Livsfarligt at gå ud !
Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 09-01-05 00:03

De har sagt i nyhederne her til aften at det er livsfarligt at gå uden
for, skynd jer derfor at ringe efter pizza til udbringning, send denne
besked videre til alle danskere i kender.

Fra : Melanie

Dato : 09-01-05 11:41

"Punish The Deed, Not The Breed." <ninja@ninjasen.dk> skrev i en meddelelse

> De har sagt i nyhederne her til aften at det er livsfarligt at gå uden
> for, skynd jer derfor at ringe efter pizza til udbringning, send denne
> besked videre til alle danskere i kender.

Det var da det dummeste, specielt at sende det ud i en nyhedsgruppe om
hunde! Pizzabudende skal sætte livet på spil for at du kan hygge dig?!

Mvh Melanie

Fra : Birgit

Dato : 09-01-05 12:28

> Det var da det dummeste, specielt at sende det ud i en nyhedsgruppe om
> hunde! Pizzabudende skal sætte livet på spil for at du kan hygge dig?!
>
> Mvh Melanie

Kære Melanie

Kan du ikke læse, at det er en idiotisk racistisk vits....

Den skulle kun sendes til alle danskere....

Birgit

Fra : Melanie

Dato : 09-01-05 12:38

"Birgit" <flynderborg@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Kære Melanie
>
> Kan du ikke læse, at det er en idiotisk racistisk vits....
>
> Den skulle kun sendes til alle danskere....
>
> Birgit

Ha ha, nej det havde jeg ikke set. Den hører nu altså stadig ikke til i
hundegruppen.

Mvh Melanie

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 09-01-05 12:39

On Sun, 9 Jan 2005 12:28:03 +0100, "Birgit" <flynderborg@yahoo.dk>
wrote:

>Kære Melanie
>
>Kan du ikke læse, at det er en idiotisk racistisk vits....
>
>Den skulle kun sendes til alle danskere....
>
>Birgit

hvem siger at det var en vits ? jeg har da spist udbragte pizzaer hele
natten, puuhaa hvor er jeg mæt jeg tror ikke at jeg bestiller
pizza før næste orkan kommer

Fra : Capstan.

Dato : 09-01-05 12:49

Punish The Deed, Not The Breed. wrote:
> De har sagt i nyhederne her til aften at det er livsfarligt at gå uden
> for, skynd jer derfor at ringe efter pizza til udbringning, send denne
> besked videre til alle danskere i kender.

Hvorfor skal flere grupper svines til med dit umodne lort ??!

Capstan.

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 09-01-05 15:03

On Sun, 9 Jan 2005 12:49:20 +0100, "Capstan." <spam@piss.off> wrote:

>Hvorfor skal flere grupper svines til med dit umodne lort ??!

Slap nu af kaptajn indebrændt humorforladt du kan jo ringe til din
ven Nasser Kader
og flæbe over at du har læst en vitighed du ikke kunne lide

Fra : Capstan.

Dato : 10-01-05 00:02

Punish The Deed, Not The Breed. wrote:

> Slap nu af kaptajn indebrændt humorforladt du kan jo ringe til din
> ven Nasser Kader
> og flæbe over at du har læst en vitighed du ikke kunne lide

Uha, du er sgu en sjov fætter ! En lille opfordring, snup en stavekontrol
før du smider dit indlæg ud i "æteren".

Capstan.

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 10-01-05 16:35

On Mon, 10 Jan 2005 00:01:54 +0100, "Capstan." <spam@piss.off> wrote:

>Uha, du er sgu en sjov fætter ! En lille opfordring, snup en stavekontrol
>før du smider dit indlæg ud i "æteren".

wauw kaptajnen kom med den ondeste bemærkning på usenet, han
kritiserede min staiuvning uhuuu uhuuu kaptajn der fik du mig godt nok
ned med nakken hoho

Fra : Kim Christensen

Dato : 09-01-05 20:06

> [...]

din
> ven Nasser Kader
> og flæbe over at du har læst en vitighed du ikke kunne lide

Og så kan man jo fundere over hvorfor en person er så racistisk
indstillet over for mennesker, når vedkommende ellers selv flæber
over at der ikke er noget i vejen med kamphundene, det er deres
mennesker. Racisme er altså acceptabelt når det er mennekser, hvor
nogen racer gerne må lade livet for en pizza, mens visse hunderacer
uhauha ikke må omtales dårligt?????

