Gæt et gadekryds
Fra : Lars Stokholm

Dato : 21-01-05 22:15

Vi tror selv vi ved hvad der er i - eller det vil sige at vi ved
hvad vi har fået at vide, men er i tvivl.

Hvad synes I den lille pige ligner? Hun er 9-10 uger gammel.

http://hjem.tele2adsl.dk/stokholm/gadekryds/

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 21-01-05 23:25

"Lars Stokholm" <stokholm@despammed.com> skrev i en meddelelse

> Hvad synes I den lille pige ligner? Hun er 9-10 uger gammel.

Kan der være lidt fow terrier i hende?

Uanset hvad, gud hvor er hun dejlig, tillykke med hende

Knus Bolette
www.bolettes.dk ( Alfred er stadig tilsalg. )

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 21-01-05 23:26

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse news:csrvf9$2ag2$1@news.cybercity.dk...
> Kan der være lidt fow terrier i hende?

Mener selvfølgelig Fox terrire ..... ups

Fra : Christina Jensen

Dato : 22-01-05 08:22

hejsa
jeg tror at der er lidt labber i hende.
men hold da op hvor er hun sød.

Fra : fam. Ager

Dato : 22-01-05 08:19

> [...]
> hvad vi har fået at vide, men er i tvivl.
>
> Hvad synes I den lille pige ligner? Hun er 9-10 uger gammel.

Hmm, den virker slank bygningsmæssigt, og hovedet let, farven kunne være fra
labben, terrier er der sikkert også i, og så vil jeg gætte på jagthund af en
art, pga. hovedet og den lette bygning..
charmerende størrelse!!

mvh. marie

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 22-01-05 09:41

Lars Stokholm <stokholm@despammed.com> writes:

> Hvad synes I den lille pige ligner? Hun er 9-10 uger gammel.

Kær er hun i hvert fald. Ud fra størrelsen vil jeg sige at der er
noget grand danois i hende. Hovedet tyder på en noget anden slags
hund, måske en mynde af en art.

Mvh Trine

--
Fra 1. april tilbyder vi overnatning i seperat lejlighed med plads til
4 mennesker. Tæt på Blokhus, Aalborg, Fårup Sommerland og mange andre

Fra : Jonny og Annika

Dato : 22-01-05 10:39

Det kunne godt se ud som om at der er lidt lab, eller lab retriver fomel 1,
og så måske en meget høj slank race i hende, som jeg ikke lige tør at gætte
på.
Hun er ihvertfald en yndig lille dame, tillykke med hende.

Hilsen Annika, Zenta og Gismo.

Fra : Karina

Dato : 22-01-05 11:20

"Lars Stokholm" <stokholm@despammed.com> wrote in message
> Vi tror selv vi ved hvad der er i - eller det vil sige at vi ved
> hvad vi har fået at vide, men er i tvivl.
>
> Hvad synes I den lille pige ligner? Hun er 9-10 uger gammel.

hej

jeg tror der er fox terrier, lab eller flat coatet retriver i hende.

mange hilsner

karina

Fra : Battlefield´s

Dato : 22-01-05 12:17

">
> "Lars Stokholm" <stokholm@despammed.com> wrote in message

Hej
Jeg synes hun ser ud til at have en eller anden Mynde i sig. Måske Whippet
eller Greyhound?
Hvor stor er hun?
Hilsen Vibeke

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-01-05 15:30

Battlefield´s skrev:

> Hvor stor er hun?

Hun er ca. 41cm fra gulv til skuldre.

Fra : x Vuf x

Dato : 26-01-05 23:58

On Sat, 22 Jan 2005 15:29:50 +0100, Lars Stokholm wrote:

>Hun er ca. 41cm fra gulv til skuldre.

Og kun 10 uger??? Ja så er der afgjort GD i hende!

--
Mvh Sonja http://www.sonpet.dk sonpet(at)pc.dk

En nations storhed og moralske fremgang kan bedømmes udfra, hvordan de behandler deres dyr.
Mahatma Ghandi

Fra : Lars Stokholm

Dato : 27-01-05 06:10

x Vuf x skrev:

> Og kun 10 uger??? Ja så er der afgjort GD i hende!

Der er efterfølgende kommet til at herske tvivl om hendes alder. :)
Udfra salgsannoncen regnede vi os frem til at hun måtte være 9 uger
da vi købte hende, men senere har vi erfaret at hun måske er 12 nu.
Hun var en del større end sin søster - hun havde også en bror, som
vi kunne se, men jeg kan ikke huske størrelsen på ham.

Jeg tror det med at få hvalpe må have været rutine for ejeren af
moderhunden, siden at hun ikke kan huske den præcise dato. ;) De er
(sikkert) født og (i hvert fald) opvokset i en stald med en masse
heste, og der foregår sikkert en masse andre ting der end hvalpe.

Men moderen var nu rimeligt stor, af en labrador(blanding) at være,
og faderen har som hvid schæfer nok ikke været mindre.

Fra : Clas Lau

Dato : 22-01-05 13:57

Jeg synes der er lidt pincher over hendes ansigt... men farven er jo typisk
lab.

Måske gårdhund / Lab.....

Skulle dette være tilfældet er det jo ikke tosset. Kanon hunde (på hver sin
måde) begge to...

-Clas-

Fra : Battlefield´s

Dato : 22-01-05 14:04

"Clas Lau" <clasNOSPAM@sleepmonsters.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg synes der er lidt pincher over hendes ansigt... men farven er jo
typisk
> lab.

