julesabotøren
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 01-01-05 13:04

Hej
Nu har jeg i mange år ikke haft nogle problemer med Pjevs og juletræ og dets
pynt. Han har normalt hygget sig under træet. Men i år, næ nej, nu var det
åbenbart ikke godt nok for herren. Julepyntet skulle pillet af med stil.
Forstil jer en kat som sidder og stirrer op i træet, så løfter han
overkroppen og fik fat i en guilante med munden og helt forsigtig skulle den
bare pilles af træet. At den så knækkede og julegrenen svippede tilbage i
træet og raslede så han blev afsløret var noget andet. Men se en kat se
meget forbauset ud i hoved, med den lille stump guilante i munden var for
meget. Vi skrev af grin og katten gik meget fornærmet sin vej ud i
badeværelset og lagde sig i vasketøjskurven. Surt at jeg ikke kunne filme
det, kameraet var stadig pakket ind og lå under juletræet. Skøre kræ.

mvh Cindie, Pjevs og Gismo

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 01-01-05 15:12

Cindie Iwersen wrote:
> [...]
> badeværelset og lagde sig i vasketøjskurven. Surt at jeg ikke kunne filme
> det, kameraet var stadig pakket ind og lå under juletræet. Skøre kræ.

Det er da jer, der er skøre.
Da var vældig pænt af jer at stille et stykke 'udenfor' ind i stuen og
oven i købet hænge kattelegetøj på.
Men katten har nok ment, at i var lidt for skræmmende, når i
skraldgrinede og forstyrrede legen.

Bjarne