HJÆLP - omplacering søges hurtigst muligt!~
Fra : JR 2610

Dato : 07-02-05 13:30

Ja altså... annoncen er på engelsk. Men jeg håber inderligt at der vil være
nogle behjertede sjæle her i gruppen som kan træde til i denne nødens stund
:lol:

Ann

Please help!!!! After two long years of being on a waiting list for
an agility dog, we have been notified by the breeder that, at long
last, our number has come up and ...WE ARE HAVING A PUPPY!!!

We must get rid of our children IMMEDIATELY because we just know how
time consuming our new little puppy is going to be and it just
wouldn't be fair to the children. Since our little puppy will be
arriving on Monday we MUST place the children into rescue this
weekend!

They are described as:

One male - His name is Tommy, Caucasian (English/Irish mix), light
blonde hair, blue eyes. Four years old. Excellent disposition. He
doesn't bite. Temperament tested. Does have problems with peeing
directly in the toilet. Has had chicken Pox and is current on all
shots. Tonsils have already been removed. Tommy eats everything, is
very clean, house trained & gets along well with others. Does not run
with scissors and with a little training he should be able to read
soon.

One female - Her name is Lexie, Caucasian (English/Irish mix),
strawberry blonde hair, green eyes quite freckled. Two years old. Can
be surly at times. Non-biter, thumb sucker. Has been temperament
tested but needs a little attitude adjusting occasionally. She is
current on all shots, tonsils out, and is very healthy & can be
affectionate. Gets along well with other little girls & little boys
but does not like to share her toys and therefore would do best in a
one child household. She is a very quick learner and is currently
working on her house training-shouldn't take long at all.

We really do LOVE our children so much and want to do what's right
for them; that is why we contacted a rescue group. But we simply can
no longer keep them. Also, we are afraid that they may hurt our new
puppy.

I hope you understand that ours is a UNIQUE situation and we have a
real emergency here!!! They MUST be placed into your rescue by Sunday
night at the latest or we will be forced to drop them off at the
orphanage or along some dark, country road. Our priority now has to
be our new puppy.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 07-02-05 14:32

Klip klip, så i ikke skal scrolle i timer.

> [...]
> night at the latest or we will be forced to drop them off at the
> orphanage or along some dark, country road. Our priority now has to

Den er fandme sjov. Og tankevækkende. Jeg fatter stadig ikke hvorfor folk
kan finde på at skaffe sig af med deres hund, kun pga et barn. medmindre
hund selvfølgelig er børnespiser, eller at barnet er hyperallergiker.
Stakkels barn uden hund, og stakkels hund.

Fra : Ralph

Dato : 07-02-05 20:08

"JR 2610" <tsars (bingobongo) @os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stund :lol:
>
> Ann
>
> Please help!!!! After two long years of being on a waiting list for

Tillader mig at poste denne i dk.snak.vittigheder

For sjov.

--
venligst
Ralph

Fra : x Vuf x

Dato : 07-02-05 23:06

On Mon, 7 Feb 2005 20:07:48 +0100, "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote:
>"JR 2610" <tsars (bingobongo) @os.dk> skrev...

>Tillader mig at poste denne i dk.snak.vittigheder
>For sjov.

Jeg kan nu ikke rigtigt se det sjove! Alt for mange gør
netop dét ved deres hund, når de bli'r trætte af, at den
kræver lidt opmærksomhed!

--
Mvh Sonja http://www.sonpet.dk sonpet(at)pc.dk

En nations storhed og moralske fremgang kan bedømmes udfra, hvordan de behandler deres dyr.
Mahatma Ghandi

Fra : Pwh

Dato : 08-02-05 06:18

> Jeg kan nu ikke rigtigt se det sjove! Alt for mange gør
> netop dét ved deres hund, når de bli'r trætte af, at den
> kræver lidt opmærksomhed!

Det var jo det der var joken, at det var unger der skulle væk

/Jens (der synes det var en fin joke)

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 08-02-05 11:16

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det var jo det der var joken, at det var unger der skulle væk
>
> /Jens (der synes det var en fin joke)

Tja, de kan da bare sende dem herover, så laver jeg en løbegård, hvis de
ikke kan finde ud af at gå frit.... Det burde vare lidt, inden den tæve
kommer i løbetid, så mon ikke de godt kan gå sammen ..

M.V.H.....Benny..

Fra : x Vuf x

Dato : 08-02-05 12:42

On Tue, 8 Feb 2005 11:15:59 +0100, "Benny Mortensen" wrote:
> [...]

>ikke kan finde ud af at gå frit.... Det burde vare lidt, inden den tæve
>kommer i løbetid, så mon ikke de godt kan gå sammen ..

<Fniiiiis>

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-05 06:15

On Tue, 08 Feb 2005 12:42:06 +0100 x Vuf x said:

><Fniiiiis>

Dav Sonja. Kan du huske mig?

Eva
--
/lllllllll\
/( o¿o )\

Fra : x Vuf x

Dato : 14-02-05 21:41

On Tue, 08 Feb 2005 21:14:52 -0800, DachsieMom wrote:

>Dav Sonja. Kan du huske mig?
>Eva

HEEEEEJJJ Eva! Jeg har virkeligt tænkt meget på dig,
men kunne ikke finde dig!
Og nu er dette indlæg vel så gammelt, at du er væk igen...
Please meld dig, hvis du er her endnu!

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-05 06:43

On Mon, 14 Feb 2005 21:41:07 +0100 x Vuf x said:

>HEEEEEJJJ Eva! Jeg har virkeligt tænkt meget på dig,
>men kunne ikke finde dig!
>Og nu er dette indlæg vel så gammelt, at du er væk igen...
>Please meld dig, hvis du er her endnu!

