Nu har jeg ...
Fra : pops2

Dato : 02-02-05 17:10

.... sat en seddel op i vores lokale 'brugs' om at jeg tager min hund med i
Skejby Hundeskov søndag 6/2 kl 12. Og en opfordring til alle i området om at
tage med os!Så håber jeg på at møde en masse af jer derude også!
Hilsen Pernille - og Frida

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-02-05 18:26

"pops2" <Pernille@kressel.dk> writes:

> ... sat en seddel op i vores lokale 'brugs' om at jeg tager min hund med i
> Skejby Hundeskov søndag 6/2 kl 12. Og en opfordring til alle i området om at
> tage med os!Så håber jeg på at møde en masse af jer derude også!

Skejby Hundeskov, er det her hos os? Altså Mollerup Skov med de to små
søer, som man kan bade i hvis man er hund eller uheldig?

For så er det godt nok trist, at vi ikke er hjemme. Men jeg vil da
lige lade et ord falde til naboens berner-blanding.

Mvh Trine

--
Fra 1. april tilbyder vi overnatning i seperat lejlighed med plads til
4 mennesker. Tæt på Blokhus, Aalborg, Fårup Sommerland og mange andre

Fra : pops2

Dato : 02-02-05 20:52

> [...]
>
> For så er det godt nok trist, at vi ikke er hjemme. Men jeg vil da
> lige lade et ord falde til naboens berner-blanding.

Ja, klart ... Mollerup - og ja vi regner bestemt ikke med at afprøve vandet
på søndag ;) -Pernille

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-02-05 20:55

"pops2" <Pernille@kressel.dk> writes:

> Ja, klart ... Mollerup - og ja vi regner bestemt ikke med at afprøve
> vandet på søndag ;) -Pernille

Så er det nok godt nok at Siri bliver væk, ellers er jeg sikker på at
Frida ville ende godt våd! Siri bader hele tiden. Hun har været i
begge vandhuller i dag. Faktisk gik hun gennem vandet ud til isen, op
på isen og lege og tænk, da hun så ville tilbage faldt hun i vandet!
Som om det pludselig var frossen hele vejen igen.

Mvh Trine

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-05 12:47

"pops2" <Pernille@kressel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> tage med os!Så håber jeg på at møde en masse af jer derude også!

Jeg er der også. Jeg vil gerne opfordre jer med små hunde om også at komme,
Manfred bliver bare trynet ellers...

Hilsen Camilla

Fra : JKrigslund

Dato : 07-02-05 14:08

Tak for en god dag i hundeskoven.

Vi så ikke mere til Sigfus resten af dagen. Han var godt nok træt. Men han
fik jo også både svømmet og leget. Det var da utroligt så svært det var at
få ham op af søen igen.

Her er et billede af alle tre. Frida, Manfred og Sigfus.
http://www.upitfree.dk/upload/files/EPSN0123.JPG

/Janne, Jesper og Sigfus

Fra : pops2

Dato : 08-02-05 08:35

> [...]
> få ham op af søen igen.
>
> Her er et billede af alle tre. Frida, Manfred og Sigfus.

Hej!!

Det var da godt at han har hygget sig - vi tænkte på at vi måtte tage en
megt lang snor med til ham næste gang så vi kan trække ham op af søerne ;)

Det er et super billede - men jeg kan ikke se Manfred på det? Må jeg 'tage'
det og sætte på min hjemmeside?

Hilsen Pernille - og Frida . o O ( hvor mange mon der kommer med næste gang
.... hvis vi lokker med en kop kaffe og en bolle - søndag kl 12 igen???)

Fra : JKrigslund

Dato : 08-02-05 13:01

> Det er et super billede - men jeg kan ikke se Manfred på det? Må jeg
'tage'
> det og sætte på min hjemmeside?

Manfred er nederst til venstre i billedet, men han er lidt uskarp. Jeg sagde
ellers til dem, at de skulle stå stille! Og smile!

Du må meget gerne sætte det på din hjemmeside. Der blev også et fint et af
Frida. Hvis du sende en mail til jdk@stibo.dk, så kan jeg maile det til dig.

Hvis vi ikke skal noget på Søndag, så ses vi igen.

/Jesper

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 08-02-05 11:15

"pops2" <Pernille@kressel.dk> writes:

> Hilsen Pernille - og Frida . o O ( hvor mange mon der kommer med næste gang
> ... hvis vi lokker med en kop kaffe og en bolle - søndag kl 12 igen???)

Søndag skal vi ingenting, så vi er klar. Og det er uanset om der er
boller eller ej.

Mvh Trine