God Jul og Godt Nytår - mandsoptælling
Fra : Denise

Dato : 22-12-04 12:43

Hej gruppe
Skal vi ikke lave en optælling over, hvormange vi er der skriver og læser
herinde ?
Hvis nu alle mand/kvinder svarer på denne streng og lige giver sig til kende
(kun een gang), ja så kunne vi måske få et meget lille overblik over,
hvormange der egentlig kigger og skriver med.
Og så god jul og godt nytår til alle herinde

--
Hilsen Denise

Fra : Eva Schmidt

Dato : 22-12-04 12:49

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvormange der egentlig kigger og skriver med.
> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

Hej Denise

Det var da en god ide´, så her er mit bidrag:

Rigtig god jul og godt nytår til alle, både to- og firbenede.

julehilsen fra Eva og kattene Sabina, Ferina og Nikita

Fra : Pernille Scharff

Dato : 22-12-04 12:51

God jul og godt nytår!

/Pernille
www.garion.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 22-12-04 12:51

Denise skrev
<Og så god jul og godt nytår til alle herinde >

Tak, og i lige måde

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Ragna

Dato : 22-12-04 20:55

Denise skrev
<Og så god jul og godt nytår til alle herinde >

I lige måde til jer alle sammen!
Jeg melder mig også som deltager og daglig læser her i nyhedsgruppen -
sammen med Fufu og hans uadskillelige ven, collien Bjørn.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Ida

Dato : 22-12-04 12:53

--

> [...]
> hvormange der egentlig kigger og skriver med.
> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

Ida

www.maine-coons.dk
Killinger til salg

Fra : Tournesol

Dato : 22-12-04 12:54

Hejsa

også rigtig god jul til dig

Knus Henriette.

--
Dk Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Jytte

Dato : 22-12-04 13:00

Også god jul og godt nytår herfra

Hilsen
Jytte og de 6 misser

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 22-12-04 12:57

Rigtig dejlig jul og fantastisk nytår ønskes alle to- og firbenede

Hilsen Nina & co
www.tendertribes.dk

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 22-12-04 13:05

Jeg springer også på toget .
Rigtig god jul og godt nytår til jer alle!

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-04 13:08

Også en god jul og et godt nytår herfra

Mvh
Tina
--
DK Heart & Soul - Opdræt af Norske Skovkatte,
Perser/Exotic samt salg af kattelegetøj.

Fra : Jane :o)

Dato : 22-12-04 13:04

God jul & Godt nytår til alle dyrevenlige mennesker...

Knuzz fra Jane & Co
---
http://www.janemark.dk

Fra : Lene

Dato : 22-12-04 13:12

Også en god jul herfra.

Kærlig hilsen Lene og Duchess

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 22-12-04 13:15

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote in message
> [...]
> hvormange der egentlig kigger og skriver med.
> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

Hej Denise.

Også rigtig glædelig jul og godt nytår herfra, både fra mig, fra begge mine
forældre, og alle misserne (5 stks.). *<|

,. ,.
{^ \-"-/ ^}
" """ "
{ <O> _ <O> }
==_ .:Y:. _==
."" `--^--' "".
(,~-~."" "" ,~-~.)
------( )----( )-----
^-'-'-^ ^-'-'-^Håber det virker her...

Hej fra

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 22-12-04 13:21

God idé. Jeg synes, at det er vældigt hyggeligt både at kigge og skrive
ind imellem.

Rigtig glædelig jul og godt nytår til jer alle.

Venlig julehilsen fra Betina samt missedyrene Kira og Tiggy

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 22-12-04 13:21

Denise wrote:
> [...]
> overblik over, hvormange der egentlig kigger og skriver med.
> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

jamen den er jeg da med på ;)

glædelig jul og godt nytår til alle ;)

--
Knus, Sabina
DK Shadowfax

Fra : Helle Nielsen

Dato : 22-12-04 13:33

> [...]
> hvormange der egentlig kigger og skriver med.
> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

Det var da egentlig en rigtig god ide. God jul og godt nytår til alle jer
der kigger med

Mvh Helle

Fra : bodil clausen

Dato : 22-12-04 13:34

> [...]
> hvormange der egentlig kigger og skriver med.
> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

God jul og godt nytår fra mig også, jeg kikker kun men det gør jeg daglig.
www.123hjemmesider.dk/bodilshunde

Fra : Alice M

Dato : 22-12-04 13:45

> [...]
> hvormange der egentlig kigger og skriver med.
> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

Vi følger dog bare mere med end vi skriver :)

Jamen glædelig jul og godt nytår..

Alice og Yrsa

Fra : Anita

Dato : 22-12-04 13:57

Hej alle

Også en glædelig jul og et godt nytår herfra. Godt nok skriver jeg stort set
aldrig herinde, men jeg læser med hver dag

Venlig hilsen
Anita, Simba og Speedy

Fra : Battlefield´s

Dato : 22-12-04 14:19

Hej
Også herfra skal der lyde Glædelig Jul og Et Godt Nytår!
Hilsen Vibeke, de 8 siamesere (+3 killinger) 2 orientalere og 2 Labradors
http://home1.stofanet.dk/battlefield

---

Fra : Annarella

Dato : 22-12-04 13:44

Denise wrote:
> Skal vi ikke lave en optælling over, hvormange vi er der skriver og
> læser herinde ?

Jeg læser kun (indtil videre)

God jul til alle katte og katteelskere

-Anne

Fra : Jakob

Dato : 22-12-04 14:29

Ikke så tit, men god jul alligevel :0)

Hygge

Jakob

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 22-12-04 14:32

Glædelig jul til jer alle
--
Knus fra Ann R

Fra : Katja Andersen

Dato : 22-12-04 14:45

> [...]
> hvormange der egentlig kigger og skriver med.
> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

Hej Denise.
Jeg er er her også.

Glædelig jul og godt nytår til hele gruppen, og jeres misser.

Hilsen Katja

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 22-12-04 14:55

Hejsa Denise og alle jer andre

Det var en sjov og hyggelig ide ... Jeg læser dagligt, men skriver ikke så
tit -- Vi er nok mange som bruger gruppen på den måde .. Men det er et
dejligt og hyggeligt sted på nettet .. Mange NGs er håbløse, men
dk.fritid.dyr.kat er næsten altid god ! Tak for det ! Og så glædelig jul og
godt nytår til alle to- og fire-benede i gruppen !!

Hilsen Pia og alle kattene ..

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Photos: http://community.webshots.com/user/pia_denmark

HUSK -------> http://www.stop-dyrlaege-breth-hansen.dk/
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
"

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 22-12-04 14:55

Denise wrote:
> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

Tak i lige måde til jer alle.

--
M.v.h
Niels =/\ . . /\=

Fra : dpl

Dato : 22-12-04 15:02

Denise wrote:
> Hej gruppe
> Skal vi ikke lave en optælling over, hvormange vi er der skriver og læser
> herinde ?

Hej, go' ide!

Glædelig jul og godt nytår fra Dorthe, og misserne Fuffer, Leo, Emma,
Thilde, Ada, Viktor, Raisa, Rajana og Natalya! (Lille Rumle er flyttet
til nye og større omgivelser).

Hilsen Dorthe, - og vildkat-siden, som næææsten er oppe og køre igen...

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-04 15:02

> [...]
> hvormange der egentlig kigger og skriver med.
> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

Hej fra Ditte, der mest er her for at læse.

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 22-12-04 15:12

Også god jul fra Svedske og Dikte... vi kvindsoptæller os altså
---
www.dikte.dk

Fra : Nina Søgaard

Dato : 22-12-04 15:14

> [...]
> hvormange der egentlig kigger og skriver med.
> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

God idé, og hermed mit bidrag

Rigtig god jul og godt nytår til alle!

Med venlig hilsen
Nina Søgaard
- Tøm kattebakken ved privat svar
www.gentlespirit.dk

Fra : Susanne Colsted

Dato : 22-12-04 15:24

Også god jul fra os....

Hilsen Sus, Frederik og Yasmin

Fra : Ann

Dato : 22-12-04 15:22

> [...]
> hvormange der egentlig kigger og skriver med.
> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

Jeg er også en af dem der "bare kigger med", for jeg har desværre ikke selv
kat.
Håber at i alle får en glædelig jul og et godt nytår

Hilsen Ann

www.dyreportalen.capri.dk

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-04 15:26

Hej alle dyre-venner.

Jeg følger med i gruppen i baggrunden (har desværre ikke kat mere)
men vil da lige ønske en god jul og godt nytår oxo.

Mvh. Mette M

Fra : Tina Bach Nygaard

Dato : 22-12-04 15:46

God Jul fra Tina og Freja

Fra : Maria Hansen

Dato : 22-12-04 15:48

> [...]
> hvormange der egentlig kigger og skriver med.
> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

hilsen

Maria, Toffiee, Lunte, Flomse og den sidste på stammen Stump

Med venlig hilsen
Maria Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Maria og Benny Lauri~

Dato : 22-12-04 15:50

hejsa kattevener.

vi er to der skriver med og en kat som nyder godt af at vi lære noget
mere om kattte...

rigtig god idé Denise

hilsen

Maria og Benny

Fra : Heidi B.

Dato : 22-12-04 15:58

> [...]
> hvormange der egentlig kigger og skriver med.
> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

Jamen glædelig jul til alle og et rigtigt godt nytår

--
Hilsen
Heidi B.

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 22-12-04 16:00

God jul og godt nytår fra Randers

Mvh Tina, Gizmo, Freya og Devi
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : karsten & Pia

Dato : 22-12-04 16:05

Hej
Og god jul og godt nytår til alle herfra også.

MVH Pia

Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 22-12-04 16:06

> [...]
> herinde ?

> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

Hej alle kattevenner her på listen

Jeg hører til dem, der kun læser med, men det gør jeg til gengæld dagligt.

God jul til jer alle!

Anelise med kattene Mia og Rasmis (og labberne Molly og Sally)

Fra : Birgitte

Dato : 22-12-04 16:09

Jamen så må jeg da også give mig til kende

Rigtig glædelig jul og godt nytår til alle.

Hilsen
Birgitte
(der ikke har kat mere, men bare læser med og giver gode råd herfra videre
til kattevenner)

Fra : Fam. Damberg

Dato : 22-12-04 16:14

Fra : Lene Nielsen

Dato : 22-12-04 16:38

glædelig jul og godt nytår
fra os alle 15
knus lene

Fra : Katrine Nederby

Dato : 22-12-04 16:36

Har ikke været så aktiv det sidste års tid, men kigger dog stadig forbi med
jævne mellemrum

Glædelig jul til alle

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Vibeke & Poul mahler~

Dato : 22-12-04 16:58

Glædelig jul og gpdt nytår fra
Vibeke, mor til Mille og Bibi, kuldsøstre på snart 14 år...

Fra : Melanie

Dato : 22-12-04 17:10

> [...]
> hvormange der egentlig kigger og skriver med.
> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

Hej Denise og andre

Jeg er Melanie på 27 år og skriver fra Bornholm. Jeg har 2 katte og 2 hunde.
Rart at have et sted som dette til at spørge og få svar på
dagligdagsproblemer med dyrene.

Hav en dejlig jul og godt nytår.

Mvh Melanie

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 22-12-04 17:26

> [...]
> herinde ?
> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

Jeg læser med på sidelinien, men skriver ikke så meget mere. Jeg følger jer
dog i alt hvad i skriver *S*
Rigtig glædelig jul og godt nytår fra

Joan med 6-kløveret
Neo, Dixie, Atomic, Darkie, Troja og Quentin
www.haarbolden.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 22-12-04 17:48

God jul til jer alle, både 2 of firbenede!

Mvh. marie og raggierne Anton og Albert..

Fra : Allan

Dato : 22-12-04 17:53

Jammen så god jul her fra Hundested.
Her bor der også en masse katte.

Mvh Allan

Fra : Pernille Pehrsson

Dato : 22-12-04 17:59

God jul og godt nytår herfra også.

læser kun med over skuldren indtil videre.

Er første gangs ejer af min egen lille hunis Zimba, der er ½ års tid
efterhånden.

MVH

Pernille

Fra : Kari Eiffert

Dato : 22-12-04 18:42

Hej!

Jeg læser mest med. God jul og godt nytår!

MVH Kari (Alf, Zulu og Yatzy)

Fra : Lykke Duelund

Dato : 22-12-04 20:46

Jeg læser også bare mest med, og får go' inspiration...

Mvh. Lykke - Elfi's miouar!?!

Fra : Heidi Justesen

Dato : 22-12-04 18:59

> [...]
> hvormange der egentlig kigger og skriver med.
> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

hej allesammen.
det var da en god idé.
jeg kigger ind næsten hver dag, men det er indtil videre, kun blevet til
en del rigtig god læsning.

glædelig jul og godt nytår til Jer alle.

Med venlig hilsen
Heidi Justesen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 22-12-04 19:10

> [...]
> Hilsen Denise
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id"8
>

> Jamen jeg er også herinde og "runde# hver dag,på et eller andet
tidspunkt....
Det er sjovt at læse om andres katte,og oplevelser m katte.....
Og så bliver man jo aldrig for god til at lære af andre....

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marianne Juul Peders~

Dato : 22-12-04 19:10

> [...]
> hvormange der egentlig kigger og skriver med.
> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

Glædelig JUL og GODT nytår
Jeg læser med, skriver ikke så meget.

Med venlig hilsen
Marianne Juul Pedersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Erik

Dato : 22-12-04 19:24

Denise wrote:
> [...]
> hvormange der egentlig kigger og skriver med.
> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

Hej Gruppe

God ide .... God jul til alle !!

Hilsen
Erik

Fra : Elwarth

Dato : 22-12-04 19:28

Ja, jeg er her også stadig, selvom jeg ikke skriver så meget længere.

Rigtig glædelig jul fra
Kitti, Frida, Simba, Abbie, Gry, Laura, Knud og Dorthe

Fra : Dorthe

Dato : 22-12-04 19:41

Også en rigtig glædelig herfra. Vi er meget nye, men fløger da med.

Hilsen Dorthe cole carwalk og coco

Fra : Skypost

Dato : 22-12-04 19:33

Jeg læser også og skriver en gang i mellem..

GJ til all

/Erik

Fra : Anja Ploumann Johans~

Dato : 22-12-04 19:57

"> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

God jul og godt nytår fra alle misserne her i huset (som ikke får noget
juletræ - der er 8 otte ugers killinger til stede her!)

Hilsen

Anja

Fra : CC

Dato : 22-12-04 19:58

Glædelig jul og godt nytår fra Bengaler og Burmeserbanden.

Hilsen
Claus

Fra : AEK

Dato : 22-12-04 20:09

Glædelig jul samt godt nytår.

/ Anya, Fedeberg, Tildemusen & Miss Soffi.

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-04 20:35

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en meddelelse

> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

Også en glædelig jul, samt et godt nytår herfra...

Mvh. Cia

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Tina

Dato : 22-12-04 20:41

Også glædelig jul til alle her fra Aalborg.
Mvh Tina, misserne Leif og Fie

Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 22-12-04 21:03

> [...]
> Hej gruppe
> Skal vi ikke lave en optælling over, hvormange vi er der skriver og læser

Hrönn Samsonardóttir Meyer
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tanja Petersen

Dato : 22-12-04 21:29

God jul og godt nytår her fra også.

Hilsner
Tanja

Fra : Janne

Dato : 22-12-04 21:25

> [...]
> hvormange der egentlig kigger og skriver med.
> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

Hejsa alle.

Jeg er forholdsvis ny her og har skrevet et par indlæg.
Men ønsker også en rigtig god jul og et godt helsebringende nytår til
alle og jeres dejlige misser.

Med venlig hilsen
Janne og hendes 3 misser.
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Hanne Løvgreen

Dato : 22-12-04 21:52

Også God Jul og Godt Nytår til alle herfra

Med venlig hilsen
Hanne, som mest læser med men også har skrevet en lille smule
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Karina Nielsen

Dato : 22-12-04 21:59

> [...]
> hvormange der egentlig kigger og skriver med.
> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

Jeg er her jo også:) Mest læsning til hverdagen, men kan da også blive til
nogle indlæg.

God jul og godt nytår til jer allesammen:)

Karina

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-04 22:23

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe

Er her også.

Nus til alle jeres katte, med ønsket om en glædelig jul og et godt nytår.

Tina (hende med Andy den bimse.)

Fra : Andrea

Dato : 22-12-04 22:32

Glædelig jul

Hilsen fra Kristina og ikke mindst fra Bailey og Minnie...

Fra : Vibeke

Dato : 22-12-04 22:36

> Skal vi ikke lave en optælling over, hvormange vi er der skriver og læser
> herinde ?

Jeg er her så også
Vibeke

Fra : Heidi [Miver og Mull~

Dato : 22-12-04 23:21

Det kan vi da godt prøv' *smil*

Med venlig hilsen
Heidi [Miver og Mulles mor og Svedskens eks-mor]
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Anette

Dato : 22-12-04 23:23

God idé

....lidt hyggeligt at se at der faktisk er SÅ mange der læser med

Hav en fantastisk jul og et forrygende Nytår

/ Anette
og husmisserne : Knirke, Tillie og Malle
og PON hvalpen Philana

Fra : Lotte M

Dato : 22-12-04 23:23

Denise wrote:
> Hej gruppe
> Skal vi ikke lave en optælling over, hvormange vi er der skriver og læser
> herinde ?

God ide!

Jeg er overvejende læser - misserne; Mimi (huskat) og Dizzy
(colourpoint), har fornøjelse af alle de guldkorn, som jeg finder
herinde

--
^~^ ,
('Y') ) Lotte M http://www.lotte-m.dk

Fra : Pia Nave

Dato : 22-12-04 23:54

Denise wrote:
> [...]
> hvormange der egentlig kigger og skriver med.
> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

Fin idé Denise

Så hermed en rigtig glædelig jul samt et godt og lykkebringende nytår
til alle herinde - både til de 2 og 4-benede

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Kittie

Dato : 23-12-04 01:00

Glædelig jul :)

Fra : Leyna

Dato : 23-12-04 08:39

On Wed, 22 Dec 2004 23:54:18 +0100, Pia Nave <pia@nave.invalid> wrote:

> [...]

Hovsa, så skal jeg da osse være med.
Jeg havde ikke læst det oprindelige indlæg, da det ikke er nær alle
tråde jeg følger med i, men nu faldt jeg lige over den ved et
tilfælde, så jeg melder osse min ankomst under fanerne.

Her er det Busters første jul i vores hjem, og han har endnu ikke vist
nogen interesse for hverken julepynt eller juletræ. Til gengæld skal
man passe på ham når det gælder levende lys. Tossede kat. *G*

En rigtig dejlig jul til jer alle!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 22-12-04 23:56

Glimrende ide Denise

Glædelig jul til alle fra Lise og de 7 forkælede misser

Fra : Hanne Dahl

Dato : 23-12-04 01:19

Me too. Merrrryy X-mas.

Hanne Dahl
"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <lboden@mail.nospam.dk> skrev i en
meddelelse news:41c9fb67$0$36962$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Fra : Tina Christoffersen

Dato : 23-12-04 01:19

Også go jul fra tina og de to siamesere, som jeg skal have engang

Fra : Lene Vang

Dato : 23-12-04 06:56

OG god påske ;)

Hilsen Lene

"Tina Christoffersen" <tinachristoffersen@(FJERN)hotmail.dk> skrev i en
meddelelse news:41ca0f01$0$36919$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Fra : mettedk

Dato : 23-12-04 07:33

Tak for megen god læsning i 2004, håber det bliver lige så godt i 2005.
Rigtig god jul til alle.
Mange hilsner Mette, og pt. 14 katte.

Fra : Lotte Sylvan

Dato : 23-12-04 07:53

Jamen, ja da - jeg læser dagligt
Glædelig jul til alle
Lotte (Slagelse)

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 23-12-04 09:01

Kigger vist mest for tiden :)

Carsten Sørensen

Fra : Lady

Dato : 23-12-04 09:03

Ja, vi er godt nok mange.
Jeg er ikke så aktiv herinde, men følger skam med alligevel.