Kim

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 09-01-05 20:58

On 9 Jan 2005 11:05:37 -0800, "Kim Christensen"
<SLETTESnemoris@yahoo.com> wrote:

> [...]
>mennesker. Racisme er altså acceptabelt når det er mennekser, hvor
>nogen racer gerne må lade livet for en pizza, mens visse hunderacer

du har så meldt dig ind i klubben af humorforladte venstreorienterede
som ikke fatter at når man laver en joke med pizzabudene så er det det
samme som at fortælle en århushistorie eller en blondinevitighed, jeg
kan også finde på at lave sjov med en spadser eller en blind, og tænk
engang, det vil de faktisk gerne have, for på den måde føler de sig
ikke ualmindelige længere, det er dansk humor at lave sjov med
hinanden, og hvis der er nogen man ikke må lave sjov med så er de ikke
danskere vel !

grin af dig selv før du kan grine af andre ! sådan hænger det sammen,
og hvis du kan må du da meget gerne komme med kamphundevitigheder hvis
de altså findes

håber at du forstår bare lidt af det jeg skriver ? fordi jeg laver en
blondinejoke, hader jeg jo ikke blondiner vel ! osv

desuden er der kun en ting i verden jeg hader mere end racister, og
det er negere

Fra : Verner

Dato : 09-01-05 23:12

On Sun, 09 Jan 2005 20:57:39 +0100, "Punish The Deed, Not The Breed."
<ninja@ninjasen.dk> wrote:

>desuden er der kun en ting i verden jeg hader mere end racister, og
>det er negere

Almindelige negre, eller isnegre

Verner

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 10-01-05 16:21

On Sun, 09 Jan 2005 23:12:00 +0100, Verner <Vernerha@yahoo.dk> wrote:

>Almindelige negre, eller isnegre

det har jeg nu ikke tænkt over, nu bliver jeg jo helt i tvivl om min
holdning

Fra : Capstan.

Dato : 10-01-05 00:04

> [...]
>
> grin af dig selv før du kan grine af andre ! sådan hænger det sammen,
> og hvis du kan må du da meget gerne komme med kamphundevitigheder hvis

Hm hm, griner du så også kæberne af led, når du står oppe på "bissen" og
skal hæve din "løn" ?

Capstan.

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 10-01-05 16:34

On Mon, 10 Jan 2005 00:03:44 +0100, "Capstan." <spam@piss.off> wrote:

>Hm hm, griner du så også kæberne af led, når du står oppe på "bissen" og
>skal hæve din "løn" ?

åh nej hvad laver kaptajn supertaber nu herinde, det eneste der er at
grine af ved sådan en som dig er at du helt tydeligt ingen humor har,
og at du helt klart har en masse galde du trænger til at hælde ud over
tilfældige, andet sjovt er der vist ikke ved en taber som dig ! et
lille tip fra mig : næste gang du læser en joke du ikke syntes at er
sjov så glem den, hold dog din galde for dig selv

Fra : Pwh

Dato : 10-01-05 06:14

Punish The Deed, Not The Breed. wrote:
> desuden er der kun en ting i verden jeg hader mere end racister, og
> det er negere

LOL

/Jens (som da tit har drillet Punish med kamphunde)

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 10-01-05 16:36

On Mon, 10 Jan 2005 06:13:58 +0100, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

>LOL
>
>/Jens (som da tit har drillet Punish med kamphunde)

ja og jeg har drillet jens med hans fede kat, som faktisk burde ligge
i maven på en af hans hunde, men der er vist ingen af de to hunde der
er mand nok til at ordne den

Fra : Morten Holst

Dato : 10-01-05 01:22

Hvis det er en trøst så kunne jeg godt se det sjove i dit joks... den var da
fed!

