I sne og slud, Candy vil ud !!!
Fra : Carsten Gravesen

Dato : 12-02-05 17:32

Hej

Jeg har lige været ude i sneen, det var ski... sjov !!!)
Jeg kan kun opfordre jer andre ( hunde ), grib fat i jeres føre og
hal dem ud af den lumre stue.
Jeg har fræset rundt i sneen, leget sneplov, gravet huller ( det er
nemt at grave i ), snuset efter mus, det er bare sjov. Med halen og
øre lige i vejret går det bare der ud af, i over en time !!
I kan lige nå det inden det bliver mørkt. Jeg må smutte, Carsten, min
herre kommer !!!

Mvh

Candy (8 mdr gl. Carin Terrier)

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-05 17:54

"Carsten Gravesen" <ca.gr1@newmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> øre lige i vejret går det bare der ud af, i over en time !!
> I kan lige nå det inden det bliver mørkt. Jeg må smutte, Carsten, min

Dejligt at høre!

Jeg har også lige været i skoven og fise rundt. Mens mine mennesker næsten
ikke kunne trække vejret i blæsten (HA!), så fræsede jeg skoven tyndt, med
næsen i bund og ville vældig gerne i åen... (Nej sagde mad-moderen :-/ )

Nu vil jeg ligge mig ind under mit tæppe.. Det har tæret på kræfterne, og
lidt kold bliver man jo også.

Hilsen Manfred, Border Terrier, 17 måneder.

Fra : MGA

Dato : 12-02-05 18:05

> [...]
> øre lige i vejret går det bare der ud af, i over en time !!
> I kan lige nå det inden det bliver mørkt. Jeg må smutte, Carsten, min

Kali - 11 mdr yorkshire terrier - har lige været på stranden med os - og det
var SMADDER sjovt - der var helt HVIDT!!!
Den bidende vind tog hun i stiv polarhunde-ånd og snusede til alt det
spændende der ligger derude.

Det er en dejlig oplevelse - især fordi hendes mennesker var i
termokedeldragt, gummistøvler med fór og elefantfleecehue

Mette

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 12-02-05 18:18

Carsten Gravesen <ca.gr1@newmail.dk> writes:

> Jeg har lige været ude i sneen, det var ski... sjov !!!)

Mig og Siri har også lige været ude for at lege. Og så var vi så
heldige at Tor, naboens hund, også ville lege. Sikke hurtigt sådan to
kan pløje det hele op. :)

Det var rigtigt sjovt. Siri kan også godt blive helt hvid. Så ligner
hun en hel isbjørn.

Mvh Trine

--
Fra 1. april tilbyder vi overnatning i seperat lejlighed med plads til
4 mennesker. Tæt på Blokhus, Aalborg, Fårup Sommerland og mange andre

Fra : fam. Ager

Dato : 12-02-05 21:19

Og så er der Loui, der har været til lømmeltræning i stiv snestorm, så var
der da en undskyldning for ikke at høre efter...det er da meeeget sjovere at
lege sneplov!
og tilbage hjemme i haven fortsætter man snerydningen og bruger sin bedste
ven, cairnen Ebbe som frontaggregat på ploven ((-: herlig ting denne sne!

mvh. marie og hendes egne sneplove..

Fra : BettinaP

Dato : 15-02-05 09:02

"Carsten Gravesen" <ca.gr1@newmail.dk> wrote in message

> [...]
> øre lige i vejret går det bare der ud af, i over en time !!
> I kan lige nå det inden det bliver mørkt. Jeg må smutte, Carsten, min

Ja altså det der hvide noget, om jeg BEGRIBER hvad sjovt der skulle være ved
der. Her stod jeg søndag eftermiddag i bidende kulde og frøs inde under min
jakke. Mens min lille rottweilerfætter spænede rundt om mig og forsøgte at
få mig til at læge. Ikke nok med det, han hoppe ved gud også OP AD mig og
var helt våd og kold og ØV! :-/
Det er godt gjort, at man skal slæbes rundt i sådan en kulde, når man i
stedet kunne ligge varmt og godt foran brændeovnen hjemme i stuen.

Mocka
(Rhodesian Ridgeback, der bare glæder sig til det blir sommer)