave noget ved
linksene - men den virker.

Mvh Jane

xx125@125.dk

Fjern xx

Fra : Jane :o)

Dato : 06-01-05 16:55

Nu har jeg opdateret siden og den kører godt igen.

Hvis ikke I vil se det "gamle" I var inde på sidst, skal man lige tømme
"buffer" for gamle gemmere - ellers henter den bare det I så sidst, når I
går ind på siden.

Mvh Jane

http://www.125.dk/cats

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 06-01-05 22:38

Jane wrote:
> [...]
> killingelisten...
>
> Ligenu ligner den ikke noget der er så kønt, da jeg er ved at lave noget ved

Det er skam en fin hjemmeside. Men du er jo også grafiker

Bjarne

Fra : Jane :o)

Dato : 06-01-05 22:43

On 06/01/05 22:37, in article 41ddaf21$0$176$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
"Bjarne Nielsen (Mozilla)" <bjarne@fjerndettehovedlandet.dk> wrote:

> Det er skam en fin hjemmeside. Men du er jo også grafiker
>
> Bjarne

Taaaak... Den trænger bare lige til opdatering...

Thihi... Ja - det er jo det jeg er...

Mvh Jane

Fra : Lene Nielsen

Dato : 07-01-05 03:42

jeg syntes det er en god side du har og jeg har da også brugt den til at
sætte min kat der ind hun er godt nok ikke nogen killing men hun er dejlig

knus lene