Men om du valgte den rette gruppe kan så diskuteres :)

Morten Holst

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 10-01-05 16:33

On Mon, 10 Jan 2005 01:22:15 +0100, "Morten Holst"
<stigsnaes@tdcadsl.dk> wrote:

>Hvis det er en trøst så kunne jeg godt se det sjove i dit joks... den var da
>fed!
>
>Men om du valgte den rette gruppe kan så diskuteres :)
>
>Morten Holst

det er da altid noget, der er måske også andre der syntes at den var
sjov, men bare ikke gad at skrive om den det er helt ok med mig,
der er altid en rissiko ved at prøve på at være sjov, den løber jeg
tidt og ja det var ikke den rette gruppe, men her trænger nu til
at blive peppet lidt op en gang imellem, så det ikke kun er snak om
pudelklip osv efter min mening andre kan jo mene noget andet,
sådan er det bare

Fra : OFH

Dato : 10-01-05 19:07

Jeg forstår ikke at i gider. Har i slet ikke andet at gå op i? Lad dog bare
manden øffe....
Skal vi så ikke hellere snakke om hundehalsbånd med stød i. I ved dem som
giver hunden et ordentligt stød hvis den går over den udlagte grænse-snor.

Hilsen Trolden

Fra : Pwh

Dato : 10-01-05 19:15

OFH wrote:
> Skal vi så ikke hellere snakke om hundehalsbånd med stød i. I ved dem
> som giver hunden et ordentligt stød hvis den går over den udlagte
> grænse-snor.

Næh, så skal den bare have nogen bank med en kæp )

/Jens

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 10-01-05 19:40

On Mon, 10 Jan 2005 19:14:43 +0100, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

>Næh, så skal den bare have nogen bank med en kæp )
>
>/Jens

jeg plejer nu bare at have rigeligt med gratis kattekillinger fra den
blå avis til at rende rundt herhjemme, så har hunden jo ingen grund
til at stikke af, for hvorfor æde katte ude, når man kan gøre det
hjemme

Fra : Pwh

Dato : 10-01-05 21:42

> [...]
> blå avis til at rende rundt herhjemme, så har hunden jo ingen grund
> til at stikke af, for hvorfor æde katte ude, når man kan gøre det

Det er kun fordi at Pluto ikke har mødt min dræberkat endnu,
så ved jeg godt hvem der endte i hvis vom

/Jens (der ikke kan tåle alle de katteracistiske vittigheder)

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 10-01-05 21:54

On Mon, 10 Jan 2005 21:41:43 +0100, "Pwh"

>Det er kun fordi at Pluto ikke har mødt min dræberkat endnu,
>så ved jeg godt hvem der endte i hvis vom
>
>/Jens (der ikke kan tåle alle de katteracistiske vittigheder)

så må du klage til inges kattehjem eller de radikale de vil
sikkert også lefle for katteejerne i håb om at få lidt flere stemmer
derfra, nu har de jo alle de andre minoriteter

Fra : Christina Jensen

Dato : 10-01-05 23:49

Jeg synes din joke var cool, der kunne nemlig godt trænge til at blive
piftet op herinde...keep up the good work!!! :0)

Fra : Winther

Dato : 11-01-05 12:53

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Næh, så skal den bare have nogen bank med en kæp )
>
> /Jens

Et par gange mod et træ, så bliver den hjemme et stykke tid

Vh. Winther

Fra : Pwh

Dato : 11-01-05 19:33

> Et par gange mod et træ, så bliver den hjemme et stykke tid
>
> Vh. Winther

Det vil jeg prøve næste gang, om ikke andet så for fornøjelsens skyld )
Næh, hvis vi ikke kunne bruge vores hunde til at komme af med dagligdagens
frustrationer er der vel ikke nogen god grund til at have hund overhovedet

/Jens (som heldigvis har 2 hunde han kan banke sønder og sammen)