Jamen det er jeg skam. Mig og de to små søde tæppehajer.

Jeg har lige hørt at Kaj er væk. Det slog mig hårdt at høre. Jeg
savner ham. Han var frisk og sjov for et gammel rø ...... oops ...
Var han ikke oppe i firserne, og meget syg?

--
/lllllllll\
/( o¿o )\

Fra : x Vuf x

Dato : 16-02-05 23:11

On Tue, 15 Feb 2005 21:42:37 -0800, DachsieMom wrote:

>Jamen det er jeg skam. Mig og de to små søde tæppehajer.

Heeej Eva og tæppetiss...hajerne!

>Jeg har lige hørt at Kaj er væk. Det slog mig hårdt at høre.
>Jeg savner ham. Han var frisk og sjov for et gammel
>rø... oops ...Var han ikke oppe i firserne, og meget syg?

Jeg mener ikke, han var så gammel. Jeg har ikke engang
hørt, at han var væk... Jeg har ikke været i snak.snik
gruppen i et par år nu. Den blev grundigt ødelagt, så
jeg har holdt mig til dk.snak.
Du sku' kigge derind. Vi hygger os, og flowet er slet
ikke som i "gamle dage"!

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-05 06:30

On Wed, 16 Feb 2005 23:10:52 +0100 x Vuf x said:

>Heeej Eva og tæppetiss...hajerne!

Yep, that's us ........ hehe ...

>Jeg mener ikke, han var så gammel. Jeg har ikke engang
>hørt, at han var væk...

Han er død i September mener jeg. Og jeg mener også at han var ret
gammel og temmelig syg. Han kunne slet ikke få luft på det sidste.

:Jeg har ikke været i snak.snik gruppen i et par år nu

Nej, det har jeg sgu heller ikke. Jeg har læst det med Kaj i helbreds
gruppen.

>Du sku' kigge derind. Vi hygger os, og flowet er slet
>ikke som i "gamle dage"!

Det skal jeg nok. Og mens vi snakker om de go'e gamle dage i 2000 - så
har jeg lige siddet og læst i flere timer fra tre år siden, da vi alle
havde det så sjovt i snak-snik. Det var os piger mod Kaj, Frans,
Claus, og Oldhat. Kan du huske det om de vandskrække strandløver og
papilotterne?

--
/lllllllll\
/( o¿o )\

Fra : x Vuf x

Dato : 17-02-05 23:02

On Wed, 16 Feb 2005 21:30:13 -0800, DachsieMom wrote:

>Yep, that's us ........ hehe ...

Du må meget gerne skrive til mig på mail. Så kan
jeg gi' dig mit MSN-navn.Der kan vi nemlig også
snakke "ggratis" i telefon!

> [...]
>i snak-snik. Det var os piger mod Kaj, Frans, Claus,
>og Oldhat. Kan du huske det om de vandskrække strandløver

Ja. Oldhat forsvandt nu mindst 1 år før Kaj. Han var bare
lige pludseligt væk, så jeg tror faktisk, at han er død.

Vi er faktisk temmeligt OffTopic her i gruppen, så du er
nødt til enten at forsætte pr mail eller komme i dk.snak!

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-05 06:42

On Thu, 17 Feb 2005 23:01:49 +0100 x Vuf x said:

>Vi er faktisk temmeligt OffTopic her i gruppen, så du er
>nødt til enten at forsætte pr mail eller komme i dk.snak!

Email sent to you...
--
/lllllllll\
/( o¿o )\

Fra : x Vuf x

Dato : 20-02-05 17:37

On Sat, 19 Feb 2005 21:42:18 -0800, DachsieMom wrote:

>Email sent to you...

Har desværre ikke modtaget nogen mail fra dig endnu...

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-05 05:00

On Sun, 20 Feb 2005 17:37:14 +0100 x Vuf x said:

>Har desværre ikke modtaget nogen mail fra dig endnu...

Det var da fandens. Jeg har sendt den fra din hjemmeside under "send
mail" ........... ???? .... Jeg prøver igen i aften.
--
/lllllllll\
/( o¿o )\

Fra : x Vuf x

Dato : 21-02-05 08:50

On Sun, 20 Feb 2005 19:59:51 -0800, DachsieMom wrote:

>Det var da fandens. Jeg har sendt den fra din hjemmeside under "send
>mail" ........... ???? .... Jeg prøver igen i aften.

Mystisk...
Prøv en af maildimserne på http://www.dhl-hund.dk/index.php

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-05 06:51

On Mon, 21 Feb 2005 08:49:50 +0100 x Vuf x said:

>Mystisk...
>Prøv en af maildimserne på http://www.dhl-hund.dk/index.php

Har lige sent en mere...
--
/lllllllll\
/( o¿o )\

Fra : x Vuf x

Dato : 22-02-05 19:01

On Mon, 21 Feb 2005 21:50:47 -0800, DachsieMom wrote:

>Har lige sent en mere...

Jamen den er så også besvaret...nu! ;-D

Fra : Pwh

Dato : 08-02-05 20:16

> [...]
> de ikke kan finde ud af at gå frit.... Det burde vare lidt, inden den
> tæve kommer i løbetid, så mon ikke de godt kan gå sammen ..

Ja, og skulle det endelig gå galt så kommer der jo ikke 8-10 hvalpe,
men så er der self lige problemet med linieavl

/Jens

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 09-02-05 14:31

> Ja, og skulle det endelig gå galt så kommer der jo ikke 8-10 hvalpe,
> men så er der self lige problemet med linieavl
>
> /Jens

Århhhh Man skal sgu da også passe på alle steder ....))))

M.V.H.....Benny..