Victor er løbet væk
Fra : Christina Terp

Dato : 02-01-05 15:09

D. 24 dec. om morgenen slap Victor ved et uheld ud, og blev så bange at
han løb væk – han er ikke vant til at færdes ude, og vil derfor ikke
selv kunne finde hjem, og vil nok heller ikke kunne fanges af fremmede,
så derfor beder jeg om hjælp til at finde Victor igen.

Victor er 9 mdr. gammel og ny–kastreret - han er ikke øremærket.

Kendetegn: han er en lille, sort, spinkel kat, med hvide aftegn.
Hvide poter, hvidt bryst, hvide store petter på maven, hvid blis,
og hvid ved/på knurrehårene. Snuden er både lyserød og sort.

Jeg bor i Dronninglund i Nordjylland, så hvis du kommer fra omegnen, så
hold lige øjne og ører åbne - og kontakt mig, hvis du har set ham - 23
40 72 49

Jeg er ny her, så aner ik lige om det er muligt at sætte billeder ind? -
men i er velkomne til at skrive en mail, og så billeder tilsendt, hvis i
mener at i kan hjælpe med at finde ham.

Med venlig hilsen
Christina Terp
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Christina Terp

Dato : 02-01-05 15:21

Kig i mit fotoalbum for billeder af Victor - har lige fået nogle uploadet

Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 02-01-05 15:25

> [...]
>
> Jeg er ny her, så aner ik lige om det er muligt at sætte billeder ind? -
> men i er velkomne til at skrive en mail, og så billeder tilsendt, hvis i

Hej Christina.

Jeg håber du finder Victor igen.....det er ikke til at bære ikke at vide
hvor ens lille kat er blevet af
Hvis du har oprettet en profil her på siden kan du også sætte billeder
ind i dit eget album......så kan folk kigge på billeder der hvis de bor
i nærheden og gerne vil hjælpe (jeg bor selv på sjælland).
Vi krydser fingre for at han bliver fundet.

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir Meyer
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Janne

Dato : 02-01-05 15:44

Hej

Hvor er det dog forfærdeligt, håber virkelig at han snart kommer hjem
igen.

Prøv også at sætte det ind på www.dekatten.dk og www.katteforum.dk Der
skulle også være mange fra Jylland af.

Med venlig hilsen
Janne
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 02-01-05 17:42

Christina Terp <christinaterpKATTE@BAKKEstofanet.dk> wrote in

> Jeg er ny her, så aner ik lige om det er muligt at sætte billeder
> ind? -

Som du selv fandt ud af så kan man bruge hjemmesiden og oprette et
album. Ellers kan man lægge billeder ind i binaer, desværre er der
efterhånden mange som ikke kan se den fordi den bliver misbrugt til
ulovligheder og derfor fjerner flere udbydere gruppen

Jeg håber inderligt at du finder Victor igen, jeg ved selv hvor hårdt
det er at miste en kat. Selvom det er over 12år siden min killing
forsvandt tænker jeg stadig ofte på ham og hvad der monstro blev af
ham.
Selv bor jeg på Sjælland så jeg kan desværre ikke hjælpe.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 02-01-05 18:45

> [...]
> Hvide poter, hvidt bryst, hvide store petter på maven, hvid blis,
> og hvid ved/på knurrehårene. Snuden er både lyserød og sort.

Ååh nej, Christina. Det var sørme triste nyheder. Jeg krydser både
fingre og tæer for, at du finder ham igen. Jeg bor i Østjylland, så han
skal desværre være løbet langt, hvis jeg skal få øje på ham

Selvom din kat ikke er øremærket er der alligevel en række ting, du kan
gøre for at finde din mis igen. Kattens Værn giver følgende råd:

- Hæng efterlysninger op på lygtepæle, i supermarkeder, hos de nærmeste
dyrlæger, på træer mv. Det er en god idé at sætte et billede på
efterlysningen.
- Hæng også efterlysningen op i opgange, eller del den rundt i folks
postkasser.
- Spørg både postbudet og områdets børn, om de vil hjælpe med at kigge
efter din kat. De kommer langt omkring. For børn kan udsigten til en
lille dusør være meget motiverende
- Efterlys Victor i lokalradioen (jeg kender faktisk nogle, der lige har
fået deres kat igen på den måde).
- Indryk en annonce i lokal-avisen. Det behøver ikke at være så dyrt.
- Efterlys Victor på de nærmeste katte-internater samt politi- og
Falckstationer.

Pøj, pøj med eftersøgningen. Krydser virkeligt fingre!

Håbefulde hilsner fra Betina