Designerkradsebræt
Fra : Carsten Sørensen

Dato : 05-01-05 21:18

Jeg kan ikke lige se vi har haft den her før...

http://www.postmodernpets.com/catp_swirl.htm

Vældig dekorativt, omend lidt dyrere end hvad jeg havde tænkt mig som
erstatning for det opslidte i entreen der skal skiftes snarest :)

Carsten Sørensen

Fra : Sanni

Dato : 05-01-05 21:28

Det er da præcist gaveemner til dyreelskeren som har alt.
Jeg fandt da et par ting, som skal på ønskelisten til fødselsdag og jul :))

Fra : JytteJ

Dato : 05-01-05 21:32

> [...]
>
> Vældig dekorativt, omend lidt dyrere end hvad jeg havde tænkt mig som
> erstatning for det opslidte i entreen der skal skiftes snarest :)

Tak skæbne, det var avanceret. Personligt tror jeg det mest vil være
katteejeren som vil være stolt af at have de effekter i hjemmet.

VH.
JytteJ

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 05-01-05 21:35

Ja jeg tror også jeg venter på "discount-modellen" men
det er meget elegant

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 05-01-05 21:41

Carsten Sørensen wrote:
> [...]
>
> Vældig dekorativt, omend lidt dyrere end hvad jeg havde tænkt mig som
> erstatning for det opslidte i entreen der skal skiftes snarest :)

Og måske alligevel ikke så dyrt. Det er jo med ramme og ben i aluminium.
Iøvrigt rart at se, de også handler med danish design Eva Solo foderbræt
til fugle.

M.v.h
Niels

Fra : Vibeke

Dato : 06-01-05 22:38

> Vældig dekorativt, omend lidt dyrere end hvad jeg havde tænkt mig som
> erstatning for det opslidte i entreen der skal skiftes snarest :)

Jeg har ellers ikke kunnet overtale kærresten til et kradsetræ, men sådan et
ville han gerne have ind for døren. Og han syntes heller ikke det var så
dyrt igen! Wau... jeg må vist hellere skynde mig at sende en mail til dem.

/Vibeke

Fra : Denise

Dato : 06-01-05 23:01

Vibeke wrote:

> [...]
> sådan et ville han gerne have ind for døren. Og han syntes heller
> ikke det var så dyrt igen! Wau... jeg må vist hellere skynde mig at

Os mig, os mig. Men 385 dollars - ca. 2500 kr., den hopper min mand desværre
ikke på, øv.

--
Hilsen Denise

Fra : Kari Eiffert

Dato : 08-01-05 09:27

> [...]
>
> Vældig dekorativt, omend lidt dyrere end hvad jeg havde tænkt mig som
> erstatning for det opslidte i entreen der skal skiftes snarest :)

Da jeg kiggede lidt rundt på siden viser det sig at vi allerede er ejer af
en af de smart dyre ting: http://www.postmodernpets.com/catp_avior.htm

Den koster her ca. 365 kr, og vi købte den i brugsen for 100 kr! Det kan man
da kalde et kup

MVH Kari

Fra : Bettina Hansen

Dato : 08-01-05 10:31

Kari Eiffert wrote:
> [...]
>
> Den koster her ca. 365 kr, og vi købte den i brugsen for 100 kr! Det kan man

Jeg faldt over disse her: http://www.postmodernpets.com/catp_magnet.htm
De koster ca. 200 kr (30$) for to magneter (en kat og en hund). Vi har
lige købt tre katte magen til i boghandleren for ialt 20kr ;)

Mvh Bettina

--
http://chin.dk
http://sponsorbarn.info

Fra : Kari Eiffert

Dato : 08-01-05 10:46

> [...]
> De koster ca. 200 kr (30$) for to magneter (en kat og en hund). Vi har
> lige købt tre katte magen til i boghandleren for ialt 20kr ;)

Ja det er da også noget der kan mærkes. Det kan godt betale sig at have
øjnene åbne

Mvh Kari