Gps - Eagle <> Garmin
Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 23-05-01 07:38

Hej,

Jeg har kigget lidt på Garmin GPS12 og Eagle Explorer,

begger er 12 kanaler, og har begge udgang til PC,

Eaglen har dog kun 10 timer på et sæt batterier, og garminen 24.

MEN Eagle koster 275$ og Garmin 120$.

Kan jeg dermed konkludere at Eaglen er bedst ???

/Hans-Henrik Andresen

Fra : Mikkel L. Winther

Dato : 23-05-01 07:55

Jeg kender ikke Eagle - men har haft en Garmin 12 i tre år nu, det er en
letbetjent og meget stabil GPS. Jeg bruger den både herhjemme og når jeg
sejler i middelhavet og der er ingen problémer eller forsinkelser forbundet
med skiftet. Batteritiden skal du ikke tro alt for meget på, min Garmin
klarer ikke mere end højst 12 timer på et sæt batterier. Dertil vil jeg dog
sige at du skal vælge den med længst batteritid, man bliver hurtig træt af
at poste for kr. 30,- batterier i sin GPS hver dag...

Uden at kende Eagle, vil jeg dog gerne anbefale Garmin 12 som jeg har haft
meget fornøjelse af.

God vind

Mikkel

Fra : Sven Fafner

Dato : 23-05-01 12:33

"Mikkel L. Winther" <mlw@gadget-aps.dk> skrev i en meddelelse

> Uden at kende Eagle, vil jeg dog gerne anbefale Garmin 12 som jeg har haft
> meget fornøjelse af.

Jeg har lige købt den nye Garmin 76. Den er ganske vist noget dyrere (2600
kr hos Topdane), men den er suveræn både hvad funktioner, betjening og
display angår.

--
Venlig hilsen
Sven Fafner