Ocicat pige
Fra : goofy

Dato : 02-01-05 19:24

Hej Ng

Min søn og svigerdatter har en Ocicat pige ca. 1½ år, som de
desværre ikke ka have længere.
Vi har 4 i forvejen og heraf er en med killing( er) så vi kan
desværre ikke overtage den.
Er der nogen her i gruppen der kunne tænke sig en sådan herlg
kat?
Det er meget vigtigt for os at finde et godt og kærligt hjem.

er der nogen der er interesseret så ring 66 18 74 73 eller skriv.
vinbaek@tdcadsl.dk

Med venlig hilsen

Steen Vinbæk

Fra : Nana Sørensen

Dato : 02-01-05 20:20

"goofy" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er meget vigtigt for os at finde et godt og kærligt hjem.
>
> er der nogen der er interesseret så ring 66 18 74 73 eller skriv.

ikke for at være kikset... Men hvad er en ocicat?

Fra : Denise

Dato : 02-01-05 20:50

Nana Sørensen wrote:

> ikke for at være kikset... Men hvad er en ocicat?

Meget relevant spørgsmål, hvis man ikke kender den.
Google er så din ven
http://www.whiskas.dk/whiskas/da-DK/CatBreeds/Breeds/Breed18.htm

--
Hilsen Denise

Fra : Nana Sørensen

Dato : 02-01-05 23:53

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse

> Meget relevant spørgsmål, hvis man ikke kender den.
> [...]

Tak for svaret. De er godt nok smukke. Har set det ord flere steder, men
google var ikke min ven til at starte med. Superlækker speciel kat, uden
at den ser underlig eller U-kattet ud.
Jeg kan desværre ikke tage mig af katten, da min kæreste ikke kan tåle dem.
Men jeg følger ivrigt med i kattegruppen alligevel, da jeg godt nok elsker
de kræ. Jeg har dog en fed alm dansk huskat, som dog bor hos min mor. Den
hedder Albert, og er en alm gråstribet havekonge. LOL Ikke noget fancy der.
Men de ocicats er jo for lækre... Hmm... Øv...

Fra : Kate

Dato : 03-01-05 16:53

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> wrote in

> Den
> hedder Albert, og er en alm gråstribet havekonge. LOL Ikke noget
> fancy der.

Hæhæ, den slags er jo den jeg falder for _hver_ gang Godt nok er
mine ikke havekonger, endnu, men jeg har da to stribede hul-i-hækken-
katte. De er for lækre
At jeg så også har en skøøøøn somali og en smuk abysinier behøver vil
ikke træde så meget i

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : goofy

Dato : 02-01-05 22:21

Hej Nana

> ikke for at være kikset... Men hvad er en ocicat?

Du spørger ikke " kikset" det er mig der tager ting for givet.
evt. kik på vores hjemmeside.
www.ocicats.dk

Steen