Se hvad jeg har købt!!
Fra : Frk. Clausen

Dato : 29-12-04 19:40

Hej allesammen.

Gå ind på min HP og se hvilken dejlig julegave jeg har givet Palle &
Frederik!

--
/Kristina www.smukke-engel.webbyen.dk

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 29-12-04 21:43

> Frk. Clausen skrev:
> Hej allesammen.
>
> Gå ind på min HP og se hvilken dejlig julegave jeg har givet Palle &
> [...]
Det er godt nok en fin gave, misserne der har fået! Jeg håber, at de har
takket jer behørigt for den (katte har det jo desværre med at tage
de gode ting som en selvfølge

Dén gave skal de to små herrer nok få masser af fornøjelse ud af.
Godt nytår til jer samt Palle og Frederik (de er nu nuttede, de to små).

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Leyna

Dato : 30-12-04 09:24

On Wed, 29 Dec 2004 19:39:31 +0100, "Frk. Clausen"
<Gidinna@hotmail.com> wrote:

>Hej allesammen.
>
>Gå ind på min HP og se hvilken dejlig julegave jeg har givet Palle &
>Frederik!

Er det kattemiljøet du mener?
Sådan et fik jeg til mine sidste jul, men der var absolut ingen
interesse fra missernes side. Ikke før jeg besluttede mig for at sælge
det igen, og derfor satte det væk ude i baggangen. SÅ begyndte de at
bruge det. Nu står det i vores lillebitte soveværelse og ser meget
stort ud, men det bliver flittigt brugt, såeh...
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 30-12-04 15:49

Frk. Clausen wrote:
> Hej allesammen.
>
> Gå ind på min HP og se hvilken dejlig julegave jeg har givet Palle &
> Frederik!

Hvor er de søde!
De ligner meget vores Ambi.

Bjarne

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 30-12-04 22:59

"Frk. Clausen" <Gidinna@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej allesammen.
>
> Gå ind på min HP og se hvilken dejlig julegave jeg har givet Palle &
> Frederik!
>
> --
> /Kristina www.smukke-engel.webbyen.dk

Dejligt miljø....tror bestemt hængekøjen må blie et hit :)
Og nogle dejlige drenge du har dig!

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk