killinge billeder
Fra : Tournesol

Dato : 21-12-04 20:12

Hejsa Allesammen

Rigtig glædelig jul

Jeg har lige lagt de første billeder at killingerne på min hjemmeside så har
du sart sjæl så skal du ikke kigge >grin<

www.dktournesol.dk

Knus Henriette.

Fra : Denise

Dato : 21-12-04 20:58

Tournesol wrote:
> [...]
>
> Jeg har lige lagt de første billeder at killingerne på min hjemmeside
> så har du sart sjæl så skal du ikke kigge >grin<

Jeg har en sart sjæl men kiggede alligevel. Ihhh, hvor er de bare dejlige

Godt man ikke lige står og mangler, men man kan altid bruge, og så det er
godt jeg har en stopklods herhjemme

--
Hilsen Denise

Fra : Tournesol

Dato : 22-12-04 08:56

Godmorgen

> Jeg har en sart sjæl men kiggede alligevel. Ihhh, hvor er de bare dejlige
>

>hihi< men kom ikke og sig du ikke var advaret
De er bare nuttet

> [...]
> godt jeg har en stopklods herhjemme

>hæhæ< jeg har heldigvis en mand til at styre mit dyregen ellers ville det

Knus Henriette.

Fra : Ida

Dato : 21-12-04 21:13

--

"Tournesol" <bankehytten@kattebakkeyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
har
> du sart sjæl så skal du ikke kigge >grin<

De er bedårende Henriette
Specielt den tortie - man er vel fan

God jul til dig også..og alle I andre

Ida
www.maine-coons.dk
Killinger til salg

Fra : Tournesol

Dato : 22-12-04 08:57

Godmorgen

> De er bedårende Henriette

Tak

> Specielt den tortie - man er vel fan

ååååhhh ja hun er ganske bedårende
Hun lever skam også op til at være en torie allerede >grin<

Fra : Tina Bach Nygaard

Dato : 21-12-04 21:19

Grøn af misundelse!

Din gråmis er altså en tro kopi af min freja

Mvh Tina

Fra : Tournesol

Dato : 22-12-04 08:59

Godmorgen

> Grøn af misundelse!
>

>hihi< ja de er søde

> Din gråmis er altså en tro kopi af min freja

Sjovt
Gårmis er dejlig en rigtig kæle potte

Knus Henriette.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 22-12-04 03:27

"Tournesol" <bankehytten@kattebakkeyahoo.dk> wrote in message
> [...]
har
> du sart sjæl så skal du ikke kigge >grin<

Hej Henriette.

Rigtig glædelig jul til dig og dine misser også.
For pokker, hvor er Tournesol's Lucia da bare nuser som hun står og kikker
der!
Man bliver jo helt blød med de små kræ!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Tournesol

Dato : 22-12-04 09:00

Godmorgen

> Rigtig glædelig jul til dig og dine misser også.

Tak

> For pokker, hvor er Tournesol's Lucia da bare nuser som hun står og kikker
> der!

jeps det var held for de har godt nok krudt i rumpen skal jeg lige love for
!!!!
Celine har noget at se til >grin<

> Man bliver jo helt blød med de små kræ!

Ja men kan næsten ikke andet