God jul og godt nytår
T. Jakobsen

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/profiles_view_index.php?profile=805&limit_start=0&limit_user=15

Fra : Lars P

Dato : 23-12-04 09:12

Vi er også med en imellem

Glædelig jul
fra Christian, Linda, Lars & Sylvester

Fra : Frk. Clausen

Dato : 23-12-04 09:49

Vi læser heinde hver dag

Julehilsner fra mig, Palle & Frederik
--
/Kristina www.smukke-engel.webbyen.dk

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 23-12-04 09:57

Det gør vi nemlig...

--

/Kenneth Koustrup

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 23-12-04 09:47

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en meddelelse
> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

Og en god jul herfra skal der selvfølgelig også lyde

MVH Mette

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 23-12-04 09:54

Glædelig jul og godt nytår

VH Pernille Lauridsen

---

Fra : Kate

Dato : 23-12-04 11:52

Og en jule hilsen herfra.

Mowgli, Lante, Johan og Doughnut har rigeligt at se til selvom vi ikke
har noget juletræ

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Stine

Dato : 23-12-04 11:40

God jul og godt nytår.

Hilsen Stine

Fra : Milea

Dato : 23-12-04 12:17

Jamen, god jul og godt nytår

/Milea

Fra : Britta Sørensen

Dato : 23-12-04 12:46

Glædelig jul samt et godt nytår til jer alle

---

Fra : maz

Dato : 23-12-04 13:19

Denise wrote:
> Hej gruppe
> Skal vi ikke lave en optælling over, hvormange vi er der skriver og
> læser herinde ?

Jamen, glædelig jul og godt nytår til alle to- og firbenede fra os også,

Maria, Zeke, Zeus og Zero :)

Fra : Camilla Hæstrup

Dato : 23-12-04 13:44

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe
> Skal vi ikke lave en optælling over, hvormange vi er der skriver og læser
> herinde ?

Jeg skriver ikke ret tit, men læser næsten alle meddelelser og får på den
måde mange gode råd & erfaringer indenfor vesten.

Go' jul & godt nytår til alle.

Mvh. Camilla Hæstrup

Fra : Hanne Rasmussen

Dato : 23-12-04 18:44

Også god jul fra os.
Hanne, Mypbe og Tempo

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 23-12-04 18:50

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> writes:

Tak for nytårsdelen..

Rigtig godt nytår til alle misser og slaver

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Bente Jepsen

Dato : 23-12-04 19:57

> [...]
> hvormange der egentlig kigger og skriver med.
> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

Er heller ikke så aktiv, men dog ofte på kig ;)

Glædelig jul og rigtig godt nytår til jer alle, incl. misserne.

Mange hilsner
Bente

Fra : Lise ;-\)

Dato : 23-12-04 22:37

Hejsa!

Jamen så vil jeg da også (som flittig læser) ønske alle en rigtig glædelig
jul og et dejligt nytår

Knuz fra Lise og miau fra Mingus og Linux

"Bente Jepsen" <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:41cb14fc$0$13728$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

Fra : Henny

Dato : 23-12-04 22:28

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en meddelelse

> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

I lige måde. Jeg læser tit med herinde, men det er første gang, jeg skriver.

Mvh.

Henny

Fra : lene

Dato : 23-12-04 22:46

Ja, glædelig Jul til alle fra alle os ved havnen!
Hilsner fra Lene, Mollie og alle de andre havne(b)isser !

Fra : JytteJ

Dato : 24-12-04 01:21

Miau og god jul til alle, både med og uden pels.

Helena og JytteJ

Fra : Preben

Dato : 24-12-04 03:17

Denise wrote:

> Hej gruppe
> Skal vi ikke lave en optælling over, hvormange vi er der skriver og læser
> herinde ?

Hvornår skal resultatet opgøres ?
Det vil forhåbentligt blive et interessant, overraskende tal !

Jeg vil gerne ønske Jer alle en bedre jul end min (jeg skal arbejde hele
julen, men da jeg ikke er i julehumør... http://kixit.dk/rm/xmas2004/) - og
et godt, helsebringende nytår til alle.

Glæd Jer over de katte I har - og glæd Jer over de gode minder om de katte,
I har haft glæden af at kende !

