Mine hunde Qato og Balder *S*
Fra : Soliema

Dato : 26-01-05 21:27

Hej i gruppen...
jeg syntes lige, at i skulle havde chancen for at se mine dejlige hunde
sammen, det går rigtig godt med dem og de elsker bare hinanden *G*

http://megapixel.dk/vis/album/8178

det forskelligt, da det ikke er nemt at fange dem, fordi der er fuld fart
over feltet hele tiden *GG*

/Anne Mette

Fra : Jonny og Annika

Dato : 26-01-05 22:14

Hej Anne Mette.

Det er da et par søde vovser.
Og ja det kan godt nok være svært at tage billeder, når de har så meget
krudt i bagdelen, hi hi. Vi kender det alt for godt.

Hilsen Annika

Fra : Pwh

Dato : 27-01-05 06:26

Soliema wrote:
> [...]
> jeg syntes lige, at i skulle havde chancen for at se mine dejlige
> hunde sammen, det går rigtig godt med dem og de elsker bare hinanden

Herlige hunde og herlige billeder
Kunne man få af vide hvad det er for et par størrelser.

/Jens

Fra : Soliema

Dato : 27-01-05 07:48

> Herlige hunde og herlige billeder
> Kunne man få af vide hvad det er for et par størrelser.

Jamen det kan du da, den store er Qato, han er en blandning af Shæfer,
Labrador, Rotte og Alt muligt andet, da vi ikke ved, hvem hans far er
men han er det bedste hund på jorden, så lydig og STOR *G*
hmm han vejer 60 kg og er over 75 cm over skuldrene og går under øgenavnet
Hest..og han er ca. 1½ år fra den 3 Juni..

Den bette er en rigtig bisse, som er en blanding af Shæfer og hovawart, han
er godt nok en udfordring, i forhold til Qato, da han var lille...
Ham her er over alt, fangede ham på sofabordet igår, igang med at hoppe
rundt der undersøge om der er noget godt, han er i potteplanter osv... men
selvfølgelig en smadder dejlig hund... har øgenavet Baller, og når man er
slem, Røvballer *GG*
Han er ca. 12 uger fra den 1 november...

Sammen er de et umaget par, fordi Qato er godt, som dagen er lang, og den
bettes gebis køre bare som en hugorm, når de er sammen, men Qato har opdaget
at Balder ikke er så lille mere, så han får nogen ordenlige tur, når de er
løs sammen... men hold op, hvor er det morsomt at kigge på, det er bare med
at slukke fjernsynet og sidde med cola og popcorn, for at kigge på dem, når
de slås for sjov... *G*

/Anne Mette

Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 27-01-05 10:39

> [...]
>

> Han er ca. 12 uger fra den 1 november...
>
> Sammen er de et umaget par,
så han får nogen ordenlige tur, når de er
når de slås for sjov... *G*

> /Anne Mette

Hej Anne Mette

Tillykke med hvalpen.
Men på grund af forskellen i størrelsen og især af hensyn til den lilles
knogleudvikling (jeg tænker især på HD, som jo også plager schæferracen),
ville jeg nok, hvis det var mine hunde, have et vågent øje med legen og
skride ind, hvis det går for vildt til.
Det fik jeg i hvert fald at vide af min opdrætter, da jeg købte Sally, min
yngste labrador, 8 uger gammel og satte hende sammen med min ældste lab.,
der på det tidspunkt var 2 år gammel og vejede 30 kg.

Venlig hilsen
Anelise

Fra : Soliema

Dato : 27-01-05 15:25

> Tillykke med hvalpen.

Tak tak...

> [...]
> knogleudvikling (jeg tænker især på HD, som jo også plager schæferracen),
> ville jeg nok, hvis det var mine hunde, have et vågent øje med legen og

Jamen det gør vi da også, men det er slet ikke kommet, til hvad jeg syntes
er vildt, Qato dasker bare til ham, når det han er for fræk, så han ligger
ned, ellers går det bare ud på at rende forvildet rund, og det gider Balder
ikke i længden, da han er en meget madglad hund...

Vi ved udemærket godt, at der er noget som hedder HD, og gør alt får at den
bette skid ikke skal vokse hurtigere end han skal, med kvalitetes
hvalpefoder osv.. så alt det er der styr på..

Lige en anden ting, Qato skal da heller ikke finde sig i hvad som helst fra
Balders siden, selv om han sikkert gerne ville, men så skal vi nok får os en
lille problem senere, når Balder vil overtage magten.. så Balder må altså
selv klare sig, når han selv ligger op til det *S*

/Anne Mette