Hundetråd i dk.binaer
Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 21-01-05 08:25

½øjs@

Måske lidt OT, men jeg har lige startet en tråd i news:dk.binaer med
billeder af, i 1. omgang, Dino.
den starter her: news:41f0a9d5$0$22677$ba624c82@nntp04.dk.telia.net

Andre der har gode billeder af hunden(e)

/Ole og Dino

Fra : Pwh

Dato : 21-01-05 10:38

/Ole (6000) wrote:
> ½øjs@
>
> Måske lidt OT, men jeg har lige startet en tråd i news:dk.binaer med
> billeder af, i 1. omgang, Dino.

Flot hund, er han en Labrador/rottweiler blanding, han ligner faktisk min Tyson
en Lab/Schæfer en del, bortset fra det brune som Dino har på benene.

> Andre der har gode billeder af hunden(e)

Du skal da ikke spørge 2 gange
http://megapixel.dk/vis/album/5412

/Jens

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 21-01-05 11:03

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Tyson
> en Lab/Schæfer en del, bortset fra det brune som Dino har på benene.

½øjs@ Jens

Han er lab/schæfer, krydret med lidt rottweiler. Det ltder stort, men han
vejer nu kun 23-24 kg. Moderen var ikke ret stor. Den korte hale er noget,
han er født med.

Jeg var lige inde og hilse på Tyson, også en flot hund.

/Ole

Fra : Pwh

Dato : 21-01-05 11:26

> ½øjs@ Jens
>
> Han er lab/schæfer, krydret med lidt rottweiler. Det ltder stort, men
> han vejer nu kun 23-24 kg. Moderen var ikke ret stor. Den korte hale
> er noget, han er født med.

Jeg syntes nu nok han mindede om noget jeg selv havde )
Dino virker nu som en ret stor hund på billederne, men det kan let snyde.

> Jeg var lige inde og hilse på Tyson, også en flot hund.
>
> /Ole

Jeps, Tyson får meget ros for sit flotte udseende og gode sind,
han er en stor dreng på 43kg.
Hvis du bladrer til de nyere billeder kan du også se Angel
som er en Rotte/Lab blanding på 9 mdr, hun vejer 38kg.
Hun er også en dejlig hund, en rigtig "lille" kælegris

/Jens

Fra : Jonny og Annika

Dato : 21-01-05 11:58

Hej Ole.

Det er en rigtig flot hund, og nogle gode billeder. Sjovt at den er så glad
for vand, vores den store hund, kan ikke fordrage vand, hi hi, håber ikke at
den lille har arvet det efter hende.

Hilsen Annika

Annika og Jonny Holm

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 21-01-05 20:50

"Jonny og Annika" <jones-annika@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> glad for vand, vores den store hund, kan ikke fordrage vand, hi hi, håber
> ikke at den lille har arvet det efter hende.

Tusind tak for roserne...... Det er et ganske billigt kamera, med 4.1 mb
pixel, men jeg har bare prøvet at tage billeder så godt, de nu kunne lade
sig gøre.

1. gang han så vand var det sgu godt nok farligt, men en pind, der kommer
længere og længere ud, frister jo en lille hvalp over evne Lige siden
har han elsket vand....... nok lige lidt for meget...... han kan ikke se
kantstene, hvis der er vand på den anden side.

/Ole og Dino

Fra : Clas Lau

Dato : 22-01-05 23:51

he he... hunden mener nok at I har bedre af at skulle rejse jer for at
skifte kanal på fjernynet, istedet for at bruge fjernebetjeningen.... :)

De er sgu sjove de hunde - når de ødelægger ting er andres hunde dog sjovere
end ens egne... he he

-Clas-

Fra : Lene

Dato : 23-01-05 01:48

> /Ole og Dino

Så kom der sørme også et lille billed af Vicky..

Fra : Anette

Dato : 23-01-05 20:50

/Ole (6000) wrote:

> Andre der har gode billeder af hunden(e)

Tja nogle stykker - er lige blevet nogenlunde færdig med Philanas hjemmeside
www.faarborg.dk/philana

Kig Jer omkring hvis I har lyst )

/ Anette