Jeg har ikke kat mere, men følger dog stadig med i gruppen - og besøger
nogle udstillinger, når jeg har muligheden.

Billeder fra udstillinger, jeg har besøgt, kan ses på f.eks.
http://kixit.dk/gallerytest/

Preben
http://kittelmann.dk - http://kixit.dk

Fra : Tina M

Dato : 24-12-04 10:36

Rigtig glædelig jul herfra også:

Jeg læser mest med - dejligt forum med masser af gode råd og oplevelser

Med venlig hilsen
Tina M og tre norske skovkatte

Fra : Britta Larsen

Dato : 24-12-04 13:30

glædelig jul til jer også

M.v.h.

Britta Trab

Fra : Mette R

Dato : 24-12-04 15:44

Jamen, jeg er her da lidt engang imellem *griner*

GOD JUL til jer allesammen

Mette, Robin, Sofie, Marie, Signe og Skaden

Fra : J

Dato : 24-12-04 16:12

> [...]
> hvormange der egentlig kigger og skriver med.
> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

Rigtig glædelig jul og et godt, lykkebringende og fredfyldt nyt år ønsker
jeg alle.
Hilsen Jette

Fra : Jokerman

Dato : 25-12-04 01:43

> [...]
> hvormange der egentlig kigger og skriver med.
> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

God jul & et miav til alle.

Jokerman (& Frida)

Fra : DK-Pisik

Dato : 25-12-04 11:05

<klip>
[...]

Også herfra en glædelig jul og rigtig godt nytår.

venlig hilsen
Inger Kaya
DK-Pisik
http://www.pisik.dk
kig forbi og se vores killinger...

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 25-12-04 11:28

Jeg skriver og læser også med herinde.

Glædelig jul og godt nytår.

Linda

Fra : Bent F.

Dato : 25-12-04 11:28

Denise wrote:
> [...]
> overblik over, hvormange der egentlig kigger og skriver med.
> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

God jul herfra

mvh Bent Fer

Fra : Benny Frandsen

Dato : 25-12-04 13:55

Også en god jul og et godt nytår herfra!

--
Mvh.
Benny Frandsen

»Jeg er ikke rodet. Jeg er organisatorisk udfordret.«

Fra : Alice

Dato : 25-12-04 15:32

Som ny, og kommende katteejer og bruger af dette forum, vil jeg da osse
gerne tælles med i statistikken )

Min navn er Alice og jeg bor i Næstved. I begyndelsen af februar bliver jeg
den lykkelige og stole missemor til en dejlig Whiskas pige ( British
Shorthaier ) og nu kan tiden ikke gå for stærkt )

Glædelig jul til jer alle, jeg tror jeg kommer til at befinde mig godt her
iblandt jer erfarne og kyndige kattefolk . Jeg vil helt sikker komme med
masser af spørgsmål til jer

Knus
Alice

Fra : Tine Kristiansen

Dato : 25-12-04 17:02

også lige en lille hilsen fra mig.....

Rigtig glædelig jul og godt nytår - pas nu godt på jeres katte nytårsaften
;0)

Hilsen
Tine

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 25-12-04 18:45

Glædelig jul til alle fra Bjarne
og mjau fra Hedwig, ottO, Dobby, Baby (Pleonasme), Ambi, Numair, Møjsen,
Alice, Mummi og Ling.

Fra : Jette Nielsen

Dato : 25-12-04 20:38

> Denise skrev:
> Hej gruppe
> Skal vi ikke lave en optælling over, hvormange vi er der skriver og læser
> herinde ?

+1

Godt nytår allesammen...

Med venlig hilsen
Jette Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Trine Piltoft

Dato : 26-12-04 00:12

> Skal vi ikke lave en optælling over, hvormange vi er der skriver og læser
> herinde ?

Det var da en fin idé synes jeg - og så må jeg jo også hellere melde mig på banen som aktiv læser, men desværre knap så aktiv skriver herinde.

Godt nytår til jer alle

Mvh. Trine - der iøvrigt fik årets bedste "før"julegave d. 11 december. 6 SØDE killinger - 4 siamesere og 2 orientalere. Det varer nok ikke længe før der bliver liv og glade dage her i huset

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
Web: www.piltofts.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 26-12-04 02:45

Også god jul og godt nytår fra mig og alle misserne!