(klip)

Hm....
her på min skærm ser hun mere grå/blå-agtig ud end sort som en Labrador.
Hilsen Vibeke

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-01-05 17:15

Battlefield´s skrev:

> her på min skærm ser hun mere grå/blå-agtig ud end sort som en Labrador.

Hun er faktisk sort. Måske er det hendes fine dun der gør hende lidt
grå på billeder (hun er _meget_ blød *g*). Hun skinner en smule brunt.

Dem der har gættet på lab'en har ret. Hendes mor er en labrador-
blanding, måske halvt af to racer, for hun lignede ikke en lab
ret meget.

Faderen er os bekendt ikke en blanding, men ham er der faktisk
ingen af jer der har ramt. Nu kan I lige få mulighed for at
gætte lidt mere på ham, hvis I har lyst. Jeg kan sige at han
ikke er nogen lille hund i hvert fald. Vi har kigget lidt på
nogle billeder af hans race, og er blevet enige om, at lille
Nanna faktisk ligner en del. Mere end hun ligner en lab.

Tak for jeres lykønskninger.

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-05 18:11

> [...]

> ingen af jer der har ramt. Nu kan I lige få mulighed for at
> gætte lidt mere på ham, hvis I har lyst. Jeg kan sige at han

Det gør gætterierne lidt nemmere, når man får en ide om størrelsen på Nanna.
Da hun allerede er 41 cm. og hun godt kunne ligne en Greyhound lidt, så vil
jeg tippe en Greyhound til at være faderen. ?

Hun er meget køn og charmerende, uanset race

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-01-05 18:21

Buffy skrev:

> Da hun allerede er 41 cm. og hun godt kunne ligne en Greyhound lidt,
> så vil jeg tippe en Greyhound til at være faderen. ?

Nix, hun skulle gerne få lidt mere sul på kroppen.

> Hun er meget køn og charmerende, uanset race

Vi nyder hende også i fulde drag. :)

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-05 18:53

> Nix, hun skulle gerne få lidt mere sul på kroppen.

Det ville moderen jo sikkert give hende

Kan ikke lige huske hvor stor Assi ( vores GD ) var i den alder, så
størrelsen forvirrer lidt. Hendes ansigt ligner lidt en terriers, men det
hænger ikke lige sammen med størrelsen. De halvrejste ører forvirrer også
lidt.

Kan det være en ganske alm. schæfer, der er faderen ?
Labrador / Schæfer er jo en meget alm. blandning og de kan jo falde meget
forskelligt ud.
Ved i hvad der er i moderen, andet end Labrador ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-01-05 19:45

Buffy skrev:

> Kan det være en ganske alm. schæfer, der er faderen ?

Bingo (næsten). ;) En hvid schæfer. Der er ikke ret mange der
kan gætte hvad der er I hende, ud over labrador; hvilket mange
nok konkluderer af farven.

De her vovser ligner Nanna en del:
http://dl.dogomania.com/breeds/white_german_shepherd.jpg
http://www.dogpages.net/wgsdf/profile.JPG

Faktisk synes jeg at terrier-udseenet helt kan forklares med,
at hun er ½ hvid schæfer. Hun ligner en sort hvid schæfer. :)

Jeg er spændt på at se hvordan hendes ører kommer til at se ud
- mon de rejser sig mere op?

> Ved i hvad der er i moderen, andet end Labrador ?

Nej, det er desværre et mysterium. :)

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-05 20:07

> Bingo (næsten). ;) En hvid schæfer. Der er ikke ret mange der
> kan gætte hvad der er I hende, ud over labrador; hvilket mange
> nok konkluderer af farven.

Ja, havde ikke lige gættet på hvid Schæfer. De hvide Schæfere er ellers
utrolig smukke.

> Faktisk synes jeg at terrier-udseenet helt kan forklares med,
> at hun er ½ hvid schæfer. Hun ligner en sort hvid schæfer. :)

Ja, det kan der måske være noget om...
Måske kan det også forklares med, at der er noget terrier i moderen ? F.eks.
hvis moderen er Labrador og Labrador / Foxterrier eller noget i den stil.

> Jeg er spændt på at se hvordan hendes ører kommer til at se ud
> - mon de rejser sig mere op?

En smule mere vil de måske nok rejse sig. Tror dog ikke at de kommer til, at
stritte helt. Assi`s ( vores Gd ) det ene ører rejser sig helt nogengange.
Det ser ret spøjst ud.

> Nej, det er desværre et mysterium. :)

Har i et billede af Nanna`s mor. Så kan vi jo gætte videre

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-01-05 20:56

Buffy skrev:

> Ja, havde ikke lige gættet på hvid Schæfer. De hvide Schæfere er
> ellers utrolig smukke.

Ja, det er de bestemt.

> Måske kan det også forklares med, at der er noget terrier i moderen ?
> F.eks. hvis moderen er Labrador og Labrador / Foxterrier eller noget
> i den stil.

Jeg tror det ikke, for moderen lignede faktisk ikke sine hvalpe ret
meget :) - bortset fra på farven.

> En smule mere vil de måske nok rejse sig. Tror dog ikke at de kommer
> til, at stritte helt.

De er somend også charmerende nok som de er. :) Det ene øre ligger
nærmest oven på hendes hoved.

> Har i et billede af Nanna`s mor. Så kan vi jo gætte videre

Desværre ikke. :)

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 22-01-05 15:39

kan vi få at vide om nogen har ramt rigtigt med lidt at hunden?

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-05 17:50

hej
Jeg tror det er en dansk svensk gårdhund og en labrador.
Men yndig ser hun ud......

Lone

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-05 01:58

Hej Lars,

Der er noget doperman over hende synes jeg.

mvh.
Martin