Kat i juletræ
Fra : Allan Johansen

Dato : 23-12-04 10:42

Hej gruppe,

Har i problemer med kat vs. juletræ?
Syntes lige jeg ville sende et par billeder af vores den ene kat/juletræ*:
http://smoelfen.dk/kat/jul1.jpg
http://smoelfen.dk/kat/jul2.jpg

Nå, men glædelig jul og godt nytår!:)

MVH. Allan Johansen

* måtte bare lige dele det med nogle...

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 23-12-04 11:00

> Har i problemer med kat vs. juletræ?

Jeps Den ene af vores kan heller ikke stå for juletræet - har snart
fjernet al pynten Ja altså, jeg bliver nødt til bare at grine af
det, for hun lader sig under ingen omstændigheder standse! (det er,
ligesom din, en flabet tortie

Den gamle mis ser ud til at mene, at den slags pjat altså er under
hendes værdighed

> Syntes lige jeg ville sende et par billeder af vores den ene kat/juletræ*:
> http://smoelfen.dk/kat/jul1.jpg
> http://smoelfen.dk/kat/jul2.jpg

Ski' gode billeder! Jeg er især vild med det, hvor vandsprøjten er lige
inden for rækkevidde. Perfekt

> Nå, men glædelig jul og godt nytår!:)

I lige måde

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Pia Nave

Dato : 23-12-04 12:43

Allan Johansen wrote:
> Hej gruppe,
>
> Har i problemer med kat vs. juletræ?

JA Her i huset er det mest Amigo (dvs. _kun_ Amigo) der interesserer
sig for træ og pynt. Det gør han til gengæld også i stooor stil
Efterhånden som jeg pyntede træet heflede Amigo det af igen. Det tog
(som i sikkert kan regne ud) det meste af en aften!
Skaden er dog ikke så stor, da vi pynter med plastikkugler, og sjovt ser
det da ud, for han går _totalt_ i selvsving

> http://smoelfen.dk/kat/jul2.jpg

Rigtig fine billeder! Især dette.....synes træet svejer _noget_ i det

> Nå, men glædelig jul og godt nytår!:)

Ihh....mange tak! Og i lige måde - både til dig og dine kræ

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 23-12-04 14:23

Allan Johansen skrev i en meddelelse...

> Har i problemer med kat vs. juletræ?

Åh ja, jeg har også et par julemisser her, der mener det er skidesjovt at
bruge det inderste af grenene på mit nye kunstige juletræ til stige. Og pynt
hænger da på træet for at blive pillet ned igen....

Her er et par billeder af den ene af mine drille(m/n)isser:
http://www.1001kat.dk/images/julepynt1.jpg
- sådan ser du ud når der ikke hærges
http://www.1001kat.dk/images/julepynt2.jpg
http://www.1001kat.dk/images/julepynt3.jpg
http://www.1001kat.dk/images/julepynt4.jpg
http://www.1001kat.dk/images/julepynt5.jpg
- her er Devi så kommet ud af træet igen....og ser ååååh så uskyldig ud....

Desværre er jeg ikke i tvivl om at jeg når at få taget et par billeder mere
af den slags inden julen er ovre

Glædelig jul og godt nytår fra Randers
Mvh Tina, Gizmo, Freya og Devi
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : Kate

Dato : 23-12-04 17:28

"Tina Susanne Johansson" <dur@ikke.invalid> wrote in

> her er Devi så kommet ud af træet igen..

Hæhæ, hvorfor _vidste_ jeg bare at det måtte være Devi(l)

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Annarella

Dato : 24-12-04 01:07

Allan Johansen wrote:

> Har i problemer med kat vs. juletræ?

Desværre. Har hverken kat eller juletræ ... endnu!

Har samlet lidt kattebilleder + lyd for at sige glædelig jul til gruppen:
<http://annarella.dk/?url=sjov_julekatte1>
<http://annarella.dk/?url=sjov_julekatte2>

--
Anne