Mvh. Camilla
www.burmese.dk

Fra : Kurt Henningsen

Dato : 26-12-04 05:08

Hej Gruppe
Dette er en fantastisk NG.
Tonen her (næsten) altid meget fin.
Det er utroligt hvor meget jeg har lært om katte her.
Jeg har været med fra starten, men som regel kun fra sidelinien.
Alle ønskes en glædelig Jul og et godt nytår-

Kurt Henningsen

Fra : T.K

Dato : 26-12-04 17:05

God (bag)jul - godt nytår.
Ønskes af Pjevs og hendes mor

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 26-12-04 22:41

Også herfra en rigtig glædelig jul og godt nytår til to-benede så vel
som 4-benede væsener*S*

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 27-12-04 15:50

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en meddelelse
> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

Jamen godt nytår til alle fra mig af :)

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : conni enevoldsen

Dato : 27-12-04 19:33

> [...]
> hvormange der egentlig kigger og skriver med.
> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

hej godt nytår herfra, er også en af dem der kigger i daglig

Med venlig hilsen
conni enevoldsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kasper G. Christense~

Dato : 28-12-04 13:55

Jeg skal da også lige tælles med

Godt nytår

Kasper
--
Besøg mig på nettet: http://www.kaspershjemmeside.dk

Fra : Annemette Engell Han~

Dato : 28-12-04 23:07

> [...]
> hvormange der egentlig kigger og skriver med.
> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

God ide :)

Jeg er her også - om end ikke så tit, så ind i mellem da ;)

Glædelig (forsinket) jul og et bragende godt nytår til jer alle

Med venlig hilsen
Annemette Engell Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Louise Courchaine

Dato : 29-12-04 14:03

> [...]
> hvormange der egentlig kigger og skriver med.
> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

Glædelig forsinket jul og godt nytår...

Med venlig hilsen
Louise Courchaine
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-04 23:17

Den 22/12-2004 klokken 12:43, skrev
i <41c95ddf$0$270$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

> [...]
> over, hvormange der egentlig kigger og skriver med.
> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

Også en forsinket God Jul og et Godt Nytår til hele gruppen her fra
Hvidovre.

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 30-12-04 04:05

Denise wrote:
> [...]
> overblik over, hvormange der egentlig kigger og skriver med.
> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

Hejsa Katte venner!

God idé Denise: Talte lige indlæggende, og med mit er der nu 130 indlæg.
Jeg vil gerne rose denne NG for dens hjertelige tone, ingen kattejammer her!
:) Keep up the good spirit - fred til jer alle! :)

Med venlig hilsen

Thomas
www.Stop-Dyrlaege-Breth-Hansen.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 30-12-04 09:21

Denise wrote:

> [...]
> hvormange der egentlig kigger og skriver med.
> Og så god jul og godt nytår til alle herinde

Så kom jeg også med på vognen
mvh Camilla

Fra : Charlotte A.

Dato : 04-01-05 16:47

Hey

"Denise" skrev i en meddelelse

> Skal vi ikke lave en optælling over, hvormange vi er der skriver og læser
> herinde ?

Ja, selvom julen er vel overstået, har jeg først set den her nu Jeg har
ikke været så aktiv siden i foråret.

SÅ... da det er for sent med en jule- og nytårshilsen, vil jeg da bare lige
sige, at jeg håber alle er kommet godt ind i det nye år...og så lige sige -
at jeg også er her *fnis*

--
De bedste hilsener
Charlotte A

=^..^=

www.Meserve.dk
MaineCoon@Meserve.dk

Fra : Bettina Hansen

Dato : 04-01-05 23:06

Charlotte A. wrote:
> SÅ... da det er for sent med en jule- og nytårshilsen, vil jeg da bare lige
> sige, at jeg håber alle er kommet godt ind i det nye år...og så lige sige -
> at jeg også er her *fnis*

Ditto ;)
Jeg skriver ikke så meget her men læser i perioder indlæggene og poster
da også engang i mellem ;)

Mvh Bettina

--
http://chin.dk