Tekst findes men er usynlig-hjælp
Fra : Amtrup.com

Dato : 23-05-01 01:47

Hejsa

En af mine venner har et FP problem, som jeg ikke lige selv kan forstå, og
jeg beder om hjælp fra gruppen. På adressen www.brodrene.dk og på linket
"gråzonen" åbner der korrekt en side i højre frame. Det har hele tiden
virket, men nu er teksten usynlig. Det er en side med ganske meget tekst, og
man skal åbne den i wordpad. Her kan man se, at teksten eksisterer, men den
bliver ikke vist.

Som sagt har teksten været synlig indtil for få dage siden ,men efter en
opdatering forsvandt den. Er filen for stor eller hvad sker der ?????

Jan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-05-01 02:31

Wed, 23 May 2001 02:47:19 +0200, skrev "Amtrup.com"
<postmaster@amusico.dk>:

>Som sagt har teksten været synlig indtil for få dage siden ,men efter en
>opdatering forsvandt den. Er filen for stor eller hvad sker der ?????

Aner det ikke og gider ikke forsøge at hjælpe, når du har den total
latterlige ingenhøjreklik i din menuframe, så man ikke uden en masse
klippe og klistren kan få lov at åbne siden (uden frames) i et nyt
vindue eller blot kopiere adressen.

Fjern det og jeg vil kigge på det.

Det ingen højreklik beskytter alligevel ikke noget som helst, enhver
kan allige få koden at se på 117 måder, men det forhindrer de mange
nyttige funktioner, der er i et højreklik.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Amtrup.com

Dato : 23-05-01 08:16

Hejsa

Jeg forstår, min ven har været lidt hurtig med at putte sådan et script ind,
som dog ikke findes på selve den side med manglende tekst.

Håber andre alligevel vil hjælpe, jeg skal nok overtale ham til at fjerne
scriptet snarest.

Jan

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d4mgtknpf7hqs7chu4as90kbkh6nit3va@news.inet.tele.dk...

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-05-01 23:26

Slet dette:

<!--webbot bot="HTMLMarkup" startspan -->
<script language="JavaScript">
<!--webbot bot="HTMLMarkup" endspan -->

Browseren tror at resten af siden er Javascript.
Det kan anbefales at man checker hvad man egentlig indsætter som